paras kasvojen hoito sarja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli mitä sarjaa käytätte ja onko minkä lainen iho? itsellä sekaiho ja en ole löytänyt mitään hyvää tuotetta. Naama on kuin teinillä vichy tuotteiden jälkeen.

Biothermin skin Vivoa silmänympäryksille ja päivävoiteena. lancomen hydra zen voidetta yöllä. Nää on ollu tarpeeksi rasvaisia, niin että edes nää pakkaset ei oo onnistunu kuivattaan mun ihoa!!

Mulla kukkii leuka jatkuvasti hormonikierukasta johtuen. Käyn parin kuukauden välein ultraääni-ihonpuhdistuksessa ja se on auttanu aika kivasti ihon hyvinvointiin.

nyt näyttää siltä että löysin ainakin hyvän kosteusvoitee, eli lumenen rauhoittava yö- ja päivävoide.
noita ennen iho hilseili ja punoitti jatkuvasti ku oli niin kuiva

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hui oli kyl melko kalliita noi dermalogin tuotteet eli taitaa mulla kyl jäädä ostamatta. mitens onko kellään kokemuksia favoran tai acon tuotteista?

HEI AP, minä olen tilannut Briteistä netin kautta! Ei todellakaan ole varaa ostaa täältä Suomesta ja tuotteet ovat erittäin riittoisia.

Kun tilasin Briteistä tuli tuotepaketille hintaa muistaakseni noin 120 euroa, kun Suomesta ostettuna sama hinta olisi ollut reilusti yli 200 euroa!

Alkuperäinen kirjoittaja Emäntä:
Marja Entrich

http://www.marjaentrich.fi/sumuCMS/sivu/etusivu

niin ja itselläni siis pintakuiva sekaiho.
Leuka kukkii ajoittain ja posket rutikuivat, couperosaa jne

Näillä tuotteilla ongelmat on vähentyneet minimiin

Alkuperäinen kirjoittaja paras on:
Hui oli kyl melko kalliita noi dermalogin tuotteet eli taitaa mulla kyl jäädä ostamatta. mitens onko kellään kokemuksia favoran tai acon tuotteista?

HEI AP, minä olen tilannut Briteistä netin kautta! Ei todellakaan ole varaa ostaa täältä Suomesta ja tuotteet ovat erittäin riittoisia.

Kun tilasin Briteistä tuli tuotepaketille hintaa muistaakseni noin 120 euroa, kun Suomesta ostettuna sama hinta olisi ollut reilusti yli 200 euroa!

Meneekö noista jotain tullimaksuja? Mä oon niin pölö noitten juttujen kans.... :ashamed:

marjaentrich, dr.hauschka ja muut luonnonkosmetiikat haisee ihan hirveälle!!! apteekista saatavat avene ja galenic ovat olleet mulle parhaita (couperoottinen herkkä iho + migreeni hajuista)

Ja kasvonpesuaine on esim. 500ml pumppupullossa, joten riittää tooodella pitkään. Kasvovoiteet, silmänympärysvoiteet, ihonkuorinnat jne. on riittoisia.

Mutta kasvoanalyysin perusteella vasta kannattaa siis tilata. Eli kosmetologi tekee analyysin ja valitsee sen perusteella oikean hoitosarjan. Ei siis tilata mitä sattuu.

Itse olen ollut todella tyytyväinen sarjaan.

Alkuperäinen kirjoittaja FBI:

Meneekö noista jotain tullimaksuja? Mä oon niin pölö noitten juttujen kans.... :ashamed:

Ei mene, koska on EU:n alueella. Odota, linkitän sinulle tuon nettikaupan. Tuolta tilaan myös shampoot perheelle jne. Käytetään Tigin tuotteita siis hiuksiin. Hetkinen

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
En mistään sarjoista perusta. Käytän Tummelia.

tost tuli muuten mieleen, ettà sun uudessa asuinpaikassakin on ihania, toimivia tuotteita. àlà nyt hyvà ihminen silti nimià kysy.....

Kerro nimet :laugh: ei maisinkaan....pääsis pian kokeilemaan :D Asiasta tuhanteen. Huomasin, että siellä on samba tapahtumia mutta ei omaa koulua...pitää selvittää onko siellä "tarvetta" koululle :D

http://www.beautyflash.co.uk/dermalogica-brand.html

Tuolta olen tilannut. Tulee todellakin halvemmaksi, koska ei itsellä ole varaa kampaamohintoihin ja kosmetologi-hintoihin.

http://www.beautyflash.co.uk/dermalogica-brand.html

Tuolta olen tilannut. Tulee todellakin halvemmaksi, koska ei itsellä ole varaa kampaamohintoihin ja kosmetologi-hintoihin.

Iso kiitos sinulle :flower: :flower:
Jospas uskaltautuisin kokeilemaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
marjaentrich, dr.hauschka ja muut luonnonkosmetiikat haisee ihan hirveälle!!! apteekista saatavat avene ja galenic ovat olleet mulle parhaita (couperoottinen herkkä iho + migreeni hajuista)

Marja Entrich tuotteet eivät tuoksu pahalle..
esim vehnänalkiovoide tuoksuu miedosti vehnänalkiolle, joka on mielestäni ihan hyvä tuoksu.

Yhteistyössä