Julia Roberts biksuissa, lohduttavaa..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
onneks muillakin on jääny mahareppuja raskauksista, tuntuu, että yleensä julkkiksista ei huomaa ollenkaan kun ovat saaneet lapsia.
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1178129/Julia-Roberts-Pretty-Woman-polka-dot-bikini.html
 
Aika hurja, minähän olen paremman näköinen :D ja sentään 6 lasta synnyttänyt! Jokatapauksessa hän on yksi suosikkinäyttelijöistäni, kuten varmasti monen muunkin ja syystä! ihanaa että uskaltaa esiintyä myös bikineissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:
Mahalihaksia alkanu tekeen liika aikaisin kun näkyy tuo vako. Mulla ei oo tuollaisia ruttuja mut napa on samalla tavalla venähtäny.
mulle tuli kans "mahavako" toisessa raskaudessa, enkä tasan tehny vatsalihasliikkeitä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no aika pientä toi on, ja se saa ne heti pois kun vaan haluaa

Eihän sitä venynyttä nahkaa korjaa kuin kirurgin veitsi...

kyllä toi vielä ittellään lähtee, mullakin lähti ihan ilman veistä

No eipä mulla ainakaan ole venynyt iho korjaantunut mihinkään vaikka maha onkin pienentynyt..
 

Yhteistyössä