Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2005 klo 08:56 tiputintti kirjoitti:Juu ja mä olisin vähän sitä mieltä, että jos ihminen ei ole valmis maksamaan koirasta (tarkoitan näitä "ostetaan koira, hinta maks. 20?) tai ei ole varaa, niin miten on varaa pitää sitä koiraa? Ainahan voi tulla yllättäviä ell. kuluja esim. Viedäänkö koira siinä tapauksessa piikille ja etsitään uusi koira 20?:lla?
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2005 klo 08:56 tiputintti kirjoitti:Juu ja mä olisin vähän sitä mieltä, että jos ihminen ei ole valmis maksamaan koirasta (tarkoitan näitä "ostetaan koira, hinta maks. 20?) tai ei ole varaa, niin miten on varaa pitää sitä koiraa? Ainahan voi tulla yllättäviä ell. kuluja esim. Viedäänkö koira siinä tapauksessa piikille ja etsitään uusi koira 20?:lla?
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2005 klo 07:47 Mellu kirjoitti:Meidän sheltti tessa...ikää 5v..ja sillä ei ole papereita...
tosin maksoin markoissa siitä n.3000mk...en vain halunnut niitä papereita...ja silti ollaan käyty eläinlääkärillä monta kertaa..kaikki rokotukset on hommattu ja pari mahabakteeriakin hoidettu...ja toista ollaan hankkimassa...tosin tälle neidille otamme paperit... :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2005 klo 18:03 Catnip kirjoitti:Jos ei vaan kiinnosta koiran näyttelyissä juoksuttaminen tai koiran suvunjatkaminen, niin niillä papereilla ei ole kauheasti virkaa. Lähinnähän ne paperit vain lisäävät koiran "jälleenmyyntiarvoa", olisi se sitten koira itse tai koiran pennut.