Paras suklaakakkuresepti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epuska

Vieras
Haluaisin tehdä sellaista suklaakakkua, jossa olisi makua ja kokoa. Omat reseptit on koluttu, että jos jollakulla olisi vaikka linkkiä tms vinkkiä tai vaikka ihan kokonainen resepti heittää, niin olisin tosi kiitollinen. :flower:
 
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/4692/Ranskalainen%20suklaatorttu

Tämä on kyllä ihanaa, hieman voi tietenkin tota reseptiä muunnella, itse tykkään laittaa mariannerouhetta päälle kivan näköisesti :)
 

Yhteistyössä