Pariskunnan osapuolet "eri tasoisia"

Mistähän tämäkin nyt tuli mieleeni, ja joo, on vähän törkeää.. Tunnetteko pareja, joista toinen on selvästi "tasokkaampi" kuin toinen? Kun yleensä ihmiset pariutuu oman tasoistensa kanssa, niin joskus näkyy hassuja pareja. Tuleeko teille mieleen esim. jotain julkkiksia?

Ps. me ollaan kyllä ihan sopusuhtainen pari miehen kans. Tai no toisaalta, joku voi ajatella, että onpa harakan löytäny itselleen tuo mies..
 
no
olen huomannut joskus saman ja mielestäni minä ja exäni oltiin eri tasolla. nykyisen mieheni kanssa ollaan samalla tasolla. mutta joskushan huono itsetunto ajaa ottamaan huonomman puolison tai narsisti voi kanssa tahtoa pompoteltavan.
 
Rötväles
Tunnen pari sellaista missä nainen on mielestäni huomattavasti korkeammalla tasolla ja kyseistä suhdetta ennemmin ei olisi tullut mieleenkään että semmoset prinsessat katsoisivatkaan näiden sammakoiden päälle.
Tosin kun pariskuntia on aikansa seurannut niin ei ne naisetkaan enää vaikuta niin paljon tasokkaammilta, melko tavallisia talliaisia, josta pääsemme siihen että näköjään ulkoinen olemus voi pettää ja pahasti.
 
vieras
Jos tarkoitat ulkonäköä, niin varmasti. Sehän on ihan luonnollista.

Mutta sitten on näitä pareja, joissa toinen osapuoli on sivistynyt/kouluttautunut ja toinen aivan moukka tampio.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Ajatteleeko joku noin :eek: järkyttävää. Ehkä sitä kuitenki valitaan sisäisen kauneuden perusteella kumppani. Että oikeen tasomittari. Huh.
Mä en usko pätkääkään tohon... ajan myötä varmasti, mutta kyllä ensin viehättää ulkokuori.

Joo, se että ihmiset on eri "tasoisia", on hankala juttu, parisuhteessa siis.. Kokemusta on...

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä tunnen. Olen miettinyt, onkohan tuo ollut nuorena viehättävämpi tai jotain.

Me olllaan mietitty meidän lapsen pph:sta samoin. Siis tämän pph:n mies näyttää ihan tavalliselta, ehkä jopa ikäisekseen ihan hyvältä noin 50-vuotiaalta insinöörimieheltä ja sitten itse pph on kyllä (pahoittelen törkeyttäni) rumimpia ihmisiä mitä olemme koskaan tavanneet. Hän on siis vallan mukava ja lapset tuntuvat erinomaisesti viihtyvän, mutta kyllä vaan on erikoisen näköinen ihminen, ihan kokonaisuudessaan. Olemmekin miehen kanssa pohtineet, että oliskohan pph ollut nuorena vähän nätimpi tai liekö mies puhjennut kukkaan vasta nyt kypsemmällä iällä... B)
 
Siis
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Ajatteleeko joku noin :eek: järkyttävää. Ehkä sitä kuitenki valitaan sisäisen kauneuden perusteella kumppani. Että oikeen tasomittari. Huh.
Mä en usko pätkääkään tohon... ajan myötä varmasti, mutta kyllä ensin viehättää ulkokuori.

Joo, se että ihmiset on eri "tasoisia", on hankala juttu, parisuhteessa siis.. Kokemusta on...
totta kai ulkonäkö ensin miellyttää. Mutta kyllä mä naimisiin menin sen sisäisen miehen takia, en ulkonäön. Vai otatko sinä kenties aina kumppaniksesi sen parhaimman näköisen joka kohdalle sattuu? Ei ihme jos on yh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
[
totta kai ulkonäkö ensin miellyttää. Mutta kyllä mä naimisiin menin sen sisäisen miehen takia, en ulkonäön. Vai otatko sinä kenties aina kumppaniksesi sen parhaimman näköisen joka kohdalle sattuu? Ei ihme jos on yh.
En tietenkään... Mutta varmasti moni "sisältä kultaa" oleva tyyppi jää seinäruusuksi, jos sattuu oleen "ruma" ts. massan silmää vähemmän miellyttävä ulkoinen olemus, tai ylipainoa on reilut 30kg.



 
vieras
mut jos on vaikka karmea mies ulkoisesti ja nainen kaunis-miten he ovat juttelu asteelle menneet? koska vaikka sisin on tärkein kyllä sitä pikkasen kuitenkin alussa katsotaan sitä ulkonäköä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mut jos on vaikka karmea mies ulkoisesti ja nainen kaunis-miten he ovat juttelu asteelle menneet? koska vaikka sisin on tärkein kyllä sitä pikkasen kuitenkin alussa katsotaan sitä ulkonäköä.
Ai ettei "ruman" kanssa voi jutella? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mut jos on vaikka karmea mies ulkoisesti ja nainen kaunis-miten he ovat juttelu asteelle menneet? koska vaikka sisin on tärkein kyllä sitä pikkasen kuitenkin alussa katsotaan sitä ulkonäköä.
Ai ettei "ruman" kanssa voi jutella? :xmas:
Voi... Mutta jos henkilö ei sinun silmääsi miellytä, niin ihan vaan yya-hengessä lähtisit baarissa hakeen tanssimaan?

 
Mä joskus kattelen miten joku siisti mies ja huolellisen näköinen ottanut lihavan ei minkään näköisen naisen.. usein kun molemmat puolisot ovat suunnilleen saman oloisia..

No jos meitä ajattelee niin kyllä mäkin meistä olen se koulutetumpi ja tarkempi itseni ja lasten ulkonäöstä.

Tosin muuttuuhan ihmiset matkan varrella.. joku nainen voinut olla oikein siisti kunnes tullut vaikka äidiksi ja alkanut kulkea verkkareissa tukka silmillä paskasena.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mut jos on vaikka karmea mies ulkoisesti ja nainen kaunis-miten he ovat juttelu asteelle menneet? koska vaikka sisin on tärkein kyllä sitä pikkasen kuitenkin alussa katsotaan sitä ulkonäköä.
Ai ettei "ruman" kanssa voi jutella? :xmas:
Voi... Mutta jos henkilö ei sinun silmääsi miellytä, niin ihan vaan yya-hengessä lähtisit baarissa hakeen tanssimaan?
Joo no en varmaan miksikään... B) Kai he sitten tutustuvat sattumalta muuten.
 
Puhtaasti jos ajatellaan ulkonäöllisiä seikkoja niin kannattaa muistaa et kaikilla ei o sama maku miesten/naisten suhteen.
Mulle joskus mies on sanonut et mun näkösillä naisilla on yleensä aina joko sellanen lihaskimppu tai nättipoika miehenä ja hän ku ei o kumpaakaan.
Mun silmää miellyttää hiukan rososempi tyyppi eli sellanen jonka naama erottuu mun silmiin hyvällä tavalla ku noi nättipojut esim on helposti sellasia et sais laittaa kyltin kaulaan et omansa erottais :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Puhtaasti jos ajatellaan ulkonäöllisiä seikkoja niin kannattaa muistaa et kaikilla ei o sama maku miesten/naisten suhteen.
Mulle joskus mies on sanonut et mun näkösillä naisilla on yleensä aina joko sellanen lihaskimppu tai nättipoika miehenä ja hän ku ei o kumpaakaan.
Mun silmää miellyttää hiukan rososempi tyyppi eli sellanen jonka naama erottuu mun silmiin hyvällä tavalla ku noi nättipojut esim on helposti sellasia et sais laittaa kyltin kaulaan et omansa erottais :whistle:
Niin. Kauneus on katsojan silmissä.
 
vieras
No kyllä mä käsitin ton "eri tasolla" enemmänkin henkiseksi, mun sisko ja sen mies ei kyllä fyysisestikään oo samaa paria, sisko on kaunis, hoikka, itsestään huolehtiva, mies reilusti alkoa käyttävä, ylipainoinen sohvaperuna...mut suurin ero on mun mielestä ns. yleinen sivistystaso, eli sisko on yliopistptutkinnon suorittanut, maailmaa nähnyt hyväkäytöksinen nuori nainen, mies koko ikänsä kotipaikkakunnalla asunut peruskoulun käynyt, vailla minkäänlaisia käytöstapoja oleva mörökölli....eli suuresti olen siskon valintaa ihmetellyt, mut jos on onnellinen suhteesaan niin hyvä niin!
 
vieras
mun mielestä ulkonäköasiat ei pitkässä juoksussa paljoa parisuhteessa lämmitä/loitonna, joten en nyt puhu niiden epäsuhdasta.

mut siis sellanen henkinen epäsuhta. juuri viime viikolla samoin miehelle et kuin eräs työkaverini voi olla naimisissa miehensä kaltaisen moukan kanssa. nainen siis on laajasti ja syvästi sivistynyt, älykäs, monipuolinen ja kauniskäytöksinen tyylikäs nainen. mut mies. voi hyvän tähden! kovalla äänellä joka asiaan mielipiteensä (ja mimmosen mielipiteensä!) julki tuova omasta mielestään nokkela vitsiniekka ja perähikiän lahja aviopuolisolle ja puolison suvulle. tuo alati julki, kuin hän korjasi talteen ylijäämänaisen, kuin hän ei herroja kumarra, kuin hän uskaltaa sanoa suorat sanat vaikka ameriikan resitentille jnejnejne. mut ihme ja kumma, vai´mo on niin sivistynyt, et ei koskaan nolaa miestään ja antaa hänen ihan rauhassa pitää meteliään. kyllä mun miehenä jo moinen tapaus olisi pistetty kotiarestiin jos ei käytöstavat olisi alkanut muuten löytyyä.
 
justiinsa
:headwall: No onpa teillä ongelmat. Jos keskittyisitte muiden parisuhteiden sijasta omiinne, niin ehkäpä nekin pysyisivät kasassa tällä palstalla vallitsevaa tyyliä paremmin...:kieh: (tosin alan jo ymmärtää, miksi tällä palstalla joka toisella on sanojensa mukaan paska mies tai ainakin ex, kun valintaperusteet ovat tuollaiset)
 

Yhteistyössä