yö vaippa takas vai mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keiju84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keiju84

Jäsen
14.07.2007
613
0
16
tyttö on ny ollu kesän ilman yö vaippaa. Alkuun meni ihan hyvin, mut nyt pissaa melkein joka yö sänkyyn. Hermot menee ku ei kerkiä lakanoita peseen sitä vauhtia ku tulee pyykkiä. Oon jo alkanut miettiin et jos laittais vaipan takas. Vai onko jollain parempia ideoita?
muoks. tyttö täyttää talvella 3

Miten vanha tyttö on? Meillä poika eskarissa ja nyt hälypatja käytössä toista kuukautta, ja tuntuu että nyt menee siihen että joka päivä saa pestä pyykkiä ja kohta ei saa ulkonakaan kuivaks ja sisältä loppuu kuivaustila :(

JUST puhuttiin kerhossa samaa. meillä neiti (3,5v) on ollut 2 v ilman yövaippaa ja hienosti on mennyt. Nyt on kokokesän pissinyt kerta viikkoon sänkynsä :/ Vaipan jos laittais niin tytön itsetunto laskisi roimasti. Eihän hän tahalleen alleen laske. on vaan niin raskaita päiviä kun 7 tuntiakin painelee ulkona, ettei enää tajua unissaan jos on pissihätä. Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä.....

Ootteko kokeilleet tämmöset keinot, että ei juomista iltapalalla, ja pissatatte lapsen ennen ku itte meette nukkumaan (siis nukkuvan lapsen kannat pytylle ja käsket pissaamaan). Kato myös ettei hampaiden pesun yhteydessä juo mukillista vettä. Nukkuuko nyt pidemmät unet kuin kesällä, niin että rakko ehtii täyttyä kokonaan? Jos ei muu auta, niin on kai se vaippa laitettava.

Meillä oli sama "ongelma" kun tyttö vajaa vuosi sitten lopetti yövaippojen käytön. Alku meni kanssa hienosti mutta sitten tuli takapakkia. Alettiin rajottamaan iltajuontia/ suolaisten ruokien syöntiä, mitkä janottaa. Yöllä käytin tytön pissalla ja takasin nukkumaan. Tämä auttoi meillä. Nyt ei tartte yöllä pissattaa, ellei ole juonut tavallista enemmän illalla.

=) Heippa!
Meillä myös A pissaillut nyt muutamana yönä. Ja käyn nyt sitten sujauttaan vaipan kun on nukahtanut :) Kun muuten ei halua laitettavan, ei meinaan suojamuovit ja lakanat kerkee kuivua sitä vauhtia. Toissa yönä kasteli sängyn 2 kertaa!! :kieh:

juomista oon ilalla rajoittanut. Ehkä pitäisi koittaa käyttää vessassa ku menee itse nukkumaan, oon vaan miettinyt e oppiiko siinä sitten rakon useampaan tyhjennykseen ja rupee pissaamaan vaan useammin. Kesällä nukkui saman pituiset unet.

Uusimmat

Yhteistyössä