Opin 2kk sitten käyttämään tamponeja. Jotenkuten.
Joskus aiemmin olin koittanut, ja luulin että mulle ei vain sovi tamponit kun en saanut sitä tarpeeks syvälle. No 2 menkat sitten marssin hermostuksissani kauppaan. Ostin pienimpiä tamponeja, joita löysin (Libresse joku mini, sellanen söpö rasia). Aukasin ja yritin laittaa, ei mennyt tarpeeksi syvälle. Oikein takertui kiinni. Poisvetäminen se vasta sattui.
Ajattelin sit, et täytyy olla vähän kosteempi et se liukuis perille asti. Noh, sitä sitten kokeilemaan. Ja sehän toimi! Oi sitä onnea kun osasin olla sen tamponin kanssa.
Mietin kuitenkin, että aina ei voi tehdä samaa kun täytyy tamponi vaihtaa

D

) joten päätin ostaa asettimellisia. Ja satuin ostaa niitä OBn. Sen asettimen ansiosta ne on aivan täydellisiä. Muovinen eli hyvin liukuva asetin. Mut en vain tajua niitä pystyviiltoja, joiden takia tulee ohivuotoja. Mulla kun on kohdunsuu "etuseinämässä", eikä emättimen perällä. Eli siis voin työntää ohittain sen ohi jos tahdon.
Toisten menkkojen tullessa testasin taas, enkä kai ollut tarpeeks varovainen ja huolellinen sen asettelun kanssa, joten jouduin muutamaan kertaan laittaa ja ottaa pois kun ei onnistunut. AU sitä kipua!! (ja ei onnistunut työntää syvemmälle kun se oli siinä kuivana jumissa, ei liikkunut kuin väkisin vetämällä ulos)
Kuukuppi taitaa olla seuraava testissä. Mut epäilen sen sopivuutta kun mulla on aivan supermini emätin. Nah, toivottavasti löytyis hyvä.
Mut tosiaan, kahdesta on kokemuksia, mulla on pakko olla asettimellinen. Eli se OBn asetin on tosi hyvä.