F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mä tykkään siitä trilogiasta; tulesta, vedestä ja häpeästä syntynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mä tykkään siitä trilogiasta; tulesta, vedestä ja häpeästä syntynyt.
Mä mietin et mikä tuossa lauseessa häikkää ja keksinpäs: se oli jäästä, ei vedestä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pidättekö enemmän Noran kirjoista kunnon kovakantisina vai tykkäättekö lukea naisen tuotantoa pehmeinä halpispokkareina?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pidättekö enemmän Noran kirjoista kunnon kovakantisina vai tykkäättekö lukea naisen tuotantoa pehmeinä halpispokkareina?
Noista pokkareista olen muuten huomannut, että niissä nuoripari rakastelee ensimmäistä kertaa AINA kirjan seitsemännessä luvussa:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pidättekö enemmän Noran kirjoista kunnon kovakantisina vai tykkäättekö lukea naisen tuotantoa pehmeinä halpispokkareina?
Tarkoitatko noilla pehmeillä halpispokkareilla ihan noita harlekiineja tms?