Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Muutan käytöstäni. Sanoinkin alkavani antamaan vaimolle enemmän aikaa tästälähin. Olen aika varma, että vaimo omasta tahdostaan kasvattaa kutrinsa takaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26242496:Jos ei ole aikaa hoitaa pitkiä hiuksia, ei ole aikaa niille lyhyillekkään..Omasta kokemuksesta, lyhyet vaatii joka aamu hommaa, että ne saa kuosiin kun taas pitkät hiukset on aina valmiit.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;26244304:Lyhyitä hiuksia pitää laittaa että ne voivat olla edes siedettävän näköiset. Pitkille ei välttämättä tarvitse tehdä muuta kuin vähän pöyhöttää tai laittaa kiinni. Näin se vain menee.
Moni kuvittelee tulevansa nuoremman näköiseksi leikatessaan lyhyeksi. Se on täyttä puppua. Pitkät hiukset ovat naiselliset ja sopivat useimmille ja myös nuorentavat.
Toisaalta, on se kampaajien kannalta hyvä että suurin osa naisista on niin tyhmiä että haluavat tosiaan lyhyen tukan. Muuten ei olisi kampaajilla tarpeeksi töitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pitkäkutri;26244348:Minulla on ollut aina pitkät hiukset ja ne ovat aina takussa, käytti miten hienoa hoitoainetta tahansa! Meinaa mennä hermo kun valtaisan takkukasan kanssa tapellessa menee kohtuuttomasti aikaa aamuisin. Muut saavat aina odotella. Ei tod. ole kyse vain pienestä pöyhötyksestä omalla kohdallani. Riippuu hiuslaadusta miten helposti hoidettavat ovat pitkinä. En koskaan laita hiuksia mitenkään erityisesti. Pelkkä kampaaminen on urakka sinänsä.
Tästä intoutuneena vetäisin pitkän lettini pois ja nyt oon täysin kalju! Ihan vaan ukolle tiedoksi, että voisi joskus olla enemmän kotona. Olisi kai itsekin pitänyt karsia kalenteriaan toden teolla... No nyt ei tarvita kampaajaa eikä hiustenhoitotuotteita, vain sipaus rypsiöljyä. Ihanasti kiiltää.
Toivottavasti mun mies tykkää tästä Vin Diesel-lookista?!
Hyvää viikonloppua pankkitädin miehelle!
Hei AP, onneksi kohta sulla taas seisoo kun vaimosi hiuksethan tuntuvat kasvavan takaisin pitkiksi parissa viikossa, kun käyt täällä muutaman viikon välein huutelemassa että vaimo katkaisi pitkät hiuksensa!![]()
Lisähuomiona vielä että vaimo leikkasi tukkansa itse! Ei käynyt edes kampaajalla.
Koska halusi kostaa ja viestittää "Siitäs sait ukko kun et antanut minulle aikaa kammata tukkaani aamuisin vaan nukkua röhnötit kun minä pyörin lasten kanssa ehtimättä ryystää edes kahvitilkkaakaan sillä aikaa kun itse istuit kahville lehden ääreen"... Minulla on syyllisyys toimintatavoistani, mutta en voinut uskoa että vaimo uskaltaisi mennä niin pitkälle että leikkaisi oikeasti upeat hiuksensa.