parantuuko pettäjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petetty vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petetty vaimo

Vieras
mieheni jäi kiinni lievvästä pettämiseestä. on kakenut seuraa ja lähetellyt seksiviestejä. fyysistä kontaktia ei kuulemma ole ollut. luottamus meni kun sain hänet kiinni mutta en haluaisi vielä erota vaan antaa ekan kerran anteeksi joska vakuuttaa että ei tee enään koskaan ja että minä ja lapset on kuulemma tärkeempiä. voiko tuosta parantua vai pettääkö pettäjä aina? onko kellään kokemuksia siittä että mies olisi parantanut tapansa?

Jotkut pettäjät pettää sen kerran, jotkut ei osaa lopettaa. Riippuu vähän siitä mitä miehesi on hakenut noilla seuranhakemisilla ja seksiviesteillä. Jännitystä? Vaihtelua? Toivoa että olisi joku toinen ennen kuin jättää sinut? Eli suosittelen keskustelemaan miksi on hakenut seuraa ja vielä lähetellyt seksiviestejä. Jos mies sen syyn suostuu sanomaan ja tajuamaan, on toivoa ettei uusi tekoa, jos ei halua puhua, riski on kyllä aika kova :/

Mä nyt en ole nähnyt vielä tapansa parantanutta pettäjää. Mun kohdalla kun se pettäminen paljastui jälkikäteen, oli kaikessa salassa luonut itselleen pohjat uuteen suhteeseen netissä. Ilmeisesti olisi halunnut erota jo paljon aikaisemmin, mutta ei taida osata olla yksin. Syytä en siis koskaan kuullut.

mulle mies on kertonut että halusi kokeilla että onko hänessä vielä iskemään naista. väittää sitä vain kokeiluksi. olen kyllä kuullut huhuja että olisi käynyt naimassa jotain. kiistää sen ja yrittää etsiä syyllistä kuka juorua levittää

Kokeilu menis ehkä läpi, jos olisi ottanut yhteyttä tasan yhteen naiseen jonka kanssa muutaman viestin viestitellyt. Nyt niitä taitaa olla ollut useampia kierroksessa?

Syyllinenhän pitää saada kiinni ettei vaan jää toistamiseen kiinni :P

Yhteistyössä