parisuhteesta ja elämästä....

14.09.2008
350
0
16
Mistähän tätä nyt alkais purkaa, että jonkinlaisen kuvan saisi...eli ollaan oltu noin 5v yhdessä, kaksi lasta. Koko ajan suhde ollut melko myrskyisä. Riidellään paljon ja rajusti, väkivaltaa ei kuitenkaan ole vain henkistä molemmin puolin :whistle:
Nyt minnuu alkanut todella ahdistamaan meidän taloudellinen tilanne, miehellä velkaa eri paikkoihin varmaan noin 40 000 plus asuntolaina 170 000, mitenkään ei noista selvitä vaikka mitä tekisi. Nytten sitten varmaan nuo pienet lainat menee ulosottoon ja varmaan ulosottomies sitten talon ottaa....No joo, mies ei suostu laittamaan taloa myyntiin nyt kun vielä voitais ja saatas tuo talo laina etes pois. Jos ei sitä ois saatas varmaan yhdistely laina noille pienemmille..mutta kun ei niin ei. Muutenkinmies käyttää rahaa melko holtittomasti. ei tunnu paljon velat painavan...tosin tiedän,että häntä nuo painaa, ei vaan näytä...

no, mie olen itse tosi väsynyt, kyllästynyt ja masentunut tähän tilanteeseen ja en enää edes tiedä rakastanko miestäni. Kuitenkin kun ajattelen mahdollista eroa pelkään miten mies jaksaisi ilman meitä...
Miusta tuntuu, että jos eroan jätän tavallaan uppoavan laivan eli miehen pulaan..

Helvetti tää elämä on vaikeaa... :'(

Se onkin niin että sinun pitää ajatella itseäsi, eikä sitä miestä. Miehen pitää kantaa vastuu omasta elämästään ja omista päätöksistään... elää kuin aikuinen. Et ole vastuussa miehestäsi. Näin jos jatkatte, miehesi uppoaa ja vetää sinut ja lapset mukanaa.

Uppoavan laivan olen minäkin jättänhyt, en kadu.

Et sinä ole miehestäsi vastuusta. Ja näetkö, et läsnäolollasi nytkään ole kyennyt tilannetta estämään.

Minä ottaisin eron. Selvittäisin tosin ensin miten se vaikuttaa omaan talouteen. Tuleeko vielä miehen velkoja maksettavaksi mukaan vai miten.

Samat ajatukset siitä että en ole miehestä vastuussa, itse on soppansa keittänyt mutta pelottaa miten sen käy kun velat kaatuu niskaan ja perhe hajoaa...kuitenkin hänestä välitän välkisinkin mutta ei tämä mitään suurta rakkautta taida olla

Ehkä ero olis se vaihtoehto mitä suosittelisin...Jos asiat on menny noin huonoon jamaan. Jo lasten takia, ne kyllä vaistoaa ettei kaikki oo hyvin. Suunnilleen samassa tilanteessa olen myös, tiedän ettei oo helppoa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Someone:
Ehkä ero olis se vaihtoehto mitä suosittelisin...Jos asiat on menny noin huonoon jamaan. Jo lasten takia, ne kyllä vaistoaa ettei kaikki oo hyvin. Suunnilleen samassa tilanteessa olen myös, tiedän ettei oo helppoa :hug:

lapset tosiaan vaistoaa. isompi saattaa ihan yhtä äkkiä tulla kysymänn, että ettehän te eroa vaikka ei olisi etes mitään riitaa...kai ne tosiaan hoksaa :(

Yhteistyössä