Kokemuksi Tampereen Väestöliitosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Titi A
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Titi A

Vieras
Hei,

Kyselisin onko joku ollut tai on parhaillaan asiakkaana Tampereen Väestöliiton klinikalla ja millaisia kokemuksia on?

Onko lääkäri ja muu henkilökunta ammattitaitoisia ja perehtyneet tapaukseesi? Onko lääkärillä aikaa perehtyä juuri sinun tapaukseesi? Kerrotaanko missä mennään? Saako kunnon neuvontaa mitä kannattaisi tehdä?

Olen mielestäni näillä sivuilla ainakin aikaisemmin lukenut ihan kehuvia kommentteja Väestöliiton klinikoista. Oletko sinä tätä mieltä että kehuttavaa on?

Itse aikaisemmin olen käynyt julkisella puolella (Helsingin naisten sairaalassa) ja sieltä kokemukset karmeat. Eli heillä ei todellakaan ole tarpeeksi resursseja. Joka kerta oli eri lääkäri joka ei sitten ole ollenkaan perehtynyt tapaukseesi (minä kerroin lääkärille mitä on tehty). Ei kunnon neuvontaa mitä pitäisi tehdä (sen seurauksena mm. menin labroihin väärään aikaan jne). Sellaista kokemusta en halua enää ikinä jotta tuloksia tulisi. Sitä paitsi haluan vastinetta sekä ajalleni että rahoilleni... vaikka tietysti julkisella puolella on halvempaa.

Olen ollut Tampereen väestöl. "asiakkaana"jo puolitoista vuotta ja voin kyllä sanoa, että todella hyvää palvelua olen/olemme saaneet!
Lääkäri välillä vaihtuu, mutta 2 samaa lääkäriä ovat kuitenkin olleet enimmäkseen. Ja tietävät mitä on tehty aikaisemmin, ja kertovat hyvin asioista! Varsinkin sairaanhoitajat(jotka antavat tarkemmat ohjeet pistämisistä ym. ovat aivan IHANIA!) Varmasti saat Tampereelta paremmin vastinetta rahoillesi ja MUUTENKIN.. Ja ennen kaikkea tunnet olosi semmoiseksi, että suuri sinun asiasi on tärkeä!!(Niin kun tietenkin onkin!!) Onnea sinulle ja tervetuloa samaan "piiriin"!!! :)

Kiitos vaastauksestasi.

Mukava tietää, että sinulla on hyviä kokemuksia Tempereen Väestöliitosta! Eli asiasi on otettu vakavasti ja siihen on perehdytty. Erityisen mukavaa on kuulla, että hoitajat ovat asiantuntevia ja mukavia! Tämä vahvisti tuntemustani siitä, että oikeaan paikkaan ollaan menossa. Nyt voi rauhallisin ja iloisin mielin mennä tutkimuksiin.

Enkä minä sitä sano, että voihan jotkut saada julkiselta puolelta hyvää ja asillaista hoitoa. Mutta omasta kokemuksestani voin sanoa, että ainakin Helsingissä pitäisi olla jotenkin erityis erityis tapaus (se että lasta ei tule ei yksin riitä) että ei vain pomputeltaisi lääkäriltä toiselle ilman kunnon neuvontaa. Enkä diabeetikkona tai vastaana kunnollista hoitoa saisi? En tiedä. Jälkikäteen vaan harmittaa miten aikoinaan tuli laitettua aikaa ja rahaa hukkaan ja ennen kaikkea rassattua hermoja.

Yhteistyössä