Parisuhde tuhoutui?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sentu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos kommenteistanne rakkaat ihmiset. Saa sit nähdä miten tässä käy. Jotenkin lohdullista kuulla kohtalotovereiden kommentteja ja myöskin eri ajatuksia asiasta. Pitkä on minulla pinna,mut ku se loppuu niin se on piste. Kiitos että annoitte avaruutta näkökulmaan.

En tiedä ap, käytkö enää lukemassa tätä mutta.

Olen todella pahoillani siitä, miten sinulle kävi, mutta minä, et sinä, eikä kukaan muukaan pysty mokomaa muuttamaan.

Tuttu tunne tuo, että mielessä pyörii niin monenlaisia asioita ja kysymyksiä, ensimmäisenä kuitenkin niistä tulee se loputon lysähdys, kun tuntee yhtäkkiä putoavansa jostakin todella korkealta.

Jostakin syystä sitä AINA kuvittelee, vaikka samalla vannoo itselleen, ettei koskaan voisi kuvitella, että oma parisuhde olisi jotenkin erilainen, ainutlaatuinen ja suojeltu, eikä sille tapahdu ikinä mitään pahaa.
Ja sitten kun tapahtuu, sitä hämmennyksen määrää.
Kuinka monesti käykään läpi kysymystä miksi.
Miksi minä en riitä?

Syitä tapahtuneeseen voi olla monia, mutta teoista täysi vastuu on tässä tapauksessa ainoastaan miehelläsi.

Päätät, mitä päätät, mutta oma mielipiteeni on ehdoton: Jätä miehesi.
Sitä päätöstä et tule katumaan, lupaan sen.

Maailma on täynnä miehiä, monenlaisia kylläkin, mutta joukosta löytyy myös oikeita aarteita.
Älä jää suhteeseen, jossa voit pahoin ja väsytät itseäsi, silloin kaikki muutkin ympärilläsi kärsivät. Ajattele itseäsi, elämä on lyhyt, eikä miehesi missään nimessä ole arvoisesi.

Vaikea sanoa suoralta kädeltäsi mistä miehesi pettäminen johtuu, mutta jos ajattelen itseäni, niin myös minä petin rakastani ja tein sen täysin tyhmistä syistä, joita olen jälkikäteen katunut. Meidän suhteessa ei ollut mitään vikaa, oikeasti ei mitään, enkä jäänyt seksuaalisesti mistään paitsi. Silti tilaisuuden tullen kävin pettämässä. Vaikka olen miten miettinyt ja itsesyytellyt itseäni, niin en löydä tuolle mitään muuta syytä kuin seksuaalisen viettini, joka sai toimimaan näin. En ole itse teosta pahoillani, mutta olen petoksesta tunnen syyllisyyttä. Onneksi ihminen oppii virheistään ja jatkossa minä ja ehkä miehesi toimivat paremmin. Haluan tällä vain sanoa sitä, että aivan kuin minä, niin miehesi voi oikeasti rakastaa sinua ja olla oikeasti pahoillaan. Pettäminen on yleensä miehille vain ja ainoastaan seksi, enkä usko että kaikki naiset voivat tätä koskaan ymmärtää, mutta yrittäkää ja antakaa anteeksi, jos pystytte.

Puhut asiaa Mies. Meidän naisten on vaieka kuvitella, se on vain seksiä. Naiset useimmiten ( sanon näin, koska jatkuva yleistäminen on vaarallista) ottavat runsaasti tunteita mukaan ja ilmaisu 'vain seksiä' ei ole voimassa. Tiedän sen itsekin: olen halunnut 'vain seksiä' ja ennenkuin akti on edes päättynyt, olen jo tunteitteni kanssa niin syövereissä, että sieltä poispääsy vie aikaa.

Ja sitten Miehet sanovat, se oli 'vain seksiä'. En halua latistaa tätä ilmaisua, enkä piikitellä mitään, ehkä olen hieman kateellinen miehille, jotka tähän pystyvät. Mutta oma moraalini sieltä aikojen alusta rakennettu ei pysty tähän pikapanoajatukseen pelkästä seksistä.

Mutta jos opimme edes ymmärtämään tämän ajatustenjuoksumme erilaisuuden, niin ei ehkä tarvitsisi ottaa kaikkea niin elämän ja kuoleman kysymyksenä. Ehkä.

Frida elokuvassa hänen aviomiehensä toteaa: 'It was just a fuck, nothing else, like a hand shake.'
Eli kätelkäämme toisiamme. :-))

Hyvä kommentti! Hei yx syy tuohon naisten ""tunteiluun"" on se että mies joutuu isku vaiheessa puhumaan kaikkee syvällistä. Siis puhumallahan pillua saadaan. Jos ei miesten tarvis puhua niin hempeitä, naisetkin vois harrastaa pelkkää seksiä. Mä olen pakittanut kesken seksin vonkauksen , kun olen havainnut että nainen ""rakastuu liikaa"" ... liikaa yhden yön vuoksi... varsinkin kun molemmat on varattuja.

Pillua saa puhumalla, eli nainen syttyy sanallisista viesteistä ja koskettelusta. Mies taas syttyy näkemästään: tissin vilautus, pillun pilkahdus ja pieni näykkäisy korvalehdesta. Siitä se lähtee.

Kiitoksia mielipiteistänne jälleen..yksi kysymys vain askarruttaa..jos se on vain seksiä,miksi mies oikein deittailemalla deittaili näitä daameja selkäni takana? Hän antoi jokaiselle ymmärtää,että hän seurustelee ainoastaan tämän kans. Kun yhen kans meni poikki täytyi etsiä heti uus. Niitä oli 3 peräjälkeen,ennenkuin jäi kii. Tapailu oli suunniteltua ja tottakai naisille osti lahjuksia merkkipäivinä ym. Hän esittelytytti itsensä naisten perheille ja ystäville. Eli em usko että kysees oli pelkkä pano,ja daamit eivät muka hänen sanojensa mukaan merkanneet mitään. Vai mitä tuumaatte kamut?

Uskon edelleen, että miehesi on sairas. Oikastaan minun mittakaavassa jokainen petturi, joka toistaa pettämistä, on sairas. Hänen paikkansa ei ole parisuhteessa.
Ja asunnon ja auton menettäminen miestä tässä kalvaa, tietysti häntä voi kauhistuttaa kohtalonsa, mutta elämä on valintoja.

""spesiaali repliikki oli kuinka kunnioittaa mua ja haluaa elää elämänsä mua varten ja tehdä mut onnelliseksi.""

Tuli vain mieleen, että tuosta olisi jo pitänyt hälytyskellojen lähteä kilkattamaan. Kenelläkään, joka aidosti haluaa asian toteuttaa, ei tule mieleenkään jankata sitä jatkuvasti.

Eivät ne sanat, vaan teot.

Vinkki naisille: jos mies jankuttaa koko ajan, miten hänelle ei tulisi mieleenkään pettää sinua, niin -tadaa- sehän pettää ja raskaimman kanssa.

Tosi on! Tämän sain kokea raskaimman kautta..kumma on toi ihmismieli kun toista aidosti rakastaa,niin ei halua uskoa että toisella voisi olla pahat mieles. Järjen veit ja minusta orjan teit..niinpä. Mut kohdallani hänen sanansa eivät merkitse enää mitään. Mut edellisen kirjoittajan mainitsema ""vannottelu""on yksi varmimmista petoksen merkeistä. Aiemmin elämässäni olen tavannut ihmisiä joiden sanoihin pystyi luottamaan,ehkä siksikin olin niin sinisilmäinen. Mut varoituksen sana ihmisille jotka vannoittelijan puheita kuuntelevat. Sen todellakin opin.