Tulehdus joka tekee solumuutoksia ei aiheuttaa syöpä
Tulehdus joka Hpv:sta aiheuttaa muutoksia voi aiheuttaa syöpä
kyllä voi..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tulehdus joka tekee solumuutoksia ei aiheuttaa syöpä
Tulehdus joka Hpv:sta aiheuttaa muutoksia voi aiheuttaa syöpä
Ei ole kaikille. Mutta jos joku itseä ajattelee, eikä halua itkeä joka vuos tai useammin, parempi jo sen ota. Jos aivan sama terveydestä, voi olla jopa käymättä gynellä...
Ja sä oot nolla, puhumaan jotain mun mielenterveydestä. Oot vaan yks pers kärpänen, joka todenäköisesti itse kärsi vakavista milenterveys ongelmista. Pyysin sua vaikka kuinka monta kerta pysyy minusta kaukana, ei mua enää kiinnosta ymmärrä sen lukea sun viisaudet mua kohtaan, keksi jo joku muu objekti
Ja paino sanalla voi!
Näitä ventovieraita mä tunnenne ei pure....
Rioja hotelli on halvin, noin 9-10e per päivää huone. Jos ei ole väliä missä elää... Itse en asunut siellä ja puhelin lasku se on mun ongelma, kenen ei oo pakko puhua niin paljon kuin mä. Taksi Meksiko Cityssä on halpaa 2-3e vara tulee kerran viikossa ajamaan Rioja hotellista lääkärin luo
kyllä voi..
Opettele ystävähyvä nyt lukemaan![]()
Fakta on se, että olet hysteerinen tuon mainostamasi rokotteen kanssa. Kaikki faktat siitäkään ei ole sinulla hallussa.
Sinäkö oot gynekologihaha ja apua.... Jos ei rahasta oo väliä niin suosittelen mennä keskustelemaan lääkäreiden kaa jotka ne asia tunne ja tutki
Sitten se on heidän ongelma, mitä sä jauhat sitten?
Jos ei ihminen halua rahaa tienata, se on hänen ongelma, jos ei halua terveydestä huolehtia, myös hänen ongelma. Täällä mä en tee muuta kun tarjoan apua, sekö on pahaa? Voi voi suomalsille kylmille ihmisille sen on vaikea ymmärtä ja hyväksyä, voi sääli
Sullako on hallussa? No sitten kerro kaikki faktat rokoteesta... Oot vaan yks tyhmimistä palstalaisista jotka vaan osaa haukkua ja ,,näytellä,, että voih kuinka viisas mä oon.. vaikkei itsellä oo edes tietoa tästä aiheesta
Sitten se on heidän ongelma, mitä sä jauhat sitten?
Jos ei ihminen halua rahaa tienata, se on hänen ongelma, jos ei halua terveydestä huolehtia, myös hänen ongelma. Täällä mä en tee muuta kun tarjoan apua, sekö on pahaa? Voi voi suomalsille kylmille ihmisille sen on vaikea ymmärtä ja hyväksyä, voi sääli
WAUTSI. Suomia on maailman turvallisin maa. Vitutuksen takia tapetaan vaimoja, miehiä ja lapsia jo melko päivittäin, käydään kimpuun ja revitetään korvia pois. Ihanaa maa....
Mä olen liikunut vaikka missä Meksikossa ja hengissä olen. Ihmiset myös paljon parempi ja ystävällisiä kuin kylmiä suomalaisia. Mutta suomi kotihiirit jotka pelkää mennä maailmalle siitä jaksa ymmärtä. En haukku pahalla, mutta tämä mieltä olen aina ollut![]()
Saako kysyä? Jos sulla kerrankin on rahaa yksityiselle. Miks täällä ihmiset itkee ettei tähän rokotteen ole rahaa? Kuinka paljon vielä ajot tuhlata elämän aikana yksityislääkäreille? Mitä lopujen lopuksi on edullisempi sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja körve;26683929:MIKSI oi Miksi sä asut suomessa ja puhu hoono soomi jos tama niin kamala maa, kylma ihminen kylma talvi..hyh
Saako kysyä? Jos sulla kerrankin on rahaa yksityiselle. Miks täällä ihmiset itkee ettei tähän rokotteen ole rahaa? Kuinka paljon vielä ajot tuhlata elämän aikana yksityislääkäreille? Mitä lopujen lopuksi on edullisempi sitten?
Oi, ihanaa, sä oot googlen asiantutntija, ens kerralla kysyn vain sinultaEi tarvitse olla gynekologi, jotta osaa lukea julkaisuja. Realiteetti kehiin. HPV voi, siis voi aiheuttaa kohdunkaulansyöpää tai muitakin syöpiä. HPV ei välttämättä aiheuta kohdunkaulansyöpää tai muutakaan syöpää.
Kyllä luotan enemmän Suomeen![]()
Pakko. Mutta onneks ei niin pakko, siks täällä kerroin että meillä sunnitelma myös ostaa yhdestä toiseesta maasta talon ja elää myös sielläkin, ei vielä....
Realisteja, jotka etsi realismia masennus lääkeiden purkista![]()