E
epuska
Vieras
Haluaisin tehdä sellaista suklaakakkua, jossa olisi makua ja kokoa. Omat reseptit on koluttu, että jos jollakulla olisi vaikka linkkiä tms vinkkiä tai vaikka ihan kokonainen resepti heittää, niin olisin tosi kiitollinen. :flower: