parisuhteeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piristystä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piristystä

Vieras
Miten voisin piristää parisuhdettamme, kun se tuntuu todella arkiselta ja mieheni on välillä etäinen.
Hän kyllä välillä halailee ja sanoo rakastavansa ym. pieniä kujeluita ym ym. Mutta omasta mielestäni seksi on todella arkipäiväistä ja en ole saanut orgasmia moneen kuukauteen, tuntuu vaan niin tylsältä. :(
Mieheni myös pelaa tietokonepelejä mielestäni liian paljon, mutten siitä kehtaa sanoa. Samoin kaipaisin lisää romantiikkaa, ihan pientä, arkeen ja enemmän yhteisiä juttuja.
Rakastan miestäni, en aio häntä jättää enkä pettää enkä muutakaan, haluaisin vaan että me yhdessä saisimme tämän arjen toimimaan ja romantiikan lisäystä siihen.
ja että se seksi edes joskus tuntuisi muulta kuin pakolta. :(
mitä teen? voisitteko auttaa niin miehet kuin naiset.
ikää minulla on 25-vuotta ja yhdessä olemme olleet 1,5 vuotta, joten aika nuoripari olemme.

jaahas, näköjään ihmiset tykkää kirjoitella enemmän pettämisistä yms. kuin oikeista tärkeistä asioista, tämä kertoo aika paljon nyky-yhteiskunnasta.

mutta ap:lle vastaten. Parisuhteen piristämiseen ei tarvita kuin pieniä juttuja. Hierontaa työpäivän jälkeen, rentoa kevyttä juttelemista. Kädestä pitämistä, ohi mennessä hipaisua. tuollaisia.

Toivottavasti myös jotkut muutkin osavaat tähän vastata, eikä mässäillä vaan pettämisillä, vyötäröillä ym. asioilla. Rakkaus kunniaan, pysyvä parisuhde etusijalle, kaikki pettäjät hyvin kauas kunnollisista ihmisistä!

Heipä vaan!

Niinhän se on, pikkujuttuja!
Huumoria ja leikkitappeluita, mikään ei päivää piristä enempää kuin kunnon riehunta ;)
Sitten koskettelua ja hyväilyä ohimmennen. Aamuisin on ihana halailla...Toisen huomioimista vaikkapa välipalalla, ruualla. Yllätystuliaisilla kaupasta ym...ym...ym..ym..

Siivouksen hoidamme yhdessä, sovimme aina kumpi tekee mitäkin. Ikinä ei ole mitään kränää kodinhoidosta. Tämäkin helpottaa arkea.

No niin siinähän sulla tuli kunnon lista siitä mitä haluat ja kaipaat, mutta ei hätää, minä vien miehellesi terveiset ja tahtolistan kun et kerran itse viitsi. Mehän ei osata lukea ajatuksia me miehet, muuten oltaisiin meedioita.

Yhteistyössä