V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BTW:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:täälläpäin on Prismassa usein naudanlihaa, porsaanlihaa ja broileria -50% hinnasta pois jos seuraava päivä on viiminen käyttöpv. Käyn ainakin kerran viikossa heti aamulla siellä, löytyy vaikka mitä. Pistän pakastimeen niitä ja käytän sieltä pikkuhiljaa. Aika paljon säästyy.
Leivät kannattas kans tehdä ite, se on aika kallista:/
Täällä ne meni just muuttamaan sen -30%. Et taitaa lama olla. Ostan siis täydellä hinnalla ja tarkistan vielä varmuudeksi päivämäärän.
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:hesarin ku lopettaa ni ei menny tälläkään kertaa ku pari kk ja taas tuli soitto että 6kk lehdet 3kk hintaan. en kyl ottanu ku oon tottunut olemaan ilman nykyään..