Mitä meikkivoide vai meikkipuuteri näillä helteillä häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piupau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piupau

Vieras
Kaverilla on häät viikonloppuna ja oon aika hikipossu nyt raskaana (niin kuin varmaan aika moni muukin näillä helteillä...).

Mulla on vähän epäpuhdas sekaiho, joka kiiltelee helposti. Pelkällä kosteusvoiteella on kehtaa häihin mennä, koska kun silmämeikkiä on "pakko" ainakin laittaa niin iho näyttää sitten entistä pahemmalta.

Kumpi olis parempi, meikkivoide vai meikkipuuteri? Puuteri kai tukkii herkemmin huokoset (en halua olla tunkkaisen näköinen, mielummin sitten vaikka ihan meikitönkin), mutta meikkivoide tuntuu varmaan paksummalta ja kiiltelee äkkiä? Vai miten on? Olisko mitään hyviä merkkivinkkejä?

Mites nää värilliset kosteusvoiteet yms.? Onko mitään hyvää mun ihotyypille? Sellaista mitä jostain citymarketista vois vaikka saada?

Kiva, jos joku ehtis vastaileen. :)

minäkin kiinnostuin. iho tosiaan on epätasainen ja punoittaa herkästi, ja olisi kiva joskus kesälläkin vähän ehostautua. meikkivoide+puuteri yhdistelmä kuitenkin liian raskas. osaisko joku kertoa enemmän noista mineraalimeikeistä? onko niissä minkälainen peittävyys?

Alkuperäinen kirjoittaja n:
minäkin kiinnostuin. iho tosiaan on epätasainen ja punoittaa herkästi, ja olisi kiva joskus kesälläkin vähän ehostautua. meikkivoide+puuteri yhdistelmä kuitenkin liian raskas. osaisko joku kertoa enemmän noista mineraalimeikeistä? onko niissä minkälainen peittävyys?

Älyhyvä peittävyys. Itekin aivan yllätyin niiden peittävyydestä. Mulla kun on couperosaa ja helposti punoittaa muutenkin niin on yllä ollut oikein oiva meikki mulle ja monelle muullekin. Eikä tuki huokosia ja muutenkin aika pitkälti luonnonmateriaaleista tehtyä.

Alkuperäinen kirjoittaja marffa:

Älyhyvä peittävyys. Itekin aivan yllätyin niiden peittävyydestä. Mulla kun on couperosaa ja helposti punoittaa muutenkin niin on yllä ollut oikein oiva meikki mulle ja monelle muullekin. Eikä tuki huokosia ja muutenkin aika pitkälti luonnonmateriaaleista tehtyä.

kuulostaa kyllä ihan mulle sopivalta tuotteelta. onko tuo meikkipuuteri siis sellainen että sen lisäksi ei tarvitse mitään muuta, esim. peitepuikkoa yms? minkälaista tuo meikkipuuteri on koostumukseltaan?

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Alkuperäinen kirjoittaja www:
Mulla pysyy siistinä vain mineraalimeikkipohja, käytän noita: http://www.everydayminerals.com/

saako näitä jostain kaupasta vai pitääkö tilata? vaikee ku ei yhtään tiiä sävyä..

Pitää tilata. Mut siel on niitä sampleja, joilla voi testata omalle iholle sopivaa sävyä.

Mulla pysyy siistinä vain mineraalimeikkipohja, käytän noita: http://www.everydayminerals.com/

saako näitä jostain kaupasta vai pitääkö tilata? vaikee ku ei yhtään tiiä sävyä..

Melkein jokaisella meikkisarjalla on jo mineraalimeikkejä, menet kauppaan vaan kokeilemaan. Itse olen ollut tyytyväinen ihan Lumeneen.

Mulla on bareMineralsia koska siinä sai kaikki tarpeelliset siveltimet setissä mukaan. Merkkiä myy Kicks mutta aika huikeaan hintaan, itse tilasin netistä.

Enkä taatusti enää vedä yhtäkään meikkipuuteria naamaani.

Alkuperäinen kirjoittaja marffa:

kuulostaa kyllä ihan mulle sopivalta tuotteelta. onko tuo meikkipuuteri siis sellainen että sen lisäksi ei tarvitse mitään muuta, esim. peitepuikkoa yms? minkälaista tuo meikkipuuteri on koostumukseltaan?

Oon käyttänyt sitä basea, mut jos haluaa peittävämmän niin sit voi viel laittaa sitä erillistä puuteria siihen päälle. Jos on isoja värivirheitä/finnejä ihossa niin sit kannattanee peitepuikkoa käyttää. Mut kannattaa kokeilla saako ne tolla basella peittoon.

Ja mineraalipohja on siis jauhoa mitä pyöritellään siveltimellä naamaan. Samaa voi käyttää toisenlaisella siveltimellä peitepuikkonakin.

Yksi tuote käy kaikkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Melkein jokaisella meikkisarjalla on jo mineraalimeikkejä, menet kauppaan vaan kokeilemaan. Itse olen ollut tyytyväinen ihan Lumeneen.

Moni mainostaa mineraalimeikkeinä omiaan, mut ero on ku yöllä ja päivällä OIKEAN mineraalimeikin kanssa verrattaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:
Ja mineraalipohja on siis jauhoa mitä pyöritellään siveltimellä naamaan. Samaa voi käyttää toisenlaisella siveltimellä peitepuikkonakin.

Yksi tuote käy kaikkeen.

ooh täähän kuulostaa kätevältä! tän jauhon päälle ei sitten mitään erillistä puuteria tarvita jos ei kamalan peittävää halua? onko tuo myytävänä ihan nimellä mineraalipohja, ihan näillä normimerkeillä esim. lumene?

Diorin icone on ihan paras. soveltuu juuri kiiltelevälle iholle. sellanen puuterimainen, ohut ja peittävä koostumus. suosittelen. ja tietty puuteripaperit meikkilaukkuun mukaan. :) suosittelen.

Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:

Yksi tuote käy kaikkeen.

ooh täähän kuulostaa kätevältä! tän jauhon päälle ei sitten mitään erillistä puuteria tarvita jos ei kamalan peittävää halua? onko tuo myytävänä ihan nimellä mineraalipohja, ihan näillä normimerkeillä esim. lumene?

Noilla Lumenen ym. "mineraalimeikeillä" ei tee mitään... Ne on vain tavallisia meikkejä joihin on lisätty muka jotain, mutta aika hyödyttömiä ovat ja eivät vaikuta yhtä positiivisesti ihon kuntoon kuin ns. "oikeat" mineraalimeikit. Kicksistä kannattaa kysyä baremineralsia, antavat varmasti testereita niin saat kokeilla. Mutta tuolta everydaymineralsilta voi tilata monen testerin settejä postikulujen hinnalla!

Ja tässä tosi informatiivinen kirjoitus, jonka ansiosta itsekin "taivuin" kokeilemaan mineraalimeikkejä: http://ostolakossa.blogspot.com/2009/07/paiva-164-mineraalimeikki.html Tämä kannattaa lukea!

Yhteistyössä