Parhaat matkarattaat /Nurse Futura -kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Etti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Etti"

Vieras
Onko kenelläkään kokemuksia Nurse Futura -matkarattaista, jotka voittivat Kuluttaja-lehden testin? Kiinnostaisi nuo rattaat kovastikin mutta kuulisin mielelläni niistä ensin kokemuksia.
 
En tiennytkään, että ne ovat voittaneet! Jeeeeeee!!! :) Mutta kyllä ne on todella voittonsa ansainneetkin. Meillä on ollu Futurat kohta 6 kk käytössä ja ne on kyllä tosi kätevät, kevyet ja hyvät käyttää. Lapsi voi nukkua niissä päikkäritkin, kun selkänoja menee kunnolla alas. Voittavat kyllä entiset Peg Peregomme 6-0.
 

Yhteistyössä