Paras suklaalevy?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suklaasuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Todella hyvää on Lindt Creation 70% orange, mukavan napsahtelevaa, intensiivisen täyteläistä suklaata, jota raikastaa appelsiininen täyte. Suklaa on voimakkaan makuista. Sitä ei montaa palaa syö. Levyn palat ovat isohkoja, joten jo yhdellä-kahdella palalla pääsee suklaanhimosta.

Ei mitään mättösuklaata siis.
 

Yhteistyössä