V
vieras
Vieras
Eli mitä sarjaa käytätte ja onko minkä lainen iho? itsellä sekaiho ja en ole löytänyt mitään hyvää tuotetta. Naama on kuin teinillä vichy tuotteiden jälkeen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hui oli kyl melko kalliita noi dermalogin tuotteet eli taitaa mulla kyl jäädä ostamatta. mitens onko kellään kokemuksia favoran tai acon tuotteista?
Alkuperäinen kirjoittaja Emäntä:Marja Entrich
http://www.marjaentrich.fi/sumuCMS/sivu/etusivu
Alkuperäinen kirjoittaja paras on:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hui oli kyl melko kalliita noi dermalogin tuotteet eli taitaa mulla kyl jäädä ostamatta. mitens onko kellään kokemuksia favoran tai acon tuotteista?
HEI AP, minä olen tilannut Briteistä netin kautta! Ei todellakaan ole varaa ostaa täältä Suomesta ja tuotteet ovat erittäin riittoisia.
Kun tilasin Briteistä tuli tuotepaketille hintaa muistaakseni noin 120 euroa, kun Suomesta ostettuna sama hinta olisi ollut reilusti yli 200 euroa!
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:En mistään sarjoista perusta. Käytän Tummelia.
Alkuperäinen kirjoittaja paras on:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hui oli kyl melko kalliita noi dermalogin tuotteet eli taitaa mulla kyl jäädä ostamatta. mitens onko kellään kokemuksia favoran tai acon tuotteista?
HEI AP, minä olen tilannut Briteistä netin kautta! Ei todellakaan ole varaa ostaa täältä Suomesta ja tuotteet ovat erittäin riittoisia.
Kun tilasin Briteistä tuli tuotepaketille hintaa muistaakseni noin 120 euroa, kun Suomesta ostettuna sama hinta olisi ollut reilusti yli 200 euroa!
Alkuperäinen kirjoittaja FBI:Alkuperäinen kirjoittaja paras on:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hui oli kyl melko kalliita noi dermalogin tuotteet eli taitaa mulla kyl jäädä ostamatta. mitens onko kellään kokemuksia favoran tai acon tuotteista?
Meneekö noista jotain tullimaksuja? Mä oon niin pölö noitten juttujen kans.... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:En mistään sarjoista perusta. Käytän Tummelia.
tost tuli muuten mieleen, ettà sun uudessa asuinpaikassakin on ihania, toimivia tuotteita. àlà nyt hyvà ihminen silti nimià kysy.....
Alkuperäinen kirjoittaja paras on:http://www.beautyflash.co.uk/dermalogica-brand.html
Tuolta olen tilannut. Tulee todellakin halvemmaksi, koska ei itsellä ole varaa kampaamohintoihin ja kosmetologi-hintoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:marjaentrich, dr.hauschka ja muut luonnonkosmetiikat haisee ihan hirveälle!!! apteekista saatavat avene ja galenic ovat olleet mulle parhaita (couperoottinen herkkä iho + migreeni hajuista)