H
hmm...
Vieras
meillä on pari kk sitten oettu 140 000e asuntolainaa, ei olla kumpikaan otettu sitä "verohelpotusta" jonka sais kun on asuntolaina (eli olis pienempi vero%, saadaanko siis veronpalautuksina ne seuraavana vuonna?
vai olisiko kannattavampaa ottaa nyt tuo pienempi vero%?
vai olisiko kannattavampaa ottaa nyt tuo pienempi vero%?