Jjjjjjj
En ole (vielä) tavannut yhtään ihmistä, jolla olisi vain ja ainoana kiinnostuksen kohteena lapset. Toisaalta en ymmärrä heitäkään, jotka julistavat, että OMAA ELÄMÄÄ tai OMAA AIKAA on vain yksin, harrastuksissa tai poissa kotoa. Ja vihoviimeiset ryhmä ovat he, jotka valittavat koko ajan lapsistaan (siis harrastusluonteisesti, yksittäinen purnaus silloin tällöin on ymmärrettävää), varsinkaan lasten kuullen.Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30028334:Näin juuri. En itse edes ajattele, että "nyt minulla on OMAA AIKAA". Vaan esimerkiksi luen kirjaa, katson elokuvaa tai tv-sarjaa, lenkkeilen, juttelen ystävän kanssa kahvilassa... jne jne. Ihmettelen niitä, jotka julistavat, etteivät enää kaipaa ollenkaan mitään muuta kuin lapsia ja lasten kanssa tehtyjä juttuja. He eivät siis koskaan lue muuta kuin kuvakirjoja? Eivät halua ikinä katsoa aikuisille suunnattuja elokuvia tai ohjelmia? Eivät juttele ystävien kanssa henkilökohtaisista asioista tai muista aikuisten jutuista - kaikista asioista en ainakaan itse puhuisi lasten kanssa? Eivät urheile? Harrasta mitään muutenkaan?
Tuntuu vähän ankealta.