Nora Roberts

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tykkäsin eniten alkupään teoksista, eli Puhelintyttömuhat, Valkea silkkiliina jne. Näistä fantasiakirjoista en oikein tykännyt, se tulevaisuuteen sijoittuva sarja vielä menettelikin.

Mä oon tykänny myös siitä kukkatrilogiasta (Musta ruusu, Sininen daalia ja Punainen lilja). Mut kaikki kirjat mitä tähän mennessä oon lukenu, oon kyl tykänny. Tota Morriganin rististä alkavaa sarjaa en ole vielä lukenu

Parasta en kyllä osaa sanoa, mutta Morriganin rististä alkavan trilogian luin viimeksi ja tykkään fantasiakirjoista muutenkin, joten se on yksi suosikeistani. Samoin kukkatrilogiaa lukiessani oikein odotin, että saan seuraavan kirjan käsiini. Tähän mennessä olen kaikki vastaan tulleet Nora Robertsin kirjat lukenut ja kaikista pitänyt.

Pidättekö enemmän Noran kirjoista kunnon kovakantisina vai tykkäättekö lukea naisen tuotantoa pehmeinä halpispokkareina?
Noista pokkareista olen muuten huomannut, että niissä nuoripari rakastelee ensimmäistä kertaa AINA kirjan seitsemännessä luvussa :whistle: :snotty:

Mieluiten luen kovakantisia kirjoja, olipa kyseessä mikä kirja tahansa. Pakkomielle... :snotty:

Viimeisin lukemani kirja oli pokkari eli se poikkeus mikä vahvistaa säännön.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pidättekö enemmän Noran kirjoista kunnon kovakantisina vai tykkäättekö lukea naisen tuotantoa pehmeinä halpispokkareina?
Noista pokkareista olen muuten huomannut, että niissä nuoripari rakastelee ensimmäistä kertaa AINA kirjan seitsemännessä luvussa :whistle: :snotty:

joo ja sen jälkeen nille tulee kamala riita ja ne eroaa, ennen kuin tajuaa rakastavansa toisiaan tulisesti, eikä elämää voi kestää ilman toista :laugh:

mut siis kaikki robertsin kirjat mitä oon lukenut, on ollut todella hyviä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tarkoitatko noilla pehmeillä halpispokkareilla ihan noita harlekiineja tms?

Joo, juuri niitä mitä ilmestyy markettien kassojen läheisyyteen noin joka toinen kuukausi. Maksavat 8.90 :D

Yhteistyössä