Lapsen suusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joona Tupala 26v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joona Tupala 26v.

Vieras
Meillä on 24-vuotiaan vaimoni kanssa 5 lasta, jotka ovat 6v, 4v, 2v6kk, 1v3kk ja 2kk vanhat. Tänään lähtiessään ulos kaksi vanhinta lastani muistuttivat minua, että "Muista sitten isä, ettet tee täällä mitään hullun töitä kun olemme ulkona. Äiti aina sanoo, että sinä olet vähämielinen raukka ja teet hullujen hommia" ja "Niin, etkä sitten nussi äiti. Äiti sanoo, että hän ei halua sinun nussivan sinua, ettei meille tule enää lisää lapsia, koska meissäkin viidessä on kova työ elättää, kun ei äitiä kukaan auta lastenhoidossa tai kotitöissä".

Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Hyvin on äiti kouluttanut lapset puhumaan puolestaan. B)
Kysyitkö vielä mitä tarkottaa vähämielinen raukka?

Olen kysynyt. Lasten mukaan ihmiset kutsuvat minua Tuulella Käyväksi Tupalaksi, joka on jäänyt Luojalta saaliiseen kun älyä jaettiin ja joka on siksi lapsellinen ja tyhmä pökiö. Mutta en minä ole niin tyhmä, kun ihmiset luulevat. Kyllä minä tiedän, että tuo 6v esikoispoikani isä on naapurin isäntä, se Astuja-Askanmaa, joka on kova nussimaan eli astumaan naisia ja jonka kanssa minun vaimo minua pettää. Minä olen tuntenut hänet lapsesta asti ja hän oli itse 6-vuotiaana saman näköinen kuin minun 6v poikani, aivan saman näköinen, eli kyllä hän on pojan isä, eli kaikilla vaimoni lapsilla on eri isät.

Alkuperäinen kirjoittaja Joona Tupala 26v. :
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Hyvin on äiti kouluttanut lapset puhumaan puolestaan. B)
Kysyitkö vielä mitä tarkottaa vähämielinen raukka?

Olen kysynyt. Lasten mukaan ihmiset kutsuvat minua Tuulella Käyväksi Tupalaksi, joka on jäänyt Luojalta saaliiseen kun älyä jaettiin ja joka on siksi lapsellinen ja tyhmä pökiö. Mutta en minä ole niin tyhmä, kun ihmiset luulevat. Kyllä minä tiedän, että tuo 6v esikoispoikani isä on naapurin isäntä, se Astuja-Askanmaa, joka on kova nussimaan eli astumaan naisia ja jonka kanssa minun vaimo minua pettää. Minä olen tuntenut hänet lapsesta asti ja hän oli itse 6-vuotiaana saman näköinen kuin minun 6v poikani, aivan saman näköinen, eli kyllä hän on pojan isä, eli kaikilla vaimoni lapsilla on eri isät.

No säoletkin sitten aika älykäs. Annat niiden luulla mutta tiedät enemmän itse. Ne luulijathan eivät sitten tiedä että sinä tiedät. Toi on hyvä pointti. ( itsekin harrastan tuota, en oikase vaan annan luulla...luulohan ei ole tiedon väärti)
Ja hyvähän se on että se naapurin Astuja hoitelee hommat niin sun ei tarvii vaivautua. Ois hyvä ehkä jos siltä jotenkin sais nyhdettyä vielä rahaakin niin saisit enemmän tehdä niitä "hullun hommia" eli ilmeisestikin touhuta vaan mitä mieleen juolahtaa välittämättä muiden mielipiteestä.

Aika kätevää.

Ihmiset kutsuvat minua Tuulella Käyväksi Tupalaksi, koska he luulevat minun jääneen Luojalta saaliiseen eli että olisin vähämielinen raukka, mutta en minä ole läheskään niin tyhmä, kuin mitä ihmiset luulevat Kyllä minä tiedän, että tuo naapurin "isäntä" Vertti Askanmaa on Astuja-Askanmaa ja että hän nussii eli astuu kaikkia näkemiään naisia, myös minun vaimoani joka on Miljoonan Mulkun Alli. Kyllä minä tiedän, että Astuja-Askanmaa ja minun vaimoni Miljoonan Mulkun Alli nussivat keskenään ja luulevat, etten minä tiedä. Ja ihan varmasti Astuja-Askanmaa on minun vaimoni Allin esikoisen Juha Petterin eli Juha-Pepen isä, koska Juha pepe on ihan saman näköinen kuin naapurin isäntä Veeti Astuja-Askanmaa. Jos laittaa vierekkäin valokuvan vaimoni Allin esikoisesta Juha Pettereistä ja Astuja-Askanmaasta
saman ikäisenä kuin mitä Juha Pepe on nyt, niin heitä pitäisi identtisinä kaksosina.

Yhteistyössä