Parisuhde ja "avoinsuhde"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukkaliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en minäkään tarkoittanut, että jos nyt sattuu jotakuta baarissa suutelemaan niin sitten on PAKKO mennä sänkyyn! Tottakai on oikeus sanoa ei missä vaiheessa tahansa vaikka kuinka on pussattu. Minusta se ei vain ole kovin reilua. Enkä minä naisena itsekään näe mitään funktiota pelkässä pussailussa, en minulla ole mitään tarvetta pussata miestä, jonka kanssa en halua seksiä. Tosin joskus olen tehnyt virhearvion ja parin pusun jälkeen todennut, että ei hitto ei sittenkään, ja joutunut antamaan pakit.

Kun minä käyn baarissa (tosin sinkkuna) niin tavatessani hiemankaan kiinnostavan miehen saatan hyvinkin ajautua pussailemaan hänen kanssaan loppuillasta, vaikka en yhdenillanjuttuja harrastakaan. Pussailen, tanssin ja halailen, vietän iltaa ja juttelen. Lopputulos on silti joka kerta se, että yöksi mennään omiin koteihimme ja seksiä on turha odottaa, ainakaan ekoina iltoina. Eikö tämäkin ole nyt ihan MIELETTÖMÄN väärin miesraukkoja kohtaan, jotka suutelemisen jälkeen TURHAAN odottavat seksiä, jota eivät saakaan? Suoranaista kidutusta siis (usean tänne kirjoittavan ellin mielestä...). Minun mielestäni jokaisella (varatut voidaan nyt laskea pois) on oikeus pussailla tai olla pussaamatta ihan ketä tahtoo, ilman sen kummempia seuraamuksia. Mitäs jos minä alkaisin samalla tavalla valittaan että "mies pyysi minut treffeille, eikä häntä kiinnostanutkaan seurustelu ja naimisiinmeno!?!?" Eikös tuo ole samanlaista "harhaanjohtamista" kuin pussaaminen joka ei johda seksiin?? Varmasti muuten on myös miehiä, jotka saattavat pussata ilman että pettyvät totaalisesti, jos ei sitä p**lua sitten irtoakaan.

Käänsit sitten kelkkasi yhtäkkiä?? Elät omien sanojesi mukaan avoimessa suhteesa itsekin ja nyt yhtäkkiä pussailu on väärin. Peesaatko jokaista? Ikävä että itsetuntosi on niin alhaalla.

Alkuperäinen kirjoittaja pitille!:
Käänsit sitten kelkkasi yhtäkkiä?? Elät omien sanojesi mukaan avoimessa suhteesa itsekin ja nyt yhtäkkiä pussailu on väärin. Peesaatko jokaista? Ikävä että itsetuntosi on niin alhaalla.

Taidat nyt sotkea minut johonkin toiseen. En ole ikinä elänyt ns avoimessa suhteessa, enkä aivan takuulla ole sellaista väittänytkään. Jos luet tekstini ja ajattelet samalla, niin huomaat, etten tuomitse ketään.

Sinun logiiikkasi mukaan nähtävästi samaa mieltä oleminen on siis peesailua ja erimieltä oleminen silkkaa ilkeyttä ;-) Ylipäätään ihmetteten, miten voisin peesailla jokaista ollen samaan aikaan kauhean ilkeä ja erimieltä kaikkien kanssa ;-)

Meillä jokaisella on tietysti oma käsityksensä hyvästä itsetunnosta. Puskasta huuteleminen ei vastaa lainkaan minun käsitystäni hyvän itsetunnon omaavan ihmisen toiminnasta, mutta kuten totesin, tulkinnanvaraisia asioita.

Miksi ihmeessä te "vieraista haaveilijat" olette parisuhteessa.
Eikö kannattaisi olla sinkku ja sais hypätä sänkyyn kenen kanssa tahansa?
Jos parisuhde on henkilökohtainen vankila, siitä on lähdettävä.
Miksi pitää jotain ihmistä varattuna ja haaveilee koko ajan muista?

Kun ihmisen mieli pyörii seksin ympärillä, on syynä se että muuta ajateltavaa ei ole tarpeeksi.
Töissä ehtii surffata netissä ja kotona ei muuta kun siivoilee ja katselee ikkunasta,suunnittelee juhlia, haikaillen milloin mitäkin: naista, miestä, kahta miestä ja naista, kahta naista ja kolmea miestä, nahkahaalareita, kumihaalareita, ruoskaa, höyheniä.
Siinä on sitten se päivän sisältö. Vaikuttaa varmasti älykkyysosamäärään jonkin verran.

Siinä se raja menee katsoa saa vaan ei koskea. Kymmenen vuotta kun on suhde kestänyt on matkan varrella varmasti ihastunut molemmat myös muihin. Kyse on siitä mitä silloin tekee.
Ap:lle avoimessa suhteessa se tehdään myös selvin päin ja molemmat toimii niin.

Yhteistyössä