Parihuhde asiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emilii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Joillakuilla melkonen "kiire".

Kutsutaan myös tunteiden mukana menemiseksi.
Ei meillä ainakaan ollut mikään kiire, mutta ei myöskään nähty syytä himmata vauhtia.

Me ollaan jo suorastaan kun aviopari ja kyllä me häät voitaskin jo pitää jos ois rahaa. :D :)

Voihan ne pitää myös ilman rahaa jos se siitä on kiinni :)

Meillä ollu niin vähissä rahat ettei oo kihloihin vara, reilu 2 vuotta ollaan jo oltu yhdessä ja asuttukin 1,5v. :) Että joskohan tänä vuonna sormuksen sormessa nään..... :)

Miten niin ei varaa kihloihin? Onko pakko ostaa sormus ainoastaan sitä varten, jotta luvataan toisilleen, että mennään joskus naimisiin? Ostakaa vaikka muovisormukset tai olkaa ilman, voittehan te silti olla kihloissa. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
Meillä ollu niin vähissä rahat ettei oo kihloihin vara, reilu 2 vuotta ollaan jo oltu yhdessä ja asuttukin 1,5v. :) Että joskohan tänä vuonna sormuksen sormessa nään..... :)

Miten niin ei varaa kihloihin? Onko pakko ostaa sormus ainoastaan sitä varten, jotta luvataan toisilleen, että mennään joskus naimisiin? Ostakaa vaikka muovisormukset tai olkaa ilman, voittehan te silti olla kihloissa. :flower:

Laitettiin joskus vuos sitten semmoset tiiättekö mitä on kaikissa johoissa ne mustat muovipintaiset rautalangat. Niin semmoset käärittiin ja pistettiin, nukuttiin yön yli ne sormissa. :) että joo, tavallaan kihloissa. Ei se naimisiin meno ole kuin kaava, mitä sillä on väliä-aviopari jo valmiis. :D Hauska nähdä miten ihana elävää porukkaa! :)

Hankalaksi menee. 2v yhdessä niin muutettiin yhteen. 3v yhdessä mentiin kihloihin. 7v yhdessä naimisiin ja ensimmäinen lapsi. 8v yhdessä toinen lapsi. Nyt 11v yhdessä.

Muutettiin yhteen kahden viikon jälkeen. Siitä toinen kaks viikkoa ja oltiin naimisissa. Kihloihin ei menty ollenkaan.
Esikko synty kun oltiin oltu yhdessä tasan vuoden ja nyt kun toisen kanssa on rv 30 menossa ja yhdessä ollaan oltu nyt jo 4,5 v.

oltiin tunnettu/ seurusteltu vuosi kun muutettiin yhteen ja mentiin kihloihin siitä kaksi vuotta eteenpäin mentiin naimisiin siitä vuosi niin syntyi ensimmäinen lapsi ja sen jälkeen tullut 2 jotka ovat 2 vuoden välein eli yht 3.

2 viikon päästä yhteen asumaan ensitapaamisesta
3v päästä tapaamisesta syntyi 1 lapsi
tässä välissä kihloihin...
5 vuoden kuluttua tapaamisesta 2 lapsi
10 vuoden kuluttua tapaamisesta naimisiin

Yhteen asumaan lähes heti, noin kuukausi seurustelua. Kihloihin ½vuoden jälkeen, lapsi 3v ja joitakin kuukausia päälle, naimisiin 6v yhdessäolon jälkeen. Nyt yhdessä pian 11v. ja kolme lasta.

Seurusteltiin 1v 3kk ennen kuin muutettiin yhteen,
Kihlauduttiin kun oltiin asuttu yhdessä vajaa vuos (eli viime syksynä just ennen raskaus-uutista)
ja meille syntyy toukokuussa poika, jolloin ollaan oltu yhdessä melkein 3 vuotta.

Mäkin tulin raskaaksi kun oltiin seurusteltu 4kk, mutta päädyimme aborttiin, koska emme tunteneet toisiamme vielä siinä vaiheessa niin hyvin, että olis voinut luvata olla yhdessä loppuelämänsä. Saan varmaan tästä kiviä niskaan kun kerroin, mutta mun mielestä on hullua tehdä lapsi heti suhteen alkuun, ennen kun ollaan vielä ehditty oikeasti olla ihan vaan kahdestaan. Parisuhde kuitenkin muuttuu paljon vauvan tultua perheeseen, ja ainakin mä halusin seurustella ensin pelkästään mun miehen kanssa, rakastua, oppia luottamaan, kiintyä jne. ennen kuin otimme kolmannen osapuolen suhteeseemme.

Me seurusteltiin vuosi ennen kihloihin menoa, reilu kaksi vuotta ennen kuin muutettiin yhteen. Naimisiin menimme kahdeksan vuoden jälkeen ja ensimmäinen lapsi syntyi yhdeksän vuoden yhdessäolon jälkeen. Nyt ollaan oltu yhdessä lähes 14 vuotta ja lapsia on kolme. :)

Me käytännössä asuttiin yhdessä jo kuukauden seurustelun jälkeen. Oli mulla toinen kämppä mut olin aina yöt miehen luona.
Kihloihin mentiin hieman yli vuoden seurustelun jälkeen. Ensimmäinen lapsi syntyi, kun yhteiseloa oli takana reilut 4 vuotta. Ennen sitä ostettiin oma koti.
Naimisiin mentiin 7 vuoden päästä.
Nyt siis kymmenen vuotta kohta täynnä. Ikää mulla on 27v, neljättä lasta odotan.

Yhteistyössä