parisuhde lopussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mies83"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mies83"

Vieras
Pakko avautua edes jonnekin,vaikka en yleensä näin tee.Olen seurustellut 13 vuotta maailman ihanimman naisen kanssa.Olen olettanut että käytökseltämme ja elämäntyyliltämme olemme samanlaisia.Viime kuukausien aikana on tullut selväksi ja myös jutustelun kautta että näin ei tosiaankaan ole.En jaksa tähän selostaa syitä ym,ym.tiemme kuitenkin erkanevat hiljalleen.Kysyisin siis miten tälläisesta voi päästä yli?Olen henkisesti aivan loppu,en edes nuku enää öisin ja päässä pyörittelen pelkästään tätä yhtä asiaa josta en pääse yli enkä ympäri.

Usko mua, kyllä siitä pääsee yli. Vaikka nyt ei ehkä siltä vielä tunnukkaan. Erosta ylipääseminen vaatii aikaa. Kerää läheisiä ihmisiä ympärille, ja puhu heille. Etsi tukea.

Onko kyse kuinka vakavista asioista eron takana? Oletteko varma ettei yhdessä voi jatkaa?

Tottakai toivon että ihme tapahtuisi ja kaikki muuttuisi hyväksi. Kyse on pelkästään siis siitä miten eritavalla asiat ja asioita näemme. Lähinnä varmaan niiden hyväksyminen on molemmille suurin ongelma. Molemmilla on omat tietyt jutut joita haluaa parisuhteelta, ja kumpikaan ei pahemmin tunnu noista enää joustava tai jotain sinne päin....

Kurjaa, että tuollaisia tulee ilmi vasta noin monen vuoden jälkeen.. Itsellä varmaan tuollaisia tekijöitä olisi esim. jos kumppani ei haluaisi lapsia, tai muutoin asettua aloilleen.. Siinä pitäisi varmasti miettiä suhdetta uudelleen.

Mutta varmasti löytyy vielä ihminen jonka kanssa sinulla ajatukset synkkaa. Sekin on tärkeää tiedostaa, että vaikka nyt tekee kuinka kipeää, tulee helpompia päiviä.

Yhteistyössä