V
vierailija
Vieras
Eli..ollaan oltu yhdessä jo 12 vuotta,itse olin reilu parikymppinen ekan lapsemme synnyttyä. Mieheni minua lähes 10 vuotta vanhempi. Lapsia neljä. Onko ketään muita jotka ei koskaan tee yhdessä pariskuntana mitään? Ei olla ikinä tehty. Tai kerran oltiin 4vuotta sitten yö pois vuokramökillä. Helpolla ei saatais lapsia mihkän,mutta onnistuis varmasti jotenkin. Miestä vaan ei tämä kiinnosta tai häiritse. Ei olla ikinä edes kaupassa käyty yhdessä. Ei halua ulkoilla yhdessä. Jos ollaan vaikkapa jossain juhlissa oltu (aikuisten) ei halua olla kanssani vaan tanssittaa muita ja hengailee muiden kanssa eikä ole kanssani lainkaan. Ei ymmärrä lainkaan että miksi loukkaannun tästä..hullu oon kuulemma kun tämmösiä mietin. Leffaan ei halua,kun voi kuulemma kotona katsoa. Syömään ei halua kun kotonakin voi syödä. Matkustella ei voi kun ei ole rahaa. Ainoa mitä haluaa tehdä on urheilun saralla toimiminen. Yhden lapsista kanssa siis harrastaa aktiivisesti. Muiden kanssa ei mitään,koska kyseinen laji ei heitä kiinnosta (nuorin vasta vuoden) saan kyllä käydä ystävieni kanssa ulkona halutessani. Baarissa,laivalla,kahvilla,ihan mitä vain. Mutta hän ei halua mitään kanssani...ainoastaan seksi toimii..noh ehkä hyvinkin. Iltaisin pitää kyllä lähellä...mutta ei mitään muuta. Häpeekö hän minua...en tiedä. Ihmisten ilmoilla ei halua olla kanssani. Ei koskaan sano mitään hyvää minusta,ei ulkonäöstä tai muustakaan. Muita naisia saattaa kehua vaikka facessa joskus...ei ymmärrä miksi loukkaannun tästäkin..kun ei ymmärrä mitään mitä yritän selittää. Suuttuu ja sanoo ettei ole hänen kanssaan pakko olla jos ei kelpaa näin.. ja mä en oikeesti jaksa tämmöstä kohta..huomaa nyt kun keski ikä lähestyy että haluis ihmisen rinnalle joka haluaa oikeasti olla mun kanssani,tehdä ja kokea asioita. Onko muita??