P
Pee
Vieras
Oon menossa verotoimistoon kyllä tästä kohta, mutta netissä yritän vähän etukäteen laskeskella mun veroprosenttia uusiks. Mutta en usko sitä, kun väittää että mulle ois loppuvuodeks veroprosentti 0!
Alkuvuoden se on ollut 22,5% ja kuussa olen keskimäärin saanut 3000e. Palkka vaihtelee tosi paljon työn määrästä riippuen, mutta tollasen keskiarvon sain kun laskin.
Tohon lisäsin sitten kolmen kuukauden hoitorahan ja kahdesta kuukaudesta saan hoitolisää yhteensä noin 440e.
Loppuvuodesta saan kolme palkkaa ja ne tulee jokainen olemaan varmasti pienempi kuin tuo 3000e, en voi tietää tarkkaan joten laskin että saisin niiltä kolmelta kuukaudelta yhteensä 6000e. Voi olla vähemmänkin, mutta tuo nyt olis ainakin jossain määrin lähellä totuutta, kun ei voi tietää pilkulleen...
Siis koko vuoden tuloiksi sain noista yhteensä vajaat 24000e ja tällä hetkellä olevassa verokortissa ne on arvioitu 31800 euroksi.
Voiko siis kuitenkin noin "pienellä" erolla veroprosentti vaihtua 22,5:stä nollaan?? Vai johtuuko se tähän asti tänä vuonna jo maksetuista veroista (4020e)?
Kyselen täältä ensin etten sitten verotoimistoon marssiessa petykään kun veroprosentti ei se pyöreä nolla olekaan, kerkesin jo innostua... =)
Alkuvuoden se on ollut 22,5% ja kuussa olen keskimäärin saanut 3000e. Palkka vaihtelee tosi paljon työn määrästä riippuen, mutta tollasen keskiarvon sain kun laskin.
Tohon lisäsin sitten kolmen kuukauden hoitorahan ja kahdesta kuukaudesta saan hoitolisää yhteensä noin 440e.
Loppuvuodesta saan kolme palkkaa ja ne tulee jokainen olemaan varmasti pienempi kuin tuo 3000e, en voi tietää tarkkaan joten laskin että saisin niiltä kolmelta kuukaudelta yhteensä 6000e. Voi olla vähemmänkin, mutta tuo nyt olis ainakin jossain määrin lähellä totuutta, kun ei voi tietää pilkulleen...
Siis koko vuoden tuloiksi sain noista yhteensä vajaat 24000e ja tällä hetkellä olevassa verokortissa ne on arvioitu 31800 euroksi.
Voiko siis kuitenkin noin "pienellä" erolla veroprosentti vaihtua 22,5:stä nollaan?? Vai johtuuko se tähän asti tänä vuonna jo maksetuista veroista (4020e)?
Kyselen täältä ensin etten sitten verotoimistoon marssiessa petykään kun veroprosentti ei se pyöreä nolla olekaan, kerkesin jo innostua... =)