Parisuhde..vai mikä tä hä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli..ollaan oltu yhdessä jo 12 vuotta,itse olin reilu parikymppinen ekan lapsemme synnyttyä. Mieheni minua lähes 10 vuotta vanhempi. Lapsia neljä. Onko ketään muita jotka ei koskaan tee yhdessä pariskuntana mitään? Ei olla ikinä tehty. Tai kerran oltiin 4vuotta sitten yö pois vuokramökillä. Helpolla ei saatais lapsia mihkän,mutta onnistuis varmasti jotenkin. Miestä vaan ei tämä kiinnosta tai häiritse. Ei olla ikinä edes kaupassa käyty yhdessä. Ei halua ulkoilla yhdessä. Jos ollaan vaikkapa jossain juhlissa oltu (aikuisten) ei halua olla kanssani vaan tanssittaa muita ja hengailee muiden kanssa eikä ole kanssani lainkaan. Ei ymmärrä lainkaan että miksi loukkaannun tästä..hullu oon kuulemma kun tämmösiä mietin. Leffaan ei halua,kun voi kuulemma kotona katsoa. Syömään ei halua kun kotonakin voi syödä. Matkustella ei voi kun ei ole rahaa. Ainoa mitä haluaa tehdä on urheilun saralla toimiminen. Yhden lapsista kanssa siis harrastaa aktiivisesti. Muiden kanssa ei mitään,koska kyseinen laji ei heitä kiinnosta (nuorin vasta vuoden) saan kyllä käydä ystävieni kanssa ulkona halutessani. Baarissa,laivalla,kahvilla,ihan mitä vain. Mutta hän ei halua mitään kanssani...ainoastaan seksi toimii..noh ehkä hyvinkin. Iltaisin pitää kyllä lähellä...mutta ei mitään muuta. Häpeekö hän minua...en tiedä. Ihmisten ilmoilla ei halua olla kanssani. Ei koskaan sano mitään hyvää minusta,ei ulkonäöstä tai muustakaan. Muita naisia saattaa kehua vaikka facessa joskus...ei ymmärrä miksi loukkaannun tästäkin..kun ei ymmärrä mitään mitä yritän selittää. Suuttuu ja sanoo ettei ole hänen kanssaan pakko olla jos ei kelpaa näin.. ja mä en oikeesti jaksa tämmöstä kohta..huomaa nyt kun keski ikä lähestyy että haluis ihmisen rinnalle joka haluaa oikeasti olla mun kanssani,tehdä ja kokea asioita. Onko muita??

Ei olla ikinä edes kaupassa käyty yhdessä. Ei halua ulkoilla yhdessä.
Jos ollaan vaikkapa jossain juhlissa oltu (aikuisten) ei halua olla kanssani vaan tanssittaa muita ja hengailee muiden kanssa eikä ole kanssani lainkaan. Ei ymmärrä lainkaan että miksi loukkaannun tästä..hullu oon kuulemma kun tämmösiä mietin.

Ei koskaan sano mitään hyvää minusta,ei ulkonäöstä tai muustakaan. Muita naisia saattaa kehua vaikka facessa joskus...ei ymmärrä miksi loukkaannun tästäkin..
No meitä on moneen junaan mutta (IMO) kaupassa käynti "kullan" kanssa on yksi parisuhteen mukavimpia asioita.

Todellakin tuollaisista asioista saa loukkaantua varsinkin jos asia on otettu puheeksi eikä toinen silti älyä tehdä muutosta käytökseensä. En itse kyllä katselisi ollenkaan sellaista naista, joka baarissa tanssisi muiden miesten kanssa muttei minun. Ja vaikka sitä suhdetta olisi takana 50 vuotta niin silti pitää toista kehua. Itselle tuollainen aiheuttaisi aika pahaa mustasukkaisuutta ja minusta mustasukkaisuus ei kuulu parisuhteeseen. Ja vika ei aina ole siinä joka on mustasukkainen vaan kyllä sillä toisella puoliskolla on yhtä suuri vastuu tekemisistään. Aiheuttaako toiminnallaan mustasukkaisuutta vai ei....

...itseasiassa...mustasukkasuuteen taipuvaiseks oon ton kans tullutkin. Ja sanonut että tuntuu pahalta ettei voi musta ikinä mitään hyvää sanoa,mutta lehmäx ja oksettavax voi sanoa,eikä koskaan pyydä mitään anteeksi. Eikä mua tarvi kauniiks sanoa kun en ole mutta jotain muuta kivaa olis kiva kuulla. Jos tarpeeksi jankutan jostain asiasta mistä pitäisi keskustella,käsketään suksia vittuun. Oon ollu vaan niin rakastunut jostain syystä,nyt kun alkaa olla ikää,ymmärtää että haluisin kumppanin jonka kans vois tehdä ja kokea asioita yhdessä. Joka ei (ilmeisesti) häpeä läsnäoloani ja jolle en ole vain leipien,ruuan ja muun valmiiksi tekijä. Yksin olo tuntuu vain todella pelottavalta ajatukselta ja tiesän etten koskaan tuu löytään ketään kilttiä ja normaalia miestä. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

...itseasiassa...mustasukkasuuteen taipuvaiseks oon ton kans tullutkin. Ja sanonut että tuntuu pahalta ettei voi musta ikinä mitään hyvää sanoa,mutta lehmäx ja oksettavax voi sanoa,eikä koskaan pyydä mitään anteeksi. Eikä mua tarvi kauniiks sanoa kun en ole mutta jotain muuta kivaa olis kiva kuulla. Jos tarpeeksi jankutan jostain asiasta mistä pitäisi keskustella,käsketään suksia vittuun. Oon ollu vaan niin rakastunut jostain syystä,nyt kun alkaa olla ikää,ymmärtää että haluisin kumppanin jonka kans vois tehdä ja kokea asioita yhdessä. Joka ei (ilmeisesti) häpeä läsnäoloani ja jolle en ole vain leipien,ruuan ja muun valmiiksi tekijä. Yksin olo tuntuu vain todella pelottavalta ajatukselta ja tiesän etten koskaan tuu löytään ketään kilttiä ja normaalia miestä. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis
Jos olet tonnikeiju, kuten taisin aiemmasta viestistäsi lukea, ei peli ole vielä menetetty.
Eroa ja hommaa ma.tu joka tarvitsee oleskeluluvan suomeen.
Saat nuorta kestävää kollia, jolle nuoruuden lampaiden ja aasien köyrimisen jälkeen suomalainen, ylipainoinenkin nainen on unelmien täyttymys.
Menette naimiseen ja naitte tyrät rytkyen kunnes oleske.lulupa on plakkarissa. Sen jälkeen tunteet tosiaankin hieman laantuvat, mutta sinulle jää kauniit muistot ja partnerillesi G.elagold.
Ns vinvin tilanne kaikille osapuolille, ellei otetaa huomioon valtiota nimeltä Suomi :-)

Jos olet tonnikeiju, kuten taisin aiemmasta viestistäsi lukea, ei peli ole vielä menetetty.
plaa plaa plaa
Tonnikeijuja löytyy miehistäkin jotka tykkää muodokkaamasta naisesta mutta niinpä ne tykkää jotku laiheliinitkin. Jos tuntuu että laihuttamalla saa nostettua markkina-arvoaan niin se on todella helppoa jos on vaan halua.

Haukkuu läskiksi tai oksettavaksi eikä koskaan pyydä anteeksi edes o_O kannattaako tuollaisen kanssa ainutta elämäänsä kuluttaa. Ja sä varmasti olet kaunis, jos et omasta mielestäsi niin varmasti jonkun muun mielestä kuitenkin nyt kuitenkin vaikuttaa ettet miehesi mielestä joten...