Parisuhteen alamäki alkoi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avaudun vaimon nukkuessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harmi kun vaimo rakasti itseään erityisesti pitkähiuksisena. Miten sitten suhtautua lapselliseen reaktioon leikata tukka josta ei itse oikeasti tykkää?

Ette ole keskustelleet asiasta MUTTA tiedät ettei vaimosi pidä uudesta tukasta ja teki sen vain kostoksi sinulle...

Oliskohan teidän aika alkaa kommunikoida keskustellen tässä kuvitteellisessa parisuhteessasi?

Pointti ei ole enää edes hiuksissa vaan itse teossa, jolla on tarkoitus kiusata minua. Vaimo on ennenkin näpäyttänyt eri tempauksilla, mutta tämä näpäytys kosketti eniten koska tiedän syyn miksi vaimo leikkasi hiukset. Syynä ovat viimeikaiset riidat ajankäytöstämme. Tuntuu hölmöltä tehdä itselleen jotain sellaista mistä on aina puhunut ettei koskaan halua ainakaan sellaista tehdä ja vaimolla tuo on ollut hiusten leikkaus.

Vaimon kaveritkin ensin ihmettelivät isoon ääneen että mistäs nyt tuulee kun vaimo on aina puhunut lyhyistä hiuksista negatiivisesti. Tämä on monelle pienoinen shokki enkä usko että vaimon kaveritkaan tosissaan hiuksia kehuvat.

Pointti ei ole enää edes hiuksissa vaan itse teossa, jolla on tarkoitus kiusata minua. Vaimo on ennenkin näpäyttänyt eri tempauksilla, mutta tämä näpäytys kosketti eniten koska tiedän syyn miksi vaimo leikkasi hiukset. Syynä ovat viimeikaiset riidat ajankäytöstämme. Tuntuu hölmöltä tehdä itselleen jotain sellaista mistä on aina puhunut ettei koskaan halua ainakaan sellaista tehdä ja vaimolla tuo on ollut hiusten leikkaus.

Niin. No jos pointti on siinä itse teossa, niin lopeta jo se niiden hiusten märehtiminen. Mieti mieluummin, miten kurjaksi olet vaimosi olon saanut, jos hänen pitää -sinun vähättelevää termiäsi käyttäen- NÄPÄYTTÄÄ sinua jollain jolla ilmeisesti tekee itselleenkin pahan mielen. Miksi et vaan jo tajua, että sinun tosiaan on aika muuttaa käytöstäsi?

Ja se EI trakoita, että sen vaimon pitäisi heti kasvattaa ne hiukst takaisin. Kuten jo sanoin, unohda ne hiukset. Ne kasvaa tai ei kasva takaisin, riippuen siitä onko vaimolla hyvä olo ja mitä vaimo haluaa.

Kuulostat suoraan sanoen aika kakaralta... "Olin ehkä vähän tyhmä mut hei jaiks, vaimo leikkas hiukset, hei ihan to-si hei..."

Vaimo on sen verran pyöreä että lyhyt tukka korostaa entisestään pyöreyttä. Pitkien hiusten kanssa pyöreys oli vain seksikästä uhkeutta. Vaimolle tulee kyllä kiire kasvattaa tukka kun tajuaa itsekin mitä on tehnyt. Huvittaa lähinnä.

Niin. No jos pointti on siinä itse teossa, niin lopeta jo se niiden hiusten märehtiminen. Mieti mieluummin, miten kurjaksi olet vaimosi olon saanut, jos hänen pitää -sinun vähättelevää termiäsi käyttäen- NÄPÄYTTÄÄ sinua jollain jolla ilmeisesti tekee itselleenkin pahan mielen. Miksi et vaan jo tajua, että sinun tosiaan on aika muuttaa käytöstäsi?

Ja se EI trakoita, että sen vaimon pitäisi heti kasvattaa ne hiukst takaisin. Kuten jo sanoin, unohda ne hiukset. Ne kasvaa tai ei kasva takaisin, riippuen siitä onko vaimolla hyvä olo ja mitä vaimo haluaa.

Kuulostat suoraan sanoen aika kakaralta... "Olin ehkä vähän tyhmä mut hei jaiks, vaimo leikkas hiukset, hei ihan to-si hei..."

Muutan käytöstäni. Sanoinkin alkavani antamaan vaimolle enemmän aikaa tästälähin. Olen aika varma, että vaimo omasta tahdostaan kasvattaa kutrinsa takaisin.

[QUOTE="joojoo";26242067]Eiköhän se ole vaimo se kärsivä uhri tässä tapauksessa??! Saa kärsiä uudesta "kruunustaankin" ukkonsa käytöksen takia.[/QUOTE]

Ymmärrän vaimosi näpäytyksen. En kuulu lyhyttukkaisten naisten ihailijoihin minäkään, mutta vaimosi on tilanteessa jossa toimii tahtonsa vastaisesti epätoivoissaan ja aiheuttaa hallaa lapsellisesti, joskin ilmeisen tehokkaasti.

En ole! Vaimo on kuulunut näihin vannoutuneisiin pitkien kutrien kannattajiin ja oli todellinen yllätys kun leikkasi hiukset... tai oikeastaan, ei kai se yllätys ollut jos olisin tajunnut ottaa vaimon puheet tosissaan. Nyt saan kärsiä seurauksista ja tuskin vaimokaan oikeasti tukastaan tykkää. Kunhan halusi kiusata minua.

Minä kun kuulun tuohon tyhmempään sukupuoleen, niin en mitenkään ole saanut pientä mieltäni käsittämään tätä asiaa, että miksi se älykkäämpi puoli porukkaa kuvittelee, että elämässä tulee onnelliseksi sillä kun ei ota jokailtaisen petikumppaninsa puheita tosissaan.

Se minulle nyt kertokaa, kun itse en mä voi?

Viime kerta kun vaimo tuli kampaajalta, oli ensimmäinen että en edes huomaavaisuudesta kehaissut. Minä haluan olla viehättävä puolisolleni ja jotenkin pitäisin sitä luonnollisena ja kohtuullisena että puolisokin haluaisi olla viehättävä minulle. Paskat. Oli kyninyt omituisen toispuoleisen kananperseen. Nuorekas kuulema. Hohhoijaa.
Jalatkin sillä on kuin norsulla ja mahaläskit hyllyy. Puhuu että haluaisi olla naisellisempi samalla kun vetää kaksin käsin makkaraperunaa naamaan. Harmittelee kun ei ole enää aikaa liikkua samalla kun tuijottaa Frasiereita boxilta kymmenettä kertaa.

Ei se ollut tuollainen kun tavattiin. :/

No minun sympatiat on kyllä tässä ihan täysin aloittajan puolella. Hiukset tekee niin paljon ulkonäköön ja olen samaa mieltä siinä, että lyhyt tukka vanhentaa naisen samantien. Siksi ihmettelenkin, miksi lähes kaikki 30 vuotta täyttävät leikkaa siinä vaiheessa viimeistään pitkät hiuksensa lyhyiksi. Mieheni kanssa ollaan tästä puhuttu ja hän ei kyllä tykkäis yhtään, jos leikkaisin pitkät hiukseni lyhyiksi, ihan suoraan on sanonut. Enkä kyllä tykkää minäkään, enkä leikkaa, letitän vielä vanhana pitkät kutrini :D

Mutta aloittaja sun ois pitäny vaimolle sanoa, että älä sitten pliiiips ikinä leikkaa tuota IHANAA pitkää tukkaa! Eihän sitä muuten voi tietää, että se toiselle niin paljon merkitsee. Jos taas vaimo tiesi asian ja leikkasi silti neuvottelematta, niin aika pirullinen vaimo sulla.

Minä kun luulin,että se oli Samsonilla (/Simsonilla) voimat tukassa,mutta se olikin Delilalla vai.. Ei voi kokonainen seksielämä kuolla jonkun parturoinnin takia. Hiukset kasvaa kyllä takaisin eikä oikeesti kenenkään naiseutta voi arvioida pelkästään hiusten mitalla. Vai siitäkö nää sanonnat hiuskarvan varassa olemisesta tulee?

[QUOTE="vieras";26242334]No minun sympatiat on kyllä tässä ihan täysin aloittajan puolella. Hiukset tekee niin paljon ulkonäköön ja olen samaa mieltä siinä, että lyhyt tukka vanhentaa naisen samantien. Siksi ihmettelenkin, miksi lähes kaikki 30 vuotta täyttävät leikkaa siinä vaiheessa viimeistään pitkät hiuksensa lyhyiksi.[/QUOTE]

Ei muuten pidä paikkaansa. Järkyttävintä mitä tiedän on Mari Kiviniemi -look! Levänä pitkin päätä roikkuva suomalainen hiirenhäntä se vasta vanhentaa ja vetää kasvonpiirteitä alaspäin, kun taas hyvin leikattu napakka hiusmalli käy halvasta kasvojenkohotuksesta. Katsokaa vaikka Anna-Liisa Tilusta. Punaiseksi värjätyt, kynityt "kananperseet" eivät kuitenkaan kuulu tähän tyylikkäiden, kohottavien kampausten kastiin, no way!

[QUOTE="pirulainen";26242126]Viime kerta kun vaimo tuli kampaajalta, oli ensimmäinen että en edes huomaavaisuudesta kehaissut. Minä haluan olla viehättävä puolisolleni ja jotenkin pitäisin sitä luonnollisena ja kohtuullisena että puolisokin haluaisi olla viehättävä minulle. Paskat. Oli kyninyt omituisen toispuoleisen kananperseen. Nuorekas kuulema. Hohhoijaa.
Jalatkin sillä on kuin norsulla ja mahaläskit hyllyy. Puhuu että haluaisi olla naisellisempi samalla kun vetää kaksin käsin makkaraperunaa naamaan. Harmittelee kun ei ole enää aikaa liikkua samalla kun tuijottaa Frasiereita boxilta kymmenettä kertaa.

Ei se ollut tuollainen kun tavattiin. :/[/QUOTE]

Onneksi sä itse oot varmasti ihan yhtä huomaavainen ja komea ja salskea ja ties mitä, ikä ei suhun vaikuta etkä oo yhtään vähentäny vaimon huomiomista jne.
Noooot!!!
Mene itseesi ja rakasta vaimoasti ihmisenä, vikojen kanssa, älä ulkokuorta!

• Tykkää
Reactions: Joxu
Jos ei ole aikaa hoitaa pitkiä hiuksia, ei ole aikaa niille lyhyillekkään..Omasta kokemuksesta, lyhyet vaatii joka aamu hommaa, että ne saa kuosiin kun taas pitkät hiukset on aina valmiit.

Mies olet, etkä hiiri. Puhu vaimollesi ja sano että harmittaa kun leikkasi hiukset. En suosittele kuitenkaan sanomaan vaimolle, että näyttää pyöreältä uudessa hiusmallissaan..

Yhteistyössä