E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:No musta ne on sen sortin... no, hömppää, etten ihan heti koskis pitkällällä tikullakaan. Maailmasta löytyy miljoonittain OIKEASTI hyviä kirjoja.
Alkuperäinen kirjoittaja finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:No musta ne on sen sortin... no, hömppää, etten ihan heti koskis pitkällällä tikullakaan. Maailmasta löytyy miljoonittain OIKEASTI hyviä kirjoja.
No mitä sä sit luet?
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Siis miekään en kyllä osaa niitä paremmuusjärjestykseen laittaa, kaikki niin hyviä... Joululahjaks sain Savuhuntu kirjan ja voi että oli sitten mahtava lukukokemus :wave: Tosta "kirjahyllystä" löytyy 13 Robertsin kirjaa ja pari pokkariversioo...
Alkuperäinen kirjoittaja ellivaara:Jaa-a, kaikki ne mun mielestä on hyviä ollut. En osaa laittaa niitä mihinkään järjestykseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:No se trilogia (tulesta syntynyt, jäästä syntynyt ja häpeästä syntynyt).
Mut jos toi lasketaan yhdeksi kirjaksi, ni sit lisäx julkinen salaisuus ja huumaavan tuoksun puutarhakin oli ihan hyvä.
Entäs ittelläs?
Miten jaksatte lukea noin huonoja kirjoja? Lukekaa joskus laadukkaampia niin huomaatte eron!
Miten itse jaksat lukea arvioita mielestäsi huonoista kirjoista??! Mikähän kumma sinua siihen motivoi?! Ei voi kuin ihmetellä..Miten jaksatte lukea noin huonoja kirjoja? Lukekaa joskus laadukkaampia niin huomaatte eron!
Tämä on hyvä pointti. En ole yhtään Nora Robertsin kirjaa lukenut ja jos ne ovat hömppää, niin en varmasti tykkäisikään, mutta lukemisessahan oleellisinta on se että lukija itse viihtyy tekstin parissa. Mitäpä se kenellekään muulle kuuluu minkälaisesta tarinasta joku toinen tykkää. Lukeminen kannattaa aina.Miten itse jaksat lukea arvioita mielestäsi huonoista kirjoista??! Mikähän kumma sinua siihen motivoi?! Ei voi kuin ihmetellä..
No näin just. Ja, olen huomannut, että eri elämäntilanteissa maistuu erilaiset tekstit.Tämä on hyvä pointti. En ole yhtään Nora Robertsin kirjaa lukenut ja jos ne ovat hömppää, niin en varmasti tykkäisikään, mutta lukemisessahan oleellisinta on se että lukija itse viihtyy tekstin parissa. Mitäpä se kenellekään muulle kuuluu minkälaisesta tarinasta joku toinen tykkää. Lukeminen kannattaa aina.