Ketään ei varmaan kiinnosta, mutta nyt tuntuu, etten ole koskaan ollut näin yksin..

Marsupilami--

Aktiivinen jäsen
24.03.2008
1 433
0
36
Taas tulee pian vuosi täyteen, kun ollaan asuttu samassa talossa.
Vuokralla ollaan, ja itse olen tyytyväinen, kun ei tarvitse pelätä lamaa ym.

Mies taasen tekee joka kerta tämän.. Kun vuosi tulee täyteen, hän alkaa puhumaan muutosta. Hän haluaa rivitaloon jne jne... Eli kyllästyy tai jotain.

Tähänkin taloon on remonttia tehtävä seuraavan 5 vuoden aikana, koska alkaa hirret lahoamaan, mutta en nyt haluaisi vielä alkaa kamoja pakkaamaan, kun ei ole varmaa tietoa, etteikö omistaja tekisi..

Miten saakin mies näin epävarman olon minulle. Itku ei ole kaukana, ja en oikeasti ole koskaan tuolta mieheltä muuta pyytänyt, kuin turvallisuutta ja rakkautta.
Herra lähti nyt asioille. Minä lasten kanssa kotona. Koitan pitää itteni kasassa...

Meni täysin mielenkiinto suunnitella edes syksyksi koululaisten huonejärjestystä. Ei vaan pysty keskittymään, kun mielessä kuuluu ne miehen sanat...

:'(

Joka vuosi sama juttu.. Pisin aika yhdessä paikassa taitaa olla 2½ vuotta, että ollaan asuttu.. Sitten mies alkaa haluamaan maiseman vaihdosta. Nytkin vuosi sitten muutettiin saman kylän sisällä, vain toiselle puolelle...

En niinkään loukkaantunut, vaan jysähdin maan pinnalle. Huomasin, että aivan sama kuinka yritän, se matto vedetään pois jalkojen alta joka helvetin kerta...

Mieskö teillä kaikki päättää? Jos se tekee sut noin masentuneeksi, niin eikö se vaikuta mieheesi yhtään? Omituista vaan, että mies sanelee teillä missä asutaan ja miten pitkään. Ihmisen pitää saada asettua paikoilleen jos niin haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Ootko kysynyt mieheltäs, että miksi haluaa muuttaa koko ajan?
Ei kivalta kuulosta! :/

On siitä juteltu monestikin.. Aina vaan sama vastaus, että häntä v***ttaa olla toisten taloissa..
En oikein jaksa sitten sympatiaakaan siinä vaiheessa jakaa, kun itse on polttanut nimensä, turha sitä on itkeä jälkikäteen, kun ei saa lainaa...

Itse olisin tyytyväinen näin. Ei omaisuuden / velkojen takia päänvaivaa. Kuitenkin nykyinen vuokran antaja on sellainen, jonka kanssa juteltiin avoimesti ja vakavasti, ennenkuin sopimus tehtiin. Ja minäkin tein selväksi, etten halua muuttaa pariksi vuodeksi, vaan muutan ollakseni lasten kanssa niin kauan kuin mahdollista..

Itse olen ihan samanlainen kuin miehes... Nyt olen asunut ennätyspitkään samassa asunnossa1v8kk... Olen 22vuotias 17 vuotiaana muutin omilleni ja olen asunut 6 asunnossa :whistle: seitsemässä jos laskentaan ex mieheni asunto jossa hän asui ennenkuin muutettiin yhteen.. Siellä me asuttiin yhdessä muttei virallisesti minulla oli oma kämppä samaanaikaan

Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
Itse olen ihan samanlainen kuin miehes... Nyt olen asunut ennätyspitkään samassa asunnossa1v8kk... Olen 22vuotias 17 vuotiaana muutin omilleni ja olen asunut 6 asunnossa :whistle: seitsemässä jos laskentaan ex mieheni asunto jossa hän asui ennenkuin muutettiin yhteen.. Siellä me asuttiin yhdessä muttei virallisesti minulla oli oma kämppä samaanaikaan

Kyllä minä nuoren ihmisen kohdalla tuon osittain tajuankin. Ja ei siinä ollut ongelmaa, kun oltiin mekin nuoria. Mutta nyt on kuitenkin jo 5 lasta, kuudes tulossa.
Haluisin lapsille jo pysyvyyttä, mitä itse en lapsena saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
haluaako se määrätä kaikesta mitä teidän perheessä tapahtuu kun pitää määrätä sun pukeutuminenkin?

Ilmeisesti :laugh:

Eikä, kun se paita oli kuulema ihan liika paljastava :o Mustis siis..

Enkä nyt haluis vittuiluja, kun toi on ihan hieno mies, ja rakastan sitä.
Joskus vaan tuntuu, että miks tän täytyy olla tällaista...

Ja tosiaankin kävi jo mielessä, että jos toi tästä nyt haluaa pois, niin saa mennä itte. En jaksa enää...

:/ Ompa harmillista, jos ootte kivan kämpän kuitenkin siitä löytäneet ja toinen haluaa vaan muuttaa koko ajan..
Mikä siinä sitten miehes mielestä mättää? Haluaisi rakentaa oman? Tai ostaa?

Auttaisko yhtään jos miettisitte järjestyksen muuttamista, tai hankkisitte jotain uutta? Vuokra-asuntoa ei varmaan saa alkaa maalailemaan, vai miten?

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:/ Ompa harmillista, jos ootte kivan kämpän kuitenkin siitä löytäneet ja toinen haluaa vaan muuttaa koko ajan..
Mikä siinä sitten miehes mielestä mättää? Haluaisi rakentaa oman? Tai ostaa?

Niinhän se haluaisi... Mutta tuolla ylempänä jo kirjotinkin, että ite se on sen mahdollisuuden aikoinaan tuhonnu, eikä sitä auta enää valittaa..

Tää on oikeesti tosi avara ja nätti vanha maatila, talo on tosiaan remppaa vailla, mutta ei välittömästi.
Tilanpuute sisällä vaivaa, mutta ei ylitsepääsemättömästi.
Itse olisin onnellinen täällä, ja tämä vuosi on ollutkin mukava vuosi..

Järjestystä vaihdellaan aika useinkin, ja saadaan maalata ja laittaa just niinku tykättäis,.
Suunnittelin jo eteisen ja portaikonkin maalaamista, värejä ym.
Tämä on tosiaan siitä ihana, että saadaan tehdä ja laittaa hyvä maun rajoissa.. Mutta sitten mies alkaa taas ruikuttamaan, että miks tekemään kun ei ole oma
:headwall:

Yhteistyössä