Todella hyvää on Lindt Creation 70% orange, mukavan napsahtelevaa, intensiivisen täyteläistä suklaata, jota raikastaa appelsiininen täyte. Suklaa on voimakkaan makuista. Sitä ei montaa palaa syö. Levyn palat ovat isohkoja, joten jo yhdellä-kahdella palalla pääsee suklaanhimosta.