Miksi naisista tulee todella itsekkäitä, kun saavat lapsen?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elena"

Vieras
Otsikko tahallaan provosoiva, tietenkään läheskään kaikki naiset eivät muutu itsekkäiksi, mutta ne poikkeukset...:mad:

Meillä on 6 äidin kaveriporukka, käytän heistä nyt nimien tilalla aakkosia. Minä olen ihan vain minä, minulla on 3 lasta, 7v, 5v ja 6kk, sitten äiti A, hänellä 2 lasta, 7v ja 6v, äiti B:llä on 2 lasta, 6v ja 5v, äiti C:llä 4 lasta, 7v, 6v, 4v, 4v, äiti D:llä 2 lasta, 5v, 4v ja sitten tällä itsekkäällä äiti E:llä 1 lapsi, 3v.

3 vuotta sitten, kun hän sai lapsen, hän muuttui ihanasta ja ystävällisestä todella itsekkääksi ja välillä jopa ilkeäksi. Hän kuvittelee omistavansa koko maailman lapsensa kanssa. Tässä muutamia tilanteita listattuna:

1: Oltiin lähdössä kaveriporukan kanssa shoppailemaan lapsille vaatteita, kun tämä äiti E sitten yhtäkkiä ilmoittaa näin: ei sitten käydä kaupoissa X, W, Q ja P, koska MINÄ en osta niistä mitään MINUN LAPSELLENI. Vaikka hän tietää, että esim. minä ja äidit B ja D tykätään ostaa lapsille niistä kaupoista vaatteita, ja silloin kun yhdessä mennään kaupoille niin käydään kaikkien haluamissa kaupoissa, eikä sanella muille ehtoja.

2: Oltiin kaupassa lasten kanssa ja lapset halusivat suklaapatukat. No äiti E sanoo meidän muiden lapsille etteivät saa ottaa niitä patukoita mitkä olivat ottaneet, koska HÄNEN LAPSENSA ei jaksaisi syödä niin isoa joten on epäreilua jos muut saavat isommat. Vaikka hän ei edes ollut niiden patukoiden maksaja.

3: Kesällä huvipuistossa hän sanoi ettei meidän lapset saa mennä muihin laitteisiin kuin pienten koska HÄNEN LAPSELLENSA tulee paha mieli --> annettiin lasten mennä isojenkin laitteisiin eikä tämä äiti E:n lapsi ollut millänsäkään, mutta äiti E suuttui.

4: Kun kerroin kavereille odottavani tätä viimeisintä lastani, äiti E aloitti kauhean metelin, koska minun vauvani kuulemma tulee viemään huomion HÄNEN ihanalta lapseltaan. Ei vienyt, niinkuin ei ole kukaan lapsi kaveriporukassamme vienyt keneltäkään huomiota ennenkään.

Lisääkin juttuja ois jos kiinnostaa, ja kertokaapa tekin omia kokemuksianne. Ja miksi näin käy, siis itsekkyys ilmaantuu äitiyden myötä?

En jaksanut lukea loppuun, liian sekavaa. Mutta heti alkuun nousi päähän kysymys, että mitä hittoa te käytte noin isolla ämmäporukalla kaupoilla? Kamalaa sähläystä kun monta äitiä lasten kanssa.
Ja toisekseen, jos tuo on noin pimeä emäntä, niin älä ole enää missään tekemisissä moisen kanssa.

• Tykkää
Reactions: soja

Yhteistyössä