Paras lukemasi NORA ROBERTS kirja?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis miekään en kyllä osaa niitä paremmuusjärjestykseen laittaa, kaikki niin hyviä... Joululahjaks sain Savuhuntu kirjan ja voi että oli sitten mahtava lukukokemus :wave: Tosta "kirjahyllystä" löytyy 13 Robertsin kirjaa ja pari pokkariversioo...
 
Mulla menneisyyden vangit lopuillaan ja pöydällä odottaa sydänyö... En oo aikaisemmin lukenut Nora Robertsin kirjoja, mutta oikei mukaansa tempaava on toi tällä hetkellä kesken oleva...Viihdekirja...
 
Oon tykänny kans hirveesti kaikista mitä oon lukenu, mut nuo kolme mainitsemaani on ollu ylitse muiden.. Meillä tykkää myös äitini lukee samoja kirjoja kuin minäkin.. niin meillä alkaa olla huikee määrä omina noita ROBERTSIN KIRJOJA!
 
Paras on Totuuden harhat ja toiseksi paras Revontulet, loppuja en sitten kyllä pysty järjestelemään paremmuusjärjestykseen. Aika vähän tullut robertsilla vastaan kirjoja joista en olis tykännyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
No musta ne on sen sortin... no, hömppää, etten ihan heti koskis pitkällällä tikullakaan. Maailmasta löytyy miljoonittain OIKEASTI hyviä kirjoja.

No mitä sä sit luet?

Mitäs mä nyt luen? Koti- ja ulkomaisia klassikoteoksia, nykykirjailijoista suosikkeja mm. José Saramago, Pirjo Hassinen, Anja Snellmann, Kjell Westö, Pirkko Saisio, Juha Itkonen... noi nyt tuli ekaksi mieleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Siis miekään en kyllä osaa niitä paremmuusjärjestykseen laittaa, kaikki niin hyviä... Joululahjaks sain Savuhuntu kirjan ja voi että oli sitten mahtava lukukokemus :wave: Tosta "kirjahyllystä" löytyy 13 Robertsin kirjaa ja pari pokkariversioo...

Minä sain saman kirjan joululahjaksi
:D Äidiltäni, ja olikin sitten ainoa "oma" lahja, mutta hyvä. En ole montaa Robertsin kirjaa lukenut, ja pitänyt niitä romanttisena hömppänä, jota ei jaksa lukea kun mitään ei tapahdu. Mutta ovatkin jännittäviä ja mukaansatempaavia opuksia :) Toinen hyllystä löytyvä Roberts on Sydänyö, joka minusta menee kuitenkin Savuhunnun edelle.

Ehkä sitä kaipaa hiukan sitä "hömppää" kun opintojen puolesta pitää lukea asiapitoisia kirjoja niin paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No se trilogia (tulesta syntynyt, jäästä syntynyt ja häpeästä syntynyt).
Mut jos toi lasketaan yhdeksi kirjaksi, ni sit lisäx julkinen salaisuus ja huumaavan tuoksun puutarhakin oli ihan hyvä.
Entäs ittelläs?


Toi trilogia oli kyl hyvä, niitä olis voinu olla enemmänkin :)
 
Miten itse jaksat lukea arvioita mielestäsi huonoista kirjoista??! Mikähän kumma sinua siihen motivoi?! Ei voi kuin ihmetellä..
Tämä on hyvä pointti. En ole yhtään Nora Robertsin kirjaa lukenut ja jos ne ovat hömppää, niin en varmasti tykkäisikään, mutta lukemisessahan oleellisinta on se että lukija itse viihtyy tekstin parissa. Mitäpä se kenellekään muulle kuuluu minkälaisesta tarinasta joku toinen tykkää. Lukeminen kannattaa aina.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tämä on hyvä pointti. En ole yhtään Nora Robertsin kirjaa lukenut ja jos ne ovat hömppää, niin en varmasti tykkäisikään, mutta lukemisessahan oleellisinta on se että lukija itse viihtyy tekstin parissa. Mitäpä se kenellekään muulle kuuluu minkälaisesta tarinasta joku toinen tykkää. Lukeminen kannattaa aina.
No näin just. Ja, olen huomannut, että eri elämäntilanteissa maistuu erilaiset tekstit.
 

Yhteistyössä