tuntuu että suhde ei kestä enää kauon..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies76

Vieras
ollaan oltu vaimon kans yhdessä nyt lähes 10 vuotta, lapsikin on ja ihana sellainen, mutta nyt alkaa tuntuun että välit alkaa kuihtua, ei minulla vaan vaimolla kun hän ei huomio minua lainkaan perheessä, olen yrittänyt jutella asiasta mutta ei häntä kiinnosta, esim seksikin on loppunut täysin,jne..
hänellä ei ole haluja lainkaan olla kanssani, ei hän ainakaan puhu niistä eikä näytä niitä lainkaan minulle. olen tässä nyt parin viikon aikana miettinyt mitä asialle tehdä ja tässä ollaan ilman tulosta.
alkaa omatki halut hyytyyn täysin tässä...

no oisko shokkihoidosta hyötyä? sanot vaikka et lähet kävelee jos ei ala puhua mikä vaivaa.oisko vaimollas masennusta. se aiheuttaa haluttomuutta..ei tunne itseään kauniiks jne.. ja ehkä hän ei osaa pukea sanoiks ajatuksiaan kun on ollut noin kauan yhdessä saataa käydä niin että kyllästyy kaikkeen..elämä on sitä yhtä ja samaa koko aika.me löydettiinmiehen kanssa taas toisemme kun otimme vähän välimatkaa..yleensä sitä silloin tajuaa miten tärkeä ja rakas se toinen on..toivon että saatte asiat selvitettyä

Alkuperäinen kirjoittaja Mies76:
ollaan oltu vaimon kans yhdessä nyt lähes 10 vuotta, lapsikin on ja ihana sellainen, mutta nyt alkaa tuntuun että välit alkaa kuihtua, ei minulla vaan vaimolla kun hän ei huomio minua lainkaan perheessä, olen yrittänyt jutella asiasta mutta ei häntä kiinnosta, esim seksikin on loppunut täysin,jne..
hänellä ei ole haluja lainkaan olla kanssani, ei hän ainakaan puhu niistä eikä näytä niitä lainkaan minulle. olen tässä nyt parin viikon aikana miettinyt mitä asialle tehdä ja tässä ollaan ilman tulosta.
alkaa omatki halut hyytyyn täysin tässä...

miulla sama tilanne sen takia hieman ärsyynnyin vaikka siulle aivan syyttä ei meilläkään ole toiminut enään mikää pitkään aikaa,ja tehnyt vaikka mitä muttaei auta :( yritä vaan kestää jotenkin jos se ei sinua huomaa enään olleskaan niin muuta voi kun jättää puoliso pois vaikka kipeetä tekisikin niin minä teen jos jatkuu viellä moinen,tiedän kyllä tasan tarkkaa miltä siusta tuntuu itsellä 2 poikaa

Yhteistyössä