Tämä ketju saa minut ajattelemaan jotta pitkien hiusteni leikkaus olisi oikeastaan hyvä asia OIKEALLE parisuhteelle.
*menee etsimään saksia*

*menee etsimään saksia*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Harmi kun vaimo rakasti itseään erityisesti pitkähiuksisena. Miten sitten suhtautua lapselliseen reaktioon leikata tukka josta ei itse oikeasti tykkää?
Pointti ei ole enää edes hiuksissa vaan itse teossa, jolla on tarkoitus kiusata minua. Vaimo on ennenkin näpäyttänyt eri tempauksilla, mutta tämä näpäytys kosketti eniten koska tiedän syyn miksi vaimo leikkasi hiukset. Syynä ovat viimeikaiset riidat ajankäytöstämme. Tuntuu hölmöltä tehdä itselleen jotain sellaista mistä on aina puhunut ettei koskaan halua ainakaan sellaista tehdä ja vaimolla tuo on ollut hiusten leikkaus.
Vaimo on sen verran pyöreä että lyhyt tukka korostaa entisestään pyöreyttä. Pitkien hiusten kanssa pyöreys oli vain seksikästä uhkeutta. Vaimolle tulee kyllä kiire kasvattaa tukka kun tajuaa itsekin mitä on tehnyt. Huvittaa lähinnä.
Niin. No jos pointti on siinä itse teossa, niin lopeta jo se niiden hiusten märehtiminen. Mieti mieluummin, miten kurjaksi olet vaimosi olon saanut, jos hänen pitää -sinun vähättelevää termiäsi käyttäen- NÄPÄYTTÄÄ sinua jollain jolla ilmeisesti tekee itselleenkin pahan mielen. Miksi et vaan jo tajua, että sinun tosiaan on aika muuttaa käytöstäsi?
Ja se EI trakoita, että sen vaimon pitäisi heti kasvattaa ne hiukst takaisin. Kuten jo sanoin, unohda ne hiukset. Ne kasvaa tai ei kasva takaisin, riippuen siitä onko vaimolla hyvä olo ja mitä vaimo haluaa.
Kuulostat suoraan sanoen aika kakaralta... "Olin ehkä vähän tyhmä mut hei jaiks, vaimo leikkas hiukset, hei ihan to-si hei..."
Alkuperäinen kirjoittaja yöh;26242042:Et kyllä kuulosta miltään saaliilta itse ainakaan :-(
En tunnekaan olevani saalis vaan kärsivä uhri naisen oikkujen pauloissa.
En tunnekaan olevani saalis vaan kärsivä uhri naisen oikkujen pauloissa.
En ole! Vaimo on kuulunut näihin vannoutuneisiin pitkien kutrien kannattajiin ja oli todellinen yllätys kun leikkasi hiukset... tai oikeastaan, ei kai se yllätys ollut jos olisin tajunnut ottaa vaimon puheet tosissaan. Nyt saan kärsiä seurauksista ja tuskin vaimokaan oikeasti tukastaan tykkää. Kunhan halusi kiusata minua.
Nyt vasta havahduin siihen miten pitkät hiukset tekevät naisen ja vaimo on aina ollut itse pitkien hiusten fanittaja enemmänkin.