Tamponit asettimella vai ilman?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie vaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie vaa

Vieras
Jos käytätte tamponia niin käytättekö asettimella vai ilman? Itte oon aina käyttäny asettimella olevia ja ajattelinki kysyä että onnistuuko hyvin jos vaihtasin nyt asettimettomiin? :) Ku ne veis laukussa yms paljon pienemmän tilan:)

ILMAN! asettelimella olevat ei varmana mee ekalla yrittämällä paikoilleen ja sitten ne on niin pitkiä, että melkein jää roikkuun pihalle. eli ob ilman asetinta on se paras ja varmasti menee paikoilleen.

ob - se varma tampooni ;)
mulla on tapana pestä käteni AINA vessareissullani, joten jos vähän verta sormilleni saan, niin eipä se menoa hidasta! ..tosin nykyään kun on tuo hormonikierukka, niin pikkuhousunsuojilla pärjää niiden mitättömien kuukautisten aikana ?

tampax compak tampponit on sellasia lyhyitä niissä se asetin putki on siellä tampponin "vierellä"/" sisällä" ja se asetin vedetään sieltä ulos siinä vaiheessa kun paketti aukastann ja ennen ku se laitettan paikoilleen!!

Ite käytän tampooneja asettimella, on paljon helpompaa. Mietin, että onko mun värkki menny ihan pilalle, kun synnytyksen jälkeen tampoonia on paljon vaikeampi saada paikoilleen ja lisäksi on pitänyt siirtyä paksumpiin tampooneihin, kun ne regularit luisuu pois. Tosi ärsyttävää... Onhan se varmaan väljähtäny, mutta onko muilla samaa ongelmaa?

[QUOTE="iipu";23370535]Ite käytän tampooneja asettimella, on paljon helpompaa. Mietin, että onko mun värkki menny ihan pilalle, kun synnytyksen jälkeen tampoonia on paljon vaikeampi saada paikoilleen ja lisäksi on pitänyt siirtyä paksumpiin tampooneihin, kun ne regularit luisuu pois. Tosi ärsyttävää... Onhan se varmaan väljähtäny, mutta onko muilla samaa ongelmaa?[/QUOTE]

Kenellä ei olisi synnytyksen jälkeen paikat väljähtynyt :D Onhan se ihan selvä asia että kun synnyttää tulee siitä isompi.

Uusimmat

Yhteistyössä