Parisuhteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami

Vieras
Olemme seurustelleet mieheni kanssa seitsemän vuotta ja meillä on 9 kk poika. Vauva on huono nukkuja ja me olemme väsyneitä molemmat. Tuntuu, että riitelemme todella usein nykyään. Onhan tässä vuosien varrella ollut niin hyviä kuin huonojakin kausia, mutta tuntuu, että riidat menevät vähän "överiksi" nykyään. Mieheni mm. sylkäisi tänään päälleni, kun oli todella vihainen. Itse olin kyllä ihan yhtälailla syyllinen riitaan. Välillä vaan tubtuu, että onko tässä mitään järkeä? Te ketkä olette seurustelleet vuosia ja on pieni lapsi, tuntuuko teistä samalta? Anteeksi sekava sepustus, vähän väsyttää...

väsymys, väsymys.. koittakaa antaa vuorotellen toistenne nukkua tai antakaa muksu vaikka hoitoon muutamaks tunniks ja nusaskaa ja nukkukaa.
parantaa suhdetta kuules oikeenki mukavasti ! :hug:

eihän tuo ole vielä mitään. mies kiukutteli ja tuli kusemaan mun päälle kun olin tällä palstalla. siitä sitten mentiin suihkuun ja kaadoin hänen päälleen kuumaa pissaani. potut pottuina.

Jotenkin tuntuu tuollaisten juttujen jälkeen et rakkaus alkaa pikku hiljaa kuolla pois...Kyllä mies oli tosi pahoillaan siitä myöhemmin ja sovittiin, mutta kuitenkin. Tuntuu, ettei paljon enää arvosteta toisiamme. Miten te, joilla on onnellinen suhde, onnistutte pitämään suhteen sellaisena?

Järjestäkää teille aikaa kahdestaan, käykää syömässä ja jutelkaa. Sopikaa että viikonloppuna toinen herää toisena aamuna ja toinen seuraavana jolloin kummatkin saa ladata akkujaan kunnolla :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jotenkin tuntuu tuollaisten juttujen jälkeen et rakkaus alkaa pikku hiljaa kuolla pois...Kyllä mies oli tosi pahoillaan siitä myöhemmin ja sovittiin, mutta kuitenkin. Tuntuu, ettei paljon enää arvosteta toisiamme. Miten te, joilla on onnellinen suhde, onnistutte pitämään suhteen sellaisena?

onnellinen suhde : yhteinen huumori. turha nipotus pois. toisen ymmärtäminen. ja sen tajuaminen, että vaikka nyt kuinka tekis mieli irvistää, niin onko se sen arvoista ? On vaan tää yks elämä joka on sekin lyhyt , miksi tuhlata se turhiin taisteluihin ja murinoihin.
Kun mulla oli joskus AINA pinna kireellä ja VITUTTI kaikki, niin sanoin miehelle, että tästä lähin aina kun mua vituttaa ja meinaan sanoa jotain veemäistä, sanon sulle MÄ RAKASTAN SUA.
Muutaman viikon ajan minä sit RAKASTIN ja usein. Lopulta sekin alkoi jo hymyillyttää.
Olkaa suopeita toisillenne :)
ja Laps kasvaa ja väsymys helpottaa, usko pois :)

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Järjestäkää teille aikaa kahdestaan, käykää syömässä ja jutelkaa. Sopikaa että viikonloppuna toinen herää toisena aamuna ja toinen seuraavana jolloin kummatkin saa ladata akkujaan kunnolla :)

Juu, näin usein tehdäänkin viikonloppuisin. Ehkä sitä pikkuhiljaa raaskisi antaa pikkusen hoitoon pariksi tunniksi. Hänellä on vaan aika kova eroahdistus meneillään, että sen takia vähän inhottaa jättää toinen...

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

onnellinen suhde : yhteinen huumori. turha nipotus pois. toisen ymmärtäminen. ja sen tajuaminen, että vaikka nyt kuinka tekis mieli irvistää, niin onko se sen arvoista ? On vaan tää yks elämä joka on sekin lyhyt , miksi tuhlata se turhiin taisteluihin ja murinoihin.
Kun mulla oli joskus AINA pinna kireellä ja VITUTTI kaikki, niin sanoin miehelle, että tästä lähin aina kun mua vituttaa ja meinaan sanoa jotain veemäistä, sanon sulle MÄ RAKASTAN SUA.
Muutaman viikon ajan minä sit RAKASTIN ja usein. Lopulta sekin alkoi jo hymyillyttää.
Olkaa suopeita toisillenne :)
ja Laps kasvaa ja väsymys helpottaa, usko pois :)

Ehkä tuota voisi kokeillakin, kiitos vinkistä! Tällä hetkellä tuntuu vaan pahalta ja itkettää, mutta ehkä se tästä. Kuulostat mukavalta ihmiseltä, kiitos myötätunnosta :) Minkä ikäinen lapsi sinulla on?

Yhteistyössä