Kun minä käyn baarissa (tosin sinkkuna) niin tavatessani hiemankaan kiinnostavan miehen saatan hyvinkin ajautua pussailemaan hänen kanssaan loppuillasta, vaikka en yhdenillanjuttuja harrastakaan. Pussailen, tanssin ja halailen, vietän iltaa ja juttelen. Lopputulos on silti joka kerta se, että yöksi mennään omiin koteihimme ja seksiä on turha odottaa, ainakaan ekoina iltoina. Eikö tämäkin ole nyt ihan MIELETTÖMÄN väärin miesraukkoja kohtaan, jotka suutelemisen jälkeen TURHAAN odottavat seksiä, jota eivät saakaan? Suoranaista kidutusta siis (usean tänne kirjoittavan ellin mielestä...). Minun mielestäni jokaisella (varatut voidaan nyt laskea pois) on oikeus pussailla tai olla pussaamatta ihan ketä tahtoo, ilman sen kummempia seuraamuksia. Mitäs jos minä alkaisin samalla tavalla valittaan että "mies pyysi minut treffeille, eikä häntä kiinnostanutkaan seurustelu ja naimisiinmeno!?!?" Eikös tuo ole samanlaista "harhaanjohtamista" kuin pussaaminen joka ei johda seksiin?? Varmasti muuten on myös miehiä, jotka saattavat pussata ilman että pettyvät totaalisesti, jos ei sitä p**lua sitten irtoakaan.