[QUOTE="surullinen";26683020]siis mikä rokote ja mistä??[/QUOTE]
Eli minulla on itselläkin oli papa lk3, Cin2, se ei mennyt itsestään pois, koska on Hpv ja sen aiheuttama tulehdus vaan jatkui...
Sain tietä rokotteesta minun kavereiden kautta, koska he yrittivät kans päästä näistä eroon, yhdellä oli kans jatkuvasti muutoksia alapäässä, ennen kyseistä rokoteetta.
Rokotteen me haimme Meksikosta miehen kanssa, joka viikko pistetään sen ja 6 vkon aikana. Se poista kaikki Dysplasiat ja itse virus lopullisesti elimistöstä. Sen jälkeen sulla riski sairastu a syöpään Hpv:n takia voi sanoa nolla, myös saada joku muutos, riski 0,0001, jotain siitä luokka, eli nolla oikeastaan, jos tulee jotain niin ei sen takia että Hpv, mutta se rokote myös suojaa sua ettei tuu oikeastaan mitään. Mulla kaikki hävisi 1 kuukaudessa. Mutta vielä haluan tarkista ota kaikki kokeet että varmasti kaikki meni pois, siks lähden 5kk päästä taas Meksikoon, kun siellä teknologia ja laitteet parempi kuin Suomessa, koska siellä on se rokote...
tässä linkki sinulle:
Google-kääntäjä
Dr. Rosales on kehittänyt ensimmäisen parantava rokote ennen syöpää ja syövän leesiot Kohdunkaula sekä immuuni-reaktiivinen testi diagnosoida onkogeeninen ihmisen Papiloma Virus veressä.
EDIVPH on onnistunut varhaisen toteamisen ja HPV-kantaa, ja voi tapahtua helposti ja tehokkaasti. Virolab voi käsitellä verinäytteet tuhannet naiset päivittäin sen tilat. Virolab on kyky diagnosoida ja ilmentää onkogeenisten HPV näissä verinäytteistä sisällä 24 tunnin aikana.
MEL-1 rokotteen poistaa HPV potilaiden ja taantuu ja hoitaa ennen syövän tai syöpä vauriota. Tavanomaiset hoidot ovat viikoittain injektion MEL-1 kuuden viikon ajan.
Alla oleva esimerkki kohdunkaulasyövän se ennen ja jälkeen vaiheessa.