Paras kolmen kaverin jäätelö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ksgm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

ksgm

Vieras
Oma suosikkini on korvapuusti, hyvänä kakkosena tulee mustikka-kardemumma.

Sitten oon maistanut valkosuklaa vadelmaa, joka myöskin oli hyvä.

Mitä suosittelisit vielä maistamaan?

Hyviä ovat!
Kaikkia en ole vielä maistanut... Tuolla on hyvin esillä tuotetiedotkin:
http://www.3kaveria.fi/?page_id=21&lang=fi

En tiennytkään, että noin monta erilaista...

Kaikkia paitsi suklaata maistaneena voin sanoa mustaherukka-appelsiinin ykköseksi ja kahvijäätelön toiseksi. Myös mustikka-kardemumma on ihana. Laku, korvapuusti ja vadelma-valkosuklaa on aika makeita mieleeni, vaikka onhan ne kaikki tosi stydejä.

Ihana jäätelö. Parasta suomalaiselle ruokateollisuudelle tapahtunutta.

Miltä se kahvi maistuu? Yleensä en tykkää mistään kahvikarkeista tai jäätelöistä, koska ne ei oikeasti maistu edes kahville.

Maidon kanssa juon kahvini, ehkä tässä syy?!

Isompi paketti vajaa 6e ja pieni vajaa 3e, oisko ollut 2,50 eli tosi tosi kallista on, mutta itse ostan ainakin mieluummin vähän tosi hyvää kuin samalla rahalla jotain halvempaa paljon

Olen maistanut kolmea. Kardemummasta en tykännyt yhtään. Joku marjan makuinen, varmaan valkosuklaa-vadelma olli ok. Mutta en aio ostaa, sillä hinta on minusta liian kallis.

On ihan eri maailmasta kuin vaikka Valion kahvijäätelö. 3 Kaveria kaikissa mauissa on mielestäni jotenkin aidot ja harmoniset aromit. Kahvijäätelössäkin on tummapaahto ja vaaleapaahtoraitoja, monia ulottuvuuksia samassa purkissa.

On se kallista verrattuna vaikka siihen Valion palajäätelöön, mutta mielestäni täysin sen arvoista. En ole Kavereihin tutustumisen jälkeen voinut syödä muita jädejä, niin ihanaa se on. Ja vaikka olen aikamoinen mässäilijä toisinaan, niin mulla tuollainen purkki kestää helposti toista viikkoa, kun jo lusikallinen tyydyttää kaikki nannahimot :D

No nehän onkin tehty aidoista marjoista, eikä ole mitään esansseja käytetty, vaan suklaakin on aitoa suklaata jne :)

Ja minäkään en ole voinut muita jäätelöitä enää syödä, syön sitten mieluummin harvemmin ja kunnon jäätelöä kuin useammin jotain valioa :D

[QUOTE="a p";30839941]ja se "iso" ei sitten ole mikään litran pönikkä, vaan aika pikkuinen sekin. En löytänyt mistään että kuinka isoja nuo purkit on[/QUOTE]

Hitsi, just eilen meni korvapuustipurkki roskiin :D Oisko ne jotain 0,45-0,5L.

[QUOTE="a p";30839949]No nehän onkin tehty aidoista marjoista, eikä ole mitään esansseja käytetty, vaan suklaakin on aitoa suklaata jne :)[/QUOTE]

Joo niin on, ja siis tosiaan tarkoittamani piti sitä, että myös ne aidot maut oikeasti maistaa. Useimmat "aitoa tuoretta hedelmää ja marjaa ja kaikkea!" -tuotteet ei kuitenkaan sitten maistu siltä, tai ovat jotenkin liian täyteentuupattuja. Näissä jäätelöissä on sopivasti kaikkea.

Tosiaan eilen tyhjensin puustipurkin, mut tänään ois varmaan uuden purkin vuoro. Mies ehti jo ilmoittaa, että maku on sitten mustaherukka-appelsiinia.

[QUOTE="a p";30839956]Olitko sä Spencer Hastings Turusta? Missä muualla sitä mahdetaan täällä myydä kuin sittarissa? Prismassa on vaan niitä pieniä purkkeja[/QUOTE]

Siellä päässä ostetaan Kupittaan Citymarketista tai Stockalta. Turussa mun mielestä Itäharjun Prismassa on, mut mä käyn niin harvoin S-kaupoissa, etten voi vannoa tästä.

Yhteistyössä