E
ei jaksa
Vieras
Meillä on mieheni kanssa pääosin toimiva parisuhde. Jaamme vastuun lapsista ja kotitöistä, pystymme puhumaan asioista yms.yms. Tämä n.80% ajasta. Sitten tulee jokin riita... Se alkaa jostakin naurettavasta asiasta, yleensä syynä on väsymys (nuorimmainen nukkuu vielä huonosti)... Mutta joka kerta, mies muuttuu aivan eri ihmiseksi. Riidellessään hän on mies jolle ei voi puhua, jonka kanssa ei voi keskustella tai päätyä kompromissiin. Hänen suustaan tulee seuraavat kaksi päivää vain tietoa siitä kuinka huono vaimo olen, kuinka laiska olen, kuinka itsekäs olen, kuinka tyhmä olen... jne.jne... Sitten taas ollaan kuin mitään ei olisi tapahtunut...
Pitääkö tätä kestää? Ihan oikeasti, mieheni on todella hyvä isä ja hyvä aviomieskin sen 80% ajasta, mutta joka kerta kun tämä riita tulee se tuntuu siltä kuin sydämeni revittäisiin rinnasta ja sen päällä hypittäisiin keskellä olkkarin lattiaa... En enää edes jaksa väittää vastaan, koska jokaisesta vastaväitteestä hän keksii uuden haukkumisen "joo sä oot just niin tyhmä ettet ees tajua"...
Joka kerta kun tämä riita tulee, ajattelen etten kestä enää! Ja sitten asiat ovatkin yht äkkiä taas hyvin....
Pitääkö tätä kestää? Ihan oikeasti, mieheni on todella hyvä isä ja hyvä aviomieskin sen 80% ajasta, mutta joka kerta kun tämä riita tulee se tuntuu siltä kuin sydämeni revittäisiin rinnasta ja sen päällä hypittäisiin keskellä olkkarin lattiaa... En enää edes jaksa väittää vastaan, koska jokaisesta vastaväitteestä hän keksii uuden haukkumisen "joo sä oot just niin tyhmä ettet ees tajua"...
Joka kerta kun tämä riita tulee, ajattelen etten kestä enää! Ja sitten asiat ovatkin yht äkkiä taas hyvin....