Paras hoito Helsingissa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dido
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dido

Vieras
Hei, sorry kun tulin kysymään tällä puolella, mutta teilläkin voi olla kokemuksia lapsettomuushoidosta ja varsinkin te olette jo saaneet tuloksia, iloista odotusaikaa ja kiitos etukäteen avusta ja neuvoista.

Kertokaa kokemuksia yksityisiltä klinikoilta lapsettomuus hoidossa.. Onko hoitava lääkäri sama? Kuinka nopeasti saa aikaa eka käynnille, entä sen jälkeen kuinka nopeasti tutkimukset ja hoidot etene. Onko kaikki samassa rakennuksessa? Saako ilta lääkäri aikoja? Entä viikkoloppu aikoja? Onko suuri ero kustannuksessa? Mitä tuloksia olette saaneet? Saako puhelin aikoja ja ystävällinen palvelu.

Kertokaa kaikki ruusut ja risut klinikoista, niin autatte meitä valitsemaan paras mahdollinen hoitopaikka,kiitos.

Heippa,
Olen kuullut, että Helsingin Felicitas-klinikalla olisi hyvä palvelu. Valitettavasti itselläni ei ole asiasta mitään kokemusta, mutta siellä pitäisi olla Suomen asiantuntevimmat alan lääkärit. Yksityinen klinikka tietysti ja hinnat varmasti sen mukaiset, mutta olen ymmärtänyt, että siitä palvelusta kannattaakin maksaa. Toivotan sinulle kovasti paljon onnea yritykseen ja hoitoihin! Tirlittan

Hei, me käytiin Fertinovassa. Ekaa aikaa jouduttiin odottamaan muistaakseni vajaa 2 kuukautta. Mutta sen jälkeen hoidot aloitettiin heti seuraavasta mahdollisesta kierrosta. Lääkäri oli sama, yhtä ultraus kertaa lukuunottamatta. Molemmat lääkärit olivat kuitenkin mukavia, samoin muu hlökunta. Puhelimitse saatto olla välillä hankala saada heihin yhteyttä, mutta jos malttaa jonottaa, niin kyllä vastauksen saa. =)
Ilta-aikoja ei Fertinovassa ilmeisesti oo, eikä vkonloppu aikoja myöskään. Kannattaa kuitenkin varmistaa, voihan olla että systeemi on muuttunut sitten kevään. Klinikan tilat on Hgin keskustassa.
Hintavertailuun en osaa ottaa kantaa, kun meillä vain kokemus tuosta yhdestä paikasta.
Me käytiin alkuvuodesta läpi IVF/ICSI-hoito. Tuoresiirto ei tuottanut tulosta. Hoidolla pakkaseen jääneistä alkioista saimme plussan toukokuun lopussa. Nyt vkot 22+5. =)
Onnea ja tsemppiä teille matkaan! =)

Itse suosittelen Felicitasta. Asiantunteva ja hyvä hoito ja palvelu. Ainoa miinus, että on aika hintava, mutta hyvästä joutuu aina maksamaan. Toivon sinulle kovasti tärppionnea valitsitpa minkä tahansa hoitopaikan. Onnea matkaan!

Kiitos vastauksesta kaikille...

Tehdäänkö joka kuukausi hormooniverikokeeta + ultrat ja maksaako joka koe ja tutkimus erikseen vai onko asia niin,että jos aloitetaan esim INSI - hoito kaikki siihen liityvät hinnat ovat ns. kokonais hinta,mitä hinnastosta näkyy.

Hormooniverikoe tehtiin minulle ainakin vain kerran kierron kartoituksen yhteydessä ihan aluksi. Hoidon hintaan sisältyvät aina ultrat ja itse hoitotoimenpiteet eli heidän sivustoilla olevat hintansa pätevät. Joka hoidon yhteydessä ultrattiin ja tarvittaessa saatetaan ultrata useampaan otteeseen.

Me ollaan käyty Diacorilla ja sama lääkäri on ollut ekaa kertaa lukuunottamatta. Oon kyllä tykännyt ja saanut hyvää hoitoa. Kallistahan tuo on etenkin näillä palkoilla, mutta oon niin malttamaton, että en jaksais odotella julkiselle puolelle pääsyä.

Yhteistyössä