auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen sielu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen sielu

Vieras
Miksi ajattelen näin? Olen turha. Lapset ei halua olla kanssani. Pyydän juttuihin mukaan mutta ei halua tai kiinnosta. Mies ei halua tulla kotiin vaan on töissä. Kukaan kaveri ei halua pyytää minua minnekään.
Miksi ajattelen näin että kun kuolen niin joudun yksin johonkin paikkaan ja kaikki tavallaan hylkäävät minut ja unohtavat. Eivät halua olla kanssani tekemisissä. Tavallaan nostan kaikkia muita ja he pääsevät taivaaseen mutta itse joudun yksinäisyyteen. Eli siis ajattelen että kaikki muut maailmassa pääsevät taivaaseen paitsi minä. Itse jään tälle planeetalle yksin yksinäisenä. Seurana vaan tyhjät rakennukset ja ikuisuus.

Mitä tarkoitat taivaaseen pääsemisellä, kristinuskon taivasta vai jotain muuta? Kuulostat kyllä masentuneelta, oletko ollut lääkärissä? Jos et, mene.

Tarkoitan kristinuskon taivasta tai jotain. Eli kaikki muut pääsevät hauskaan paikkaan missä unelmat toteutuvat ja minä jään yksin helvettiin.
Niin ja kait olen masentunut. Lääkärin hoidossa kyllä olen. Mutta silti ajatus vaivaa minua.

Kristinuskon taivaaseen päästään Jeesuksen sovitustyön ansiosta, uskomalla Jeesukseen omana vapahtajanaan. Ei millään ihmisen omilla ansioilla.

Niin mutta kun en tiedä miten tästä ajatuksesta pääsee pois. Aivan kuin muut haluaisivat sitä tai että se olisi kohtaloni. Ja uskon kyllä jeesukseen mutta koko Jumala tuntuu utopialta koska uskon tieteeseen ja siihen mitä on todistettu. Uskon kyllä että Jeesus niminen henkilö on joskus asunut täällä. Siitähän on todisteitakin.

Ai mulla ei ole oikeutta pyytää jeesukselta mitään vai?

Niin on sulla oikeus niinkuin muillakin. Jokainen voi rukoilla. Mäkin voin rukoilla heti että jeesus paranna mun masennus ja anna mulle lottovoitto.
Ja sisältöä olen yrittänyt hakea elämään mutta kun toisia ihmisiä ei voi hallita. Ei pysty tekemään elämästään onnellista.
Mutta tuollaisten takia kuin sinä niin usko kyllä horjuu minulla koska en haluaisi samaan paikkaan.

no siis kyllähän Jumala koettelee uskoa, hyvä kun mietit, mutta mitä tahansa pahoja ajatuksia mietit muista aina että Jumalan armo koskee kaikkia, sinuakin. ARMO=ansaitsematon rakkaus meidän osaksemme. siunausta elämääsi!

no siis kyllähän Jumala koettelee uskoa, hyvä kun mietit, mutta mitä tahansa pahoja ajatuksia mietit muista aina että Jumalan armo koskee kaikkia, sinuakin. ARMO=ansaitsematon rakkaus meidän osaksemme. siunausta elämääsi!

Kiitos kauniista sanoistasi. Joskus vaan mietin mitä olen tehnyt että ansaitsen nämä ajatukset ja miksen saa niitä ajatuksia pois.

miksi niin? siis Jumala koettelee keitä rakastaa, Jumala koettelee uskoasi, jos uskot ja käännyt Jeesuksen puoleen, otat hänet vastaan elämääsi niin paha kaikkoaa. sillä tavalla tarkoitin :) en niin, että se paha koettelemus että se olisi Jumala, niin se ei ole.

miksi niin? siis Jumala koettelee keitä rakastaa, Jumala koettelee uskoasi, jos uskot ja käännyt Jeesuksen puoleen, otat hänet vastaan elämääsi niin paha kaikkoaa. sillä tavalla tarkoitin :) en niin, että se paha koettelemus että se olisi Jumala, niin se ei ole.

Mutta miksi sen Jumalan pitää kutsua luokseen pahalla ja koettelemuksilla? Miksei se voisi haluta hyvää? Niin ja Jeesukseen uskon mutta Jumalaa ei kukaan ole nähnyt tai sitä ei ole todistettu olevan olemassa.

Tuota, yksin me jokainen täällä olemme loppupeleissä. vähän lohtua on puolisosta ja lapsista. Mutta ei ne meilläkään riemusta kilju äidin seurasta eikä tuo mieskään mua minnekään pyytele.

Eikä silti ahdista. Muistissa on pikkulapsiaika ku yhtään hetkeä ei ollut itselleni. Nautin vaan tästä. Vieläkö olisi lomaa ja rahaa.

Yhteistyössä