Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Mun 2 vee ei suostu luopumaan rahastaan kassalla :snotty: . Ottaa kyllä rahaa kun hänelle annetaan, valitsee karkin tai lelun, vie sen kassalle, mutta kun tulee maksun aika niin poika toteaa että ehei, ja joka kerta tulee itku kun pitää luopua rahoista :xmas:
Tyttö taas on näissä asioissa jo ammattilainen, muutaman vuoden ajan on saanut itse treenata kaupassa asiointia ja se sujuukin jo hyvin =). Muistan, miten likka selitti tohkeissaan ruotsinlaivalla 1½ v kypsässä iässä että "mul on oma aha (rahaa) ja mä ostan lelun ja nannaa ja kurkkaa (purkkaa) ja paita ja housu ja......" :heart: . Ja ostikin vaikka mitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Mun 2 vee ei suostu luopumaan rahastaan kassalla :snotty: . Ottaa kyllä rahaa kun hänelle annetaan, valitsee karkin tai lelun, vie sen kassalle, mutta kun tulee maksun aika niin poika toteaa että ehei, ja joka kerta tulee itku kun pitää luopua rahoista :xmas:
Tyttö taas on näissä asioissa jo ammattilainen, muutaman vuoden ajan on saanut itse treenata kaupassa asiointia ja se sujuukin jo hyvin =). Muistan, miten likka selitti tohkeissaan ruotsinlaivalla 1½ v kypsässä iässä että "mul on oma aha (rahaa) ja mä ostan lelun ja nannaa ja kurkkaa (purkkaa) ja paita ja housu ja......" :heart: . Ja ostikin vaikka mitä![]()
Ihana!![]()
Mie olin ihan sairaan pihi penskana.
Äiti anto joskus miulle 100mk shoppailu rahaa, kun menin päiväks kaupungille, et nyt ostat itelles jotain kivaa, ja ilman ostoksia ei kotia asiaa.
Ni mie olin raaskinu ostaa yhen vaivasen terottimen tiimarista, ja senkin siks, kun entinen oli huono![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Mun 2 vee ei suostu luopumaan rahastaan kassalla :snotty: . Ottaa kyllä rahaa kun hänelle annetaan, valitsee karkin tai lelun, vie sen kassalle, mutta kun tulee maksun aika niin poika toteaa että ehei, ja joka kerta tulee itku kun pitää luopua rahoista :xmas:
Ihana!![]()
Mie olin ihan sairaan pihi penskana.
Äiti anto joskus miulle 100mk shoppailu rahaa, kun menin päiväks kaupungille, et nyt ostat itelles jotain kivaa, ja ilman ostoksia ei kotia asiaa.
Ni mie olin raaskinu ostaa yhen vaivasen terottimen tiimarista, ja senkin siks, kun entinen oli huono![]()
Sinähän oot taloudellinen ollu
Mä olin lapsena kova tuhlaamaan :snotty: