Parisuhteen alamäki alkoi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avaudun vaimon nukkuessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muutan käytöstäni. Sanoinkin alkavani antamaan vaimolle enemmän aikaa tästälähin. Olen aika varma, että vaimo omasta tahdostaan kasvattaa kutrinsa takaisin.

Hei AP, onneksi kohta sulla taas seisoo kun vaimosi hiuksethan tuntuvat kasvavan takaisin pitkiksi parissa viikossa, kun käyt täällä muutaman viikon välein huutelemassa että vaimo katkaisi pitkät hiuksensa! :)

Kerätäänpäs nyt palstalaisten kesken kolehti ja ostetaan peruukki, johon aapeemies voi tumputella. Mihin se vaimoaan tarvitsisi, kun hiukset on se, mikä saa seisokin aikaan???

Hauskahko provo :laugh:.

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26242496:
Jos ei ole aikaa hoitaa pitkiä hiuksia, ei ole aikaa niille lyhyillekkään..Omasta kokemuksesta, lyhyet vaatii joka aamu hommaa, että ne saa kuosiin kun taas pitkät hiukset on aina valmiit.

Lyhyitä hiuksia pitää laittaa että ne voivat olla edes siedettävän näköiset. Pitkille ei välttämättä tarvitse tehdä muuta kuin vähän pöyhöttää tai laittaa kiinni. Näin se vain menee.
Moni kuvittelee tulevansa nuoremman näköiseksi leikatessaan lyhyeksi. Se on täyttä puppua. Pitkät hiukset ovat naiselliset ja sopivat useimmille ja myös nuorentavat.

Toisaalta, on se kampaajien kannalta hyvä että suurin osa naisista on niin tyhmiä että haluavat tosiaan lyhyen tukan. Muuten ei olisi kampaajilla tarpeeksi töitä ;)

Lyhyet hiuksen on muuten työlläämmät kuin pitkät..

Erektio-ongelmat on ihan tavallisia miehillä. Turha niistä on vaimon uuttaa hius-lookia syyttää. Jos ei seiso, niin kyllä se vika on muualla kun rakastamansa naisen hiuksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;26244304:
Lyhyitä hiuksia pitää laittaa että ne voivat olla edes siedettävän näköiset. Pitkille ei välttämättä tarvitse tehdä muuta kuin vähän pöyhöttää tai laittaa kiinni. Näin se vain menee.
Moni kuvittelee tulevansa nuoremman näköiseksi leikatessaan lyhyeksi. Se on täyttä puppua. Pitkät hiukset ovat naiselliset ja sopivat useimmille ja myös nuorentavat.

Toisaalta, on se kampaajien kannalta hyvä että suurin osa naisista on niin tyhmiä että haluavat tosiaan lyhyen tukan. Muuten ei olisi kampaajilla tarpeeksi töitä ;)

Minulla on ollut aina pitkät hiukset ja ne ovat aina takussa, käytti miten hienoa hoitoainetta tahansa! Meinaa mennä hermo kun valtaisan takkukasan kanssa tapellessa menee kohtuuttomasti aikaa aamuisin. Muut saavat aina odotella. Ei tod. ole kyse vain pienestä pöyhötyksestä omalla kohdallani. Riippuu hiuslaadusta miten helposti hoidettavat ovat pitkinä. En koskaan laita hiuksia mitenkään erityisesti. Pelkkä kampaaminen on urakka sinänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja pitkäkutri;26244348:
Minulla on ollut aina pitkät hiukset ja ne ovat aina takussa, käytti miten hienoa hoitoainetta tahansa! Meinaa mennä hermo kun valtaisan takkukasan kanssa tapellessa menee kohtuuttomasti aikaa aamuisin. Muut saavat aina odotella. Ei tod. ole kyse vain pienestä pöyhötyksestä omalla kohdallani. Riippuu hiuslaadusta miten helposti hoidettavat ovat pitkinä. En koskaan laita hiuksia mitenkään erityisesti. Pelkkä kampaaminen on urakka sinänsä.

Tässähän melkein alkaa tuntea houkutuksen makua pätkäistä lettiä... ;)

Minulla oli takapuoleen asti pitkät paksut hiukset ja pätkäsin ne lyhyiksi :D
Parturi oli ensin kauhuissaan kuinka nyt noin teen ja enkö halua lettiäni muistoksi,en halua.
Ja kyllä on helpottanut elämää kun ei tarvitse repimällä repiä hiuksia auki takuista,herätä tuntia ennen laittaman hiukset edes siedettävän näköiseksi ennekuin kehtaat mihinkään lähteä.
Nyt hiukset on laitettu 2minuutissa ja jos haluan vähän ilmavuutta ja pöyhiä niin kihartimella vajaa 10minuuttia :)
On oikein ihanaa kun mies ei nuku hiusteni päällä ja ei tarvitse varoa kun kääntyy että onko hiukseni miehen alla ja sattuuko taas kun käännyt sängyssä.
Koita siinä nukkuvaa miestä potkia hereille että siirtyy kun itse et voi nousta pahimmillaan wessaan kun toinen nukkuu hiustesi päällä :(
Ja luoja mikä määrä meni ennen shampootakin :O
Ja se hiusvärien määrä, eli rahaa on säästetty :)

Hui, aika radikaali temppu toi tukan pätkäsy. Joten, mitä helvettiä olet idari möhliny? Nainen jolla on pitkät hiukset ja joka muutenkin tykkää pitkistä hiuksista, niin tuskin ihan tosta noin vaan menee pätkii tukkansa, että kyllä tässä on taustalla nyt ihan jotain muuta kuin näpäytys ja syyttävä sormi ojentuu osottamaan aapee mies sua.

Ei kävis kyllä itelläni mielessäkään pätkästä mun hiuksia, vaan sen takia että näpäyttäisin miestäni jostakin, tekisin sen jollain muulla tavalla. Nautin sen verran paljon mun pitkistä hiuksista, että niitä en anna kynittäväks, kuivat latvat ja jotain mallia noihin pitkiin hiuksiin annan luvan kanssa tehä, mutta oon aina tosi tarkkana kuinka paljon niistä leikataan. Pitkät hiukset on kauniit. Ite hoidan mun hiukset ja eipä noissa kauheemmin takkuja ole. Hoidan noita mun hiuksia hoitoaineella ja teho hoitavalla hiuksiin jätettävällä hoitoaineella ja mulla on tummat, pitkät ja paksut hiukset jotka on hyvässä kunnossa. Nään hiusten eteen samalla tavalla vaivaa kuin meikkaamisen ja ihon hoidon kanssa. Mulla liehuu hiukset aina vapaina, inhoon kun hiukset on kiinni ja tulee jotenkin ihan paljas olo.

Jos tämä nyt on totta niin aikamoinen vaimo sulla :laugh: ja toisaalta....ihan oikein sulle :D mutta voithan sinä aina nätisti kysyä, että voisko se laittaa peruukin seksin ajaksi päähänsä, jos se seisokki on tosiaan hiusten pituudesta kiinni :D onneksi meillä ei seksin toimivuus riipu hiusten pituudesta ja oon muutenkin ihan soma paketti lyhyine hiuksineni :snotty::saint::D

Tästä intoutuneena vetäisin pitkän lettini pois ja nyt oon täysin kalju! Ihan vaan ukolle tiedoksi, että voisi joskus olla enemmän kotona. Olisi kai itsekin pitänyt karsia kalenteriaan toden teolla... No nyt ei tarvita kampaajaa eikä hiustenhoitotuotteita, vain sipaus rypsiöljyä. Ihanasti kiiltää. :)
Toivottavasti mun mies tykkää tästä Vin Diesel-lookista?!
Hyvää viikonloppua pankkitädin miehelle!

Tästä intoutuneena vetäisin pitkän lettini pois ja nyt oon täysin kalju! Ihan vaan ukolle tiedoksi, että voisi joskus olla enemmän kotona. Olisi kai itsekin pitänyt karsia kalenteriaan toden teolla... No nyt ei tarvita kampaajaa eikä hiustenhoitotuotteita, vain sipaus rypsiöljyä. Ihanasti kiiltää. :)
Toivottavasti mun mies tykkää tästä Vin Diesel-lookista?!
Hyvää viikonloppua pankkitädin miehelle!

Tein saman juuri eilen tulleen xXx-leffan kunniaksi! Saas nähdä seisooko miehellä kun tulee kotiin! =)

PS. Toivottavasti ei, niin ei tarvii seksiä vaivautua harrastamaan. Luulen, että ap:n vaimolla oli sama taka-ajatus. ;)

Jos parisuhteenne on hiuksista kiinni, ei suhde liene kovin hyvällä pohjalla. Joskus kun saattaa valitettavasti tulla vielä sellainenkin päivä eteen, ettei teistä jommalla kummalla ole ollenkaan hiuksia.

Itse täytyy tunnustaa,että olen myöskin leikannut pitkät alaselkään ulottuat hiukset ihan lyhyiksi,vaikka tiesin että mies pitää pitkähiuksisena enemmän. Mutta hiukset kasvaa nopeasti takaisin ja ei se rakkaus voi ulkonäöllisiin seikkoihin loppua :)

Ja jos loppuu,mitä se kertoo miehestä?

Mä en voi uskoa, että näin moni kysyy mieheltään saako leikata hiuksensa?! Oikeasti, pitääkö kysyä lupa muihinkin asioihin, joita haluaa tehdä?

Mulla on ollut vuosien varrella pitkät sekä lyhyet hiukset. Tällä hetkellä on pitkät, saa nähdä milloin kyllästyn ja pätkäisen pois. Mutta lupaa en siihen tarvitse, mun hiukset, mun päätös. Eipä mies ole kyllä koskaan valittanut hiuksistani, kerran vaan sanoi leikattuani lyhyeksi, että noi sopii sulle. Silti halusin kasvattaa pitkät takaisin, vaikka mies pitää enemmän lyhyistä hiuksista.

Melkoinen parisuhde ap:llä, jos yksi hiustenleikkuu suistaa noin raiteiltaan.

Mä olen oman pitkän tukkani kohdalla huomannut, että kun luopuu hoitoaineista ja vaikka kerran kuussa laittaa hiusnaamion, niin eipä takkuunnu. Hoitoaineen kanssa mun tukkani takkuuntuu heti. Eikä shampoota tarvitse litroittain käyttää, päänahkahan sillä pestään, Hiukset peseentyvät siinä samalla, kun aine vaahtoaa.

Koska halusi kostaa ja viestittää "Siitäs sait ukko kun et antanut minulle aikaa kammata tukkaani aamuisin vaan nukkua röhnötit kun minä pyörin lasten kanssa ehtimättä ryystää edes kahvitilkkaakaan sillä aikaa kun itse istuit kahville lehden ääreen"... Minulla on syyllisyys toimintatavoistani, mutta en voinut uskoa että vaimo uskaltaisi mennä niin pitkälle että leikkaisi oikeasti upeat hiuksensa.

No jos oot noin kusipäisesti toiminut niin enpä voi muuta kuin toivottaa vaimollesi vielä enemmän rohkeutta itsenäistymiseen... Onko ne lapset vaan hänen?

Yhteistyössä