papa vastaus asc-us ja hyperkromaattisia tumia!! apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
07 vuonna papa oli luokka 3 sen jälkeen tehtiin kolposkopia ja koepaloista ilmeni luokka 2 tämän jälkeen papa ollut aina luokka 2 ja nyt sitten kun otettiin uusi papa taas niin tuli vastaus asc-us ja hyperkromaattisia tumia:( mitähän tämä meinaa? Lääkärikään ei kummemmin selittänyt kun että uusi papa 6kk-1v kuluttua ja kun kysyin auttaisiko ab kuuri sanoi että ei tällaisiin auta. Jankutti sitä samaa mitä joka sivu googlessakin kun ettii että luokka ylensä seurannassa muuttuu puhtaaksi vaan eipä ole minulla 5v aikana muuttunut:(

En asiasta mitään tiedä, mutta kyllä vaatisin vastauksia. Vaikka sitten yksityiselle gynelle, ei vuotta nyt voi murehtien ja odottaen viettää! Yksityiselle, rahalla saa ja hevosella pääsee!

Harmittaa kun en löydä epikriisejä tuolta 07 vuodelta kun se kolposkopia tehtiin. Jos oikein muistan niin sillon löytyi vaan koepaloistakin se luokka 2 eikä ollut aihetta polttaa niitä. Papa minulta otettiin nytten kun kävin kierukan poistamassa ja terkkari huomasi että kohdunsuulla on punoitusta. Kai tästä täytyy yksityiselle mennä että saa jotain selkoa ja apua. Ahdistaa niin paljon tuo koko homma.

Varsin usein seulontavastauksessa lukee yksinkertaisesti, että seulonnan tulos on normaali. Joskus normaalista poikkeavan irtosolunäytteen tulos saatetaan kertoa kirjainlyhenteenä. Tällaisia lyhenteitä ovat ASC-US, ASC-H, LSIL, HSIL, AGC-NOS ja AGC-FN. Näistä ASC-US ja AGC-NOS -tuloksen saaneille suositellaan usein uutta irtosolunäytettä ja löydöksen ollessa ASC-US nainen saa seuraavan seulontakutsun 1?2 vuoden kuluttua. ASC-H, LSIL, HSIL ja AGC-FN kertovat vahvemmista solumuutoksista, jolloin jatkotutkimukset, useimmiten kolposkopia, ovat aiheellisia. Jos nainen on alle 30-vuotias ja löydöksenä on LSIL, kolposkopian sijaan voidaan solumuutosten häviämistä seurata myös uudella Papa-kokeella. Jatkotutkimusten tarpeesta päätetään tällöin sytologin suosituksen mukaisesti.

http://www.cancer.fi/syovanehkaisy/joukkotarkastukset/kohdunkaula/

Tuo ASC-US tarkoittaa, että on lieviä epiteelisolumuutoksia. Jos niitä on vielä seuraavassa papassa, niin sitten tehdään kolposkopia, kiireellisyysluokka on 6 kuukauden kuluessa. Siis siihen kolposkopiaan.
ASC-US normalisoituu yleensä itsestään, etenkin nuorilla, ja se on yleisin löydös, joka on normaalin ja epänormaalin väliltä.
Ei siis syytä huoleen.

[QUOTE="surullinen";26682061]07 vuonna papa oli luokka 3 sen jälkeen tehtiin kolposkopia ja koepaloista ilmeni luokka 2 tämän jälkeen papa ollut aina luokka 2 ja nyt sitten kun otettiin uusi papa taas niin tuli vastaus asc-us ja hyperkromaattisia tumia:( mitähän tämä meinaa? Lääkärikään ei kummemmin selittänyt kun että uusi papa 6kk-1v kuluttua ja kun kysyin auttaisiko ab kuuri sanoi että ei tällaisiin auta. Jankutti sitä samaa mitä joka sivu googlessakin kun ettii että luokka ylensä seurannassa muuttuu puhtaaksi vaan eipä ole minulla 5v aikana muuttunut:([/QUOTE]

Voi että kun jokaiselle naiselle kellä sama ongelma en halua sanoa muuta, kun HAKEKAA ROKOTTEEN!

T. Ei enää tiedä mikä on Hpv ja muutokset sekä se stressi ja jatkuva alapään runkamista ja pelkoja, tuleeko jotain pahaa vai ei. Mva-e2 kun hain miehen kaa Meksikosta. Myös mun kavereilla loistavia kokemuksia, kun hekin aina olivat kärsineet Hpv:n takia ja nyt ei mitään

Anna milannan jutu olla omana, sulla ei ole hpv: ta sen rokotteen tehokin on vielä epäselvä.

Eipä nuo milannan papatkaan ole takuu varmasti puhtaita - voi tulla muita aiheuttajia sinne nostamaan niitä luokkiin ascus jne jne....

[QUOTE="surullinen";26683020]siis mikä rokote ja mistä??[/QUOTE]

Eli minulla on itselläkin oli papa lk3, Cin2, se ei mennyt itsestään pois, koska on Hpv ja sen aiheuttama tulehdus vaan jatkui...

Sain tietä rokotteesta minun kavereiden kautta, koska he yrittivät kans päästä näistä eroon, yhdellä oli kans jatkuvasti muutoksia alapäässä, ennen kyseistä rokoteetta.

Rokotteen me haimme Meksikosta miehen kanssa, joka viikko pistetään sen ja 6 vkon aikana. Se poista kaikki Dysplasiat ja itse virus lopullisesti elimistöstä. Sen jälkeen sulla riski sairastu a syöpään Hpv:n takia voi sanoa nolla, myös saada joku muutos, riski 0,0001, jotain siitä luokka, eli nolla oikeastaan, jos tulee jotain niin ei sen takia että Hpv, mutta se rokote myös suojaa sua ettei tuu oikeastaan mitään. Mulla kaikki hävisi 1 kuukaudessa. Mutta vielä haluan tarkista ota kaikki kokeet että varmasti kaikki meni pois, siks lähden 5kk päästä taas Meksikoon, kun siellä teknologia ja laitteet parempi kuin Suomessa, koska siellä on se rokote...

tässä linkki sinulle:

Google-kääntäjä

Dr. Rosales on kehittänyt ensimmäisen parantava rokote ennen syöpää ja syövän leesiot Kohdunkaula sekä immuuni-reaktiivinen testi diagnosoida onkogeeninen ihmisen Papiloma Virus veressä.

EDIVPH on onnistunut varhaisen toteamisen ja HPV-kantaa, ja voi tapahtua helposti ja tehokkaasti. Virolab voi käsitellä verinäytteet tuhannet naiset päivittäin sen tilat. Virolab on kyky diagnosoida ja ilmentää onkogeenisten HPV näissä verinäytteistä sisällä 24 tunnin aikana.

MEL-1 rokotteen poistaa HPV potilaiden ja taantuu ja hoitaa ennen syövän tai syöpä vauriota. Tavanomaiset hoidot ovat viikoittain injektion MEL-1 kuuden viikon ajan.

Alla oleva esimerkki kohdunkaulasyövän se ennen ja jälkeen vaiheessa.

Anna milannan jutu olla omana, sulla ei ole hpv: ta sen rokotteen tehokin on vielä epäselvä.

Eipä nuo milannan papatkaan ole takuu varmasti puhtaita - voi tulla muita aiheuttajia sinne nostamaan niitä luokkiin ascus jne jne....
Ehkä sun kannatta antaa vaan olla, jos et asiasta tiedä yhtään:)

Muutoksia sellaisia kuin hänellä tulee yleensä vain Hpv:n takia...

Kiinnosta tietä, mistä tiedät mun papan tulokset:O?

Voi että kun jokaiselle naiselle kellä sama ongelma en halua sanoa muuta, kun HAKEKAA ROKOTTEEN!

T. Ei enää tiedä mikä on Hpv ja muutokset sekä se stressi ja jatkuva alapään runkamista ja pelkoja, tuleeko jotain pahaa vai ei. Mva-e2 kun hain miehen kaa Meksikosta. Myös mun kavereilla loistavia kokemuksia, kun hekin aina olivat kärsineet Hpv:n takia ja nyt ei mitään

Että sä Venakko jaksat: kerro seuraavan kerran kun mainostat tätä myös paljonko rokotteesi hakeminen maksoi (rokotteet, lääkinpalkkiot, lennot Meksikoon ja asuminen ja eläminen siellä peräti 6 viikon ajan), niin sitten ihmiset voivat heti harkita on millään tavalla mahdollista heille- veikkaan että 99 % tätä palstaa lukevista ei voisi rokotematkaa tehdä, joko perhe-, työ- ja/tai kustannussyistä.

[QUOTE="vieras";26683136]Että sä Venakko jaksat: kerro seuraavan kerran kun mainostat tätä myös paljonko rokotteesi hakeminen maksoi (rokotteet, lääkinpalkkiot, lennot Meksikoon ja asuminen ja eläminen siellä peräti 6 viikon ajan), niin sitten ihmiset voivat heti harkita on millään tavalla mahdollista heille- veikkaan että 99 % tätä palstaa lukevista ei voisi rokotematkaa tehdä, joko perhe-, työ- ja/tai kustannussyistä.[/QUOTE]

6 rokoteetta maksaa VAIN 200e. Lääkärin käynnit 250. Halvin lento, meno-palu 1000e.... Mulla on tuttuja siellä, jos joku halua voi elää heidän luona, he sanoivat että he auttaa, mutta ei kaikille....

Terveyden takia 1450+ruokaa, on todella pieni summa maksamaan. Se ei ole mitään

6 rokoteetta maksaa VAIN 200e. Lääkärin käynnit 250. Halvin lento, meno-palu 1000e.... Mulla on tuttuja siellä, jos joku halua voi elää heidän luona, he sanoivat että he auttaa, mutta ei kaikille....

Terveyden takia 1450+ruokaa, on todella pieni summa maksamaan. Se ei ole mitään

Ehkä se ei óle iso raha sulle, mutta monelle muulle on. Joten se siitä. Lisäksi tuo kuulostaa epämääräiseltä touhulta visvaisine meloineen, että en edes harkitse.

[QUOTE="surullinen";26683291]Ei mulla ole tollasiin varaa eikä mahdollisuuksia pienten lasten kanssa edes lähteä mihinkään!![/QUOTE]

Niin se on jokaisen oma päätös:). Mulla kans 3 pientä lasta ja mä järjestin kaikki hoidot ym ym=) ja hienosti menee. Nyt olen onnellinen ja mies, elämää nyt paljon helpompi ilman siitä, riskejä ja pelkoja:)

[QUOTE="nin";26683276]Ehkä se ei óle iso raha sulle, mutta monelle muulle on. Joten se siitä. Lisäksi tuo kuulostaa epämääräiseltä touhulta visvaisine meloineen, että en edes harkitse.[/QUOTE]

vaikka jos olisin köyhä opiskelija tää rahaa mulle olisi pieni, melkein ei mitään, jos terveydestä kysee ja mielenrauhasta

milana kaikki ei halua olla lasten luota 1kk putkeen pois. valintoja toki. =)

mulla luokka 4 koepalojen jälkeen 5 osa koepaloista. sähkösilmukka hoijolla takasi 1 luokkaan. perinnöllisyys tekijät ei HPV tä.
just niin kuin sanoin perinnöllistä pakko olla että muutoksia tulee. Mutta kuulosta mun korvalta hullulta ettei kukaan halua olla 1kk lapsesta tai lapsista eroon että saa parempaa elämää, ööö.... ja saa lastenkin kans mennä