paras ystävä ja mies viettivät iltaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
ja mitään ei tapahtunut siis mutta tunnen vain itseni hieman loukatuksi
kun ystävä on minun jolle vuodattanut ilot ja murheet. Istuttiin siellä eilen vähän aikaa ja oltiin lähdössä pois kun oli lasten nukkumaanmeno aika niin nämäpä päättivät että mies menee takaisin sitten istumaan iltaa.

Sanoin miehelleni että tunnen oloni vähän loukatuksi ja vertasin sitä siihen että miten mies tykkäisi siitä jos lähtisin hänen ystävänsä kanssa ryyppäämään ja mies olisi itse kotona lapsenvahtina

en mä voinut sitä kieltääkkään, olisin vaan ollut vittumainen ämmä, vaikka mieheni ei olisi suuttunut kenties paikanpäällä siitä että sanon että ei mielellään menis takaisin mutta seuraava riita kun olisi tullut niin varmaan olisin saanut kuulla että mä en kuulemma koskaan häntä minnekkään päästä(koettu jo aiemmin)
Ystäväni osalta olisin kuullu piilovittuilua siitä myöskin etten päästä miestä pois kotoota.

Oli paikan päällä myös ystäväni 2 aikuista lastakin eli mitään ei tapahtunut . Mutta silti olen hieman harmissani

No jos se ei ole ok sulle, niin onhan toi sitten vähän syvältä.

Mä en vaan itse osaa ajatella, etteikö mieheni saisi viettää iltaansa vaikka sitten mun ystävien kanssa. En loukkaantuisi mokomasta.
Viimeksi itse ehdotin, että pyytää naapurin emännän (yksi mun parhaista ystävistä ) mukaan Metallicaa kattomaan, kun mua ei nappaa se räime yhtään.

Täh, kyllä meidän kaveri saa keskenään viettää aikaa. Jos mä haluan mennä nukkumaan ja paras ystäväni jäädä juoruamaan niin enkait mä nyt miestäni herran isä pakota nukkumaan jos siä ei väsytä. Ystävät ja mies eivät ole oikeita jos niihin ei voi luottaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Täh, kyllä meidän kaveri saa keskenään viettää aikaa. Jos mä haluan mennä nukkumaan ja paras ystäväni jäädä juoruamaan niin enkait mä nyt miestäni herran isä pakota nukkumaan jos siä ei väsytä. Ystävät ja mies eivät ole oikeita jos niihin ei voi luottaa!!

kyse ei ole siitä ettenkö luota heihin, siis en usko että ikinä harrastaisivat seksiä, kyse on siitä että :

Mulla on ystävä, jolle mä puhun kaikki. Myöskin parisuhteen asioista. Miehellä on omat kaverinsa. Ja mun mielestä kummallakin pitää olla niitä ihan "omia" kavereita, en mä halua jakaa kaikkea mieheni kanssa ja tuskin mieheni pitää ajatuksesta että lähtisin hänen ystävänsä kanssa juhlimaan. Mä vain koen jotenkin että mun aluetta on loukattu. Voi vaikuttaa myös mun hormoonitkin asiaan mutta näin sen koen ikävä kyllä

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Ei haittaisi mua. Luotan ystävääni et ei puhu mun sille kertomia asioita edes miehelleni.
Ja mieheenikin luotan samoin.

Eli sä voit myös hyvillä mielin jäädä kotiin katsomaan lapsia ja miehesi voi lähteä juomaan tän ystäväsi kanssa? Olisiko sulla hyvä mieli siitä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei haittaisi mua. Luotan ystävääni et ei puhu mun sille kertomia asioita edes miehelleni.

Eli sä voit myös hyvillä mielin jäädä kotiin katsomaan lapsia ja miehesi voi lähteä juomaan tän ystäväsi kanssa? Olisiko sulla hyvä mieli siitä?

Oon mä niin tehnykin et paras kaveri ja ukko läks juopottelee ja mä jäuin kotiin eikä haitannu yhtään :)

Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:

Käsitin kyllä ap:n tekstistä ettei luottamuspulasta ollut kysymys.

Mä en sit käsitä että mikä siinä sit ahistaa.
Jos ei itse syystä tai toisesta jatka iltaa niin toisenki pitää lähteä kotiin?

Mulle ei kyllä olisi ollut ok jos noin olisi tapahtunut. Siis vaikka mieheni tuntee hyvin lähimmät ystäväni niin musta olisi vähintään outoa jos mies jäisi ilman minua jatkamaan iltaa! Meillä menisi kyllä niin, että minä jäisin ja mies lähtisi lasten kanssa. Ihan yhtälailla jos olisi miehen kavereista niin en minä sinne edes ajattelisi jäädä vaan mies saisi jäädä rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle ei kyllä olisi ollut ok jos noin olisi tapahtunut. Siis vaikka mieheni tuntee hyvin lähimmät ystäväni niin musta olisi vähintään outoa jos mies jäisi ilman minua jatkamaan iltaa! Meillä menisi kyllä niin, että minä jäisin ja mies lähtisi lasten kanssa. Ihan yhtälailla jos olisi miehen kavereista niin en minä sinne edes ajattelisi jäädä vaan mies saisi jäädä rauhassa.

Tää on tietty niin pariskuntakohtaista et mikä kellekin on ok.
Meillä on monestikin ollu niin et en ite oo jaksanu tai halunnu lähtee juhlii niin mies on menny kaverini kanssa. Itsekin olen puolestani juhlinu joskus mieheni kaverin kanssa.
Saunottukin on niin et mieheni ja kaverini saunoi kun itse en jaksanut :D

Me tunnemme mieheni kanssa toistemme kaverit sen verran hyvin, että tuossa ei olisi mitään outoa. Minusta se on outoa, jos pariskunnan pitää kulkea paikasta toiseen kuin paita ja perse. Saatan jopa välillä soitella mieheni kavereille ja toisin päin. Herranjumala sentään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Me tunnemme mieheni kanssa toistemme kaverit sen verran hyvin, että tuossa ei olisi mitään outoa. Minusta se on outoa, jos pariskunnan pitää kulkea paikasta toiseen kuin paita ja perse. Saatan jopa välillä soitella mieheni kavereille ja toisin päin. Herranjumala sentään ;)

En ymmärrä minäkään. Jos toinen on kotona lapsen kanssa niin toisenkin on oltava. Ihme touhua. Itseäni alkaisi pikaiseen ahistaa tommonen.
Kiva on käydä yhdessä tuulettumassa, mut kivaa se on erikseenkin. Ja ihanaa saada välillä olla kotona niin et mies ei oo kotosalla :D

ei hyvää tollasesta seuraa kyllä, ihan sama luotatko mieheesi tai ystävääsi. Mun mies ei edes harkitse istuvansa kaksin iltaa mun naispuolisen ystävän kanssa |O

Auttappa jos harkitsiskin, niin tekis sen sitten mun oven ulkopuolella, eikä takasin tuloa.

Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
ei hyvää tollasesta seuraa kyllä, ihan sama luotatko mieheesi tai ystävääsi. Mun mies ei edes harkitse istuvansa kaksin iltaa mun naispuolisen ystävän kanssa |O

Auttappa jos harkitsiskin, niin tekis sen sitten mun oven ulkopuolella, eikä takasin tuloa.

Saiskos kysyä, että miksi se ois niin kamalaa jos viettäis kaksin iltaa sun naispuolisen ystävän kanssa?

Yhteistyössä