papa vastaus asc-us ja hyperkromaattisia tumia!! apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26683802]No, pitkään on jo tiedetty että Venakko ei elä reaalimaailmassa...

Ap:lle toivotan jaksamista, täytyy vaan odotella uusinta papa ja sen tulokset sitten lääkärit tekevät hoitolinajuksen jos hoidettavaa on. Älä Venakon pelotteluista perusta, Suomessa on kuitenkin hyvä hoito ja seuranta ja noita Venakon mainostamia rokotteet eivät ole saaneet vielä mitään myyntilupia Europaassa eikä USA:ssa (rokotteissa käytetään abortoiduista sikiöistä otettuja kantasoluja eikä niiden pitkäaikaisvaikutuksista ole vielä riittävästi tietoa). Voithan varmasti pistäytyä yksityisellä gynellä jos jäi arveluttamaan. Epikriisit saat itsellesi kyllä hoidon toteuttaneesta sairaalasta (kirjallisella pyynnöllä, saattaa onnistua soittamallakin- postittavat kotiosoitteeseen), ne olisi tietysti hyvä olla mukana jos menet yksityiselle gynelle.[/QUOTE]
Europpaan siitä rokoteetta ei edes vielä kokeiltu myydä. Koska se on Meksikossa, Brasiliassa ja Columbiassa myynnissä vast 2vuotta ja Usassa se on ens vuonna, niin kuin jo monta kerta sanoin.... Se että Eu sen hyväksy on jo vaikeampi

Ei ole kaikille. Mutta jos joku itseä ajattelee, eikä halua itkeä joka vuos tai useammin, parempi jo sen ota. Jos aivan sama terveydestä, voi olla jopa käymättä gynellä:)...

Ja sä oot nolla, puhumaan jotain mun mielenterveydestä. Oot vaan yks pers kärpänen, joka todenäköisesti itse kärsi vakavista milenterveys ongelmista. Pyysin sua vaikka kuinka monta kerta pysyy minusta kaukana, ei mua enää kiinnosta ymmärrä sen lukea sun viisaudet mua kohtaan, keksi jo joku muu objekti

Opettele ystävähyvä nyt lukemaan :)

Fakta on se, että olet hysteerinen tuon mainostamasi rokotteen kanssa. Kaikki faktat siitäkään ei ole sinulla hallussa.

Näitä ventovieraita mä tunnen;) ne ei pure....

Rioja hotelli on halvin, noin 9-10e per päivää huone. Jos ei ole väliä missä elää... Itse en asunut siellä ja puhelin lasku se on mun ongelma, kenen ei oo pakko puhua niin paljon kuin mä. Taksi Meksiko Cityssä on halpaa 2-3e vara tulee kerran viikossa ajamaan Rioja hotellista lääkärin luo

Niin SINÄ tunnet ne ihmiset mutta minä (ja varmaan aika moni muu) en lähtisi täysin ventovieraiden nurkkiin loisimaan toiselle puolelle maapalloa.

Sulla ei kyllä ole mitään realistista kuvaa noista kustannuksista. Kuvitteletko tosiaan, että Meksikossa riittää 75 euroa asumiseen ja taksiin viikossa... Ja loppuaika kökitään siellä karesessa Rioja-läävässä? Onhan siellä kaupassakin käytävä ruokaa ostamassa.

Tosiasia on, että liian tiukalla budjetilla ja täysin persaukisena ei vaan voi lähteä tuollaiseen reissuun, sillä aina voi paikanpäällä tapahtua jotain odottamatonta. Varsinkin kun reissussa ollaan noin pitkä aika.

Ja jokainen joka nyt on innolla ryntäämässä sinne Meksikoon, muistaa että kyseessä on erittäin vaarallinen maa turistille!

Tutkikaa tarkkaan mille alueille ylipäätään voi mennä ja minne eksyminen on suoranainen itsemurha.
Turistikohteetkaan eivät ole enää turvallisia vaan rikollisuus niissäkin kasvaa hurjaa vauhtia.

mm. Jenkit neuvoo kansalaisiaan välttämään n. puolia Meksikon osavaltioista kokonaan.

Opettele ystävähyvä nyt lukemaan :)

Fakta on se, että olet hysteerinen tuon mainostamasi rokotteen kanssa. Kaikki faktat siitäkään ei ole sinulla hallussa.

Sullako on hallussa? No sitten kerro kaikki faktat rokoteesta... Oot vaan yks tyhmimistä palstalaisista jotka vaan osaa haukkua ja ,,näytellä,, että voih kuinka viisas mä oon.. vaikkei itsellä oo edes tietoa tästä aiheesta

voitko venakko nyt lopettaa ton vouhottamisen rokotteesta koska se ei minua mitenkään auta.
ennemmin kuulisin kokemuksia siitä kuinka suomessa on tällaisia tapauksia hoidettu ja mitä nuo termit tarkoittaa! 6kk on pitkä aika odotella uutta papaa joten varmaan varaan yksityiselle ajan tai kysyn jos saan sairaalan gynelle soittoajan.

[QUOTE="vieras";26683848]Niin SINÄ tunnet ne ihmiset mutta minä (ja varmaan aika moni muu) en lähtisi täysin ventovieraiden nurkkiin loisimaan toiselle puolelle maapalloa.

Sulla ei kyllä ole mitään realistista kuvaa noista kustannuksista. Kuvitteletko tosiaan, että Meksikossa riittää 75 euroa asumiseen ja taksiin viikossa... Ja loppuaika kökitään siellä karesessa Rioja-läävässä? Onhan siellä kaupassakin käytävä ruokaa ostamassa.

Tosiasia on, että liian tiukalla budjetilla ja täysin persaukisena ei vaan voi lähteä tuollaiseen reissuun, sillä aina voi paikanpäällä tapahtua jotain odottamatonta. Varsinkin kun reissussa ollaan noin pitkä aika.[/QUOTE]

Sitten se on heidän ongelma, mitä sä jauhat sitten?

Jos ei ihminen halua rahaa tienata, se on hänen ongelma, jos ei halua terveydestä huolehtia, myös hänen ongelma. Täällä mä en tee muuta kun tarjoan apua, sekö on pahaa? Voi voi suomalsille kylmille ihmisille sen on vaikea ymmärtä ja hyväksyä, voi sääli

Sinäkö oot gynekologi:D haha ja apua.... Jos ei rahasta oo väliä niin suosittelen mennä keskustelemaan lääkäreiden kaa jotka ne asia tunne ja tutki

Ei tarvitse olla gynekologi, jotta osaa lukea julkaisuja. Realiteetti kehiin. HPV voi, siis voi aiheuttaa kohdunkaulansyöpää tai muitakin syöpiä. HPV ei välttämättä aiheuta kohdunkaulansyöpää tai muutakaan syöpää.

Kyllä luotan enemmän Suomeen :)

Jos ei ihminen halua rahaa tienata, se on hänen ongelma, jos ei halua terveydestä huolehtia, myös hänen ongelma. Täällä mä en tee muuta kun tarjoan apua, sekö on pahaa? Voi voi suomalsille kylmille ihmisille sen on vaikea ymmärtä ja hyväksyä, voi sääli

Ja jos ei halua laskujaan maksaa..... Ccc.... Lindorff.....

[QUOTE="vieras";26683854]Ja jokainen joka nyt on innolla ryntäämässä sinne Meksikoon, muistaa että kyseessä on erittäin vaarallinen maa turistille!

Tutkikaa tarkkaan mille alueille ylipäätään voi mennä ja minne eksyminen on suoranainen itsemurha.
Turistikohteetkaan eivät ole enää turvallisia vaan rikollisuus niissäkin kasvaa hurjaa vauhtia.

mm. Jenkit neuvoo kansalaisiaan välttämään n. puolia Meksikon osavaltioista kokonaan.[/QUOTE]

WAUTSI. Suomia on maailman turvallisin maa. Vitutuksen takia tapetaan vaimoja, miehiä ja lapsia jo melko päivittäin, käydään kimpuun ja revitetään korvia pois. Ihanaa maa....

Mä olen liikunut vaikka missä Meksikossa ja hengissä olen. Ihmiset myös paljon parempi ja ystävällisiä kuin kylmiä suomalaisia. Mutta suomi kotihiirit jotka pelkää mennä maailmalle siitä jaksa ymmärtä. En haukku pahalla, mutta tämä mieltä olen aina ollut:)

Niin, suurin osa suomalaisista on realisteja. Sinä elät jossain fantasiamaailmassa.

[QUOTE="surullinen";26683867]voitko venakko nyt lopettaa ton vouhottamisen rokotteesta koska se ei minua mitenkään auta.
ennemmin kuulisin kokemuksia siitä kuinka suomessa on tällaisia tapauksia hoidettu ja mitä nuo termit tarkoittaa! 6kk on pitkä aika odotella uutta papaa joten varmaan varaan yksityiselle ajan tai kysyn jos saan sairaalan gynelle soittoajan.[/QUOTE]

Saako kysyä? Jos sulla kerrankin on rahaa yksityiselle. Miks täällä ihmiset itkee ettei tähän rokotteen ole rahaa? Kuinka paljon vielä ajot tuhlata elämän aikana yksityislääkäreille? Mitä lopujen lopuksi on edullisempi sitten?

WAUTSI. Suomia on maailman turvallisin maa. Vitutuksen takia tapetaan vaimoja, miehiä ja lapsia jo melko päivittäin, käydään kimpuun ja revitetään korvia pois. Ihanaa maa....

Mä olen liikunut vaikka missä Meksikossa ja hengissä olen. Ihmiset myös paljon parempi ja ystävällisiä kuin kylmiä suomalaisia. Mutta suomi kotihiirit jotka pelkää mennä maailmalle siitä jaksa ymmärtä. En haukku pahalla, mutta tämä mieltä olen aina ollut:)

MIKSI oi Miksi sä asut suomessa ja puhu hoono soomi jos tama niin kamala maa, kylma ihminen kylma talvi..hyh

[QUOTE="vieras";26683918]Niin, suurin osa suomalaisista on realisteja. Sinä elät jossain fantasiamaailmassa.[/QUOTE]

Realisteja, jotka etsi realismia masennus lääkeiden purkista:D

Alkuperäinen kirjoittaja körve;26683929:
MIKSI oi Miksi sä asut suomessa ja puhu hoono soomi jos tama niin kamala maa, kylma ihminen kylma talvi..hyh

Pakko. Mutta onneks ei niin pakko, siks täällä kerroin että meillä sunnitelma myös ostaa yhdestä toiseesta maasta talon ja elää myös sielläkin:), ei vielä....

Saako kysyä? Jos sulla kerrankin on rahaa yksityiselle. Miks täällä ihmiset itkee ettei tähän rokotteen ole rahaa? Kuinka paljon vielä ajot tuhlata elämän aikana yksityislääkäreille? Mitä lopujen lopuksi on edullisempi sitten?

Etkö osaa lukea? Mulla ei ole rahaa lähteä meksikoon..mulla ei ole mahdollisuutta lähteä meksikoon!! Mulla on kyllä rahaa 80e maksaa yksityisellä käynnistä ja siihen mulla on myös mahdollisuus kun lapset päiväkodissa. HERÄÄ NYT HYVÄNEN AIKA TÄHÄN MAAILMAAN!! jos sulla ei ole mitään fiksua sanottavaa niin ole kiltti hiljaa.

Realisteja, jotka etsi realismia masennus lääkeiden purkista:D

Juuri näin. Not. Etkö keksi enää parempaa kuin että suomalaiset naiset ovat sinulle kateellisia, istuvat perse homeessa kotona ja ovat masentuneita? Voi elämä, olisiko aika uudelle levylle Milanna?

Mistä sinä sait HVPn?

"Riski, että kohdunsuun HPV-muutos johtaisi syöpään on erittäin pieni, joten sellainen pelottelu on aiheetonta. Näkyviä kondyloomia aiheuttaviin virustyyppeihin tätä riskiä ei siis liity ollenkaan, Pitkään limakalvoilla pysyvä virusinfektio voi kuitenkin johtaa edellä mainittuun dysplasiaan. Jos tällainen muutos saa olla useita vuosia hoitamattomana, niin sinä aikana muut yksilölliset ominaisuudet ja kohdunsuuta lisää ärsyttävät tekijät (esim. muut tulehdukset ja etenkin tupakointi) voivat saada muutoksen etenemään. Ääritilanteessa voi seurauksena olla syövänkin synty kohdunsuulle. Tämä prosessi kestää kuitenkin useita vuosia, jopa vuosikymmeniä, joten syöpätaudiksi kehittyneen muutoksen voit saada vain, jos unohdat tyystin papa-näytteen ottamisen."

YTHS - Tiedot