Paraantumaton pahoinpitelijä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LYÖTY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LYÖTY

Vieras
(Meni ihmissuhdeosioon vahingossa,nyt oikeassa paikassa)
Minulle tapahtui lievä pahoinpitely, tai itse sen sellaiseksi luen koska varsinaisia vammoja ei syntynyt..psyykkisiä sitäkin enemmän...Juopunut mieheni(siis poikaystävä) suuttui tivaamisestani ja luunapista poskelle kun ei suostunut kuuntelemaan ja vastaamaan minulle. Sen jälkeen minua lyötiin,riepotettiin hiuksista, rikottiin kaapinovi ja olin soittamassa poliisit. En kuitenkaan soittanut. En tiedä mikä mieheen meni koska vaikutti kovin oudolle tuon kohtauksen aikana ja sen jälkeen muuttui taas "itsekseen" ja pyysi anteeksi ja itki kun tajusi mitä oli tehnyt. Tämän jälkeen n.tunnin päästä hän muuttui jälleen ja rupesi valehtelemaan..tässä vaiheessa lähdin pois ystäväni luo.

Nyt ollaan selvitelty asioita ja mies on soittanut apua ja saanutkin sitä. Hän on myös selvitellyt omaa elämäänsä parempaan ja stressittömämpään suuntaan mm. muutimme erilleen ja hän vaihtoi työnsä helpompaan. Mieheni haluaisi jatkaa yhdessä ja on valmis keskustelemaan, käymään pariterapiassa, omassa terapiassa ja luopumaan humalassa heilumisesta. Alkoholiriippuvuutta ei ole, mutta agressiivisuusongelma humalassa kylläkin..Kahden viikon päästä mies oli juhlimassa uudelleen..Mies törmäsi entiseen tyttöystäväänsä ja kertoi tälle tapahtuneesta. Exä soitti minulle ja kertoi mieheni rakastavan minua ja ex haluaisi auttaa minua jos vain haluan..
Miksi ex soitti minulle???Luulisi ettei tulisi ensimmäisenä mieleen soittaa entisen miehen uudelle naiselle miehen rakastavan nykyistä naistaan..

Kuinka pahasti minua huijataan?Voiko mieheni olla tosissaan "paranemisesta"? Onko kellään onnistunutta "paranemista"...onko suhteesta lyöjän kanssa vielä tullut jotain vai miten suhde on jatkunut?

Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä ja kertomuksia..Ennenkaikkea minua kiinnostaa se MITÄ MIEHEN OLISI PITÄNYT TEHDÄ LYÖMISEN JÄLKEEN jotta olisit JÄÄNYT SUHTEESEEN???

Kertokaa myös varoittavista merkeistä mitä mies saattaa yrittää jotta jäisin suhteeseen..

Yhteistyössä