tamponi asiaa! Menee hermo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PöRHiKKi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PöRHiKKi

Jäsen
14.01.2010
277
0
16
Onko kellään muulla käyny näin ja mistä hitosta johtuu??

Vuokkosten tamponit missä siis sellanen muovinen asetin joka ensin "vedetään esiin" ja sitten sillä mikä on vedetty esiin, työnnetään tamponi ulos, eli siis sinne paikoilleen..

Mulla käyny LIIAN useasti niin, että tamponi ei tule ulos asettimesta kuin pari senttiä! sen pari senttiä tulee, mutta sitten vähän niinkuin lyö tyhjää! siinä sitä sitten ollaankin kun on vessassa, esim töissä, vaan yks tampfyyni mukana eikä sekään toimi!

Olen käyttänyt tamponeja vuosia, eli ei pitäisi olla osaamattomuudesta kiinni. Onko ne vuokkosten tamponit vaan yksinkertaisesti HUONOJA, vai teenkö sittenkin muka jotain ihan väärin?!

:kieh:

en ymmärrä tuota "vedetään esiin" kohtaa, sillä eikö tarkoitus ole kokonaisuudessaan asetin työntää paikoilleen ennen minkään esiin vetämistä? en edes kyllä käytä, mutta olen kokeillut joskus:)

En oo vuosikausiin käyttänyt tamponeja,muta käytin tampaxia ja ei kyllä koskaan käynyt niin.Voihan sen tamponin ottaa asettimesta pois ja asettaa käsin jos ei asetin toimi? Ärsyttävää varmaan,jos juuri asettimen takia olet nuo tamponit valinnut :(

Alkuperäinen kirjoittaja m:
en ymmärrä tuota "vedetään esiin" kohtaa, sillä eikö tarkoitus ole kokonaisuudessaan asetin työntää paikoilleen ennen minkään esiin vetämistä? en edes kyllä käytä, mutta olen kokeillut joskus:)

Ainakin nuissa tampaxeissa oli sillain pakattu ne tamponit että asettimet oli sisäkkäin,oli siis puolet lyhyempi pakkaus kuin täyspitkän asettimen kanssa.Sit se toinen asetinputki vedettiin ensin esiin,että asettimesta tuli täyspitkä ja sitten sillä esiinvedetyllä työnnettiin tamponi ulos asettimesta.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
En oo vuosikausiin käyttänyt tamponeja,muta käytin tampaxia ja ei kyllä koskaan käynyt niin.Voihan sen tamponin ottaa asettimesta pois ja asettaa käsin jos ei asetin toimi? Ärsyttävää varmaan,jos juuri asettimen takia olet nuo tamponit valinnut :(

no juu, kun en juurikaan haluaisi käsin tunkea tamponeja sisääni :kieh: pitänee varmaan vaihtaa takas tampaxiin tms kun ei niissä tosiaan noin ole koskaan käynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja m:

no siis nää vuokkosten tampfyynit on puolet pienemmissä pakkauksissa kuin esim tampaxin ne pitkät joissa tosiaan vaan työnnetään :D mut vuokkosissa se asetin on sillee kahessa osassa, sisäkkäin, joista se toinen (työntävä osapuoli) vedetään ensin esiin ja sitten työnnetään :D :D sillee.. :D

Sama täällä.... melkein JOKA AINUT KERTA.... AAARRRGGHHH!!! Niin ärsyttävää... Mä en ees tajua miks ostin vuokkosia... tampax toimii ainakin joten suosittelen sinullekkin merkin vaihtoa :) Tampaxissa on kans se asetin vaikka vähä kalliimpia ovatki niin ainaki takaa toimimisen ;)

Yhteistyössä